Hakutulokset

1. T

Haaveena vauva 2022

Heissan taas "pitkästä" aikaa. Täälä menossa kp 15, oviksesta en mee varmaksi sanomaan. Alkuviikosta oli kohtukipuja yms, mutta eilen ja nyt aamulla myös kiristeli ja nipisteli hieman, mitä lienee sitten on. Flo ennustaa ovista tälle päivää. Meillä siis yk 8 menossa ja kaksi kiertoa oltu ilman...
  2. T

Haaveena vauva 2022

@Alinna86 Niin paljon onnea ja niitä kuuluisia tarrasukkia! Toivon sydämestäni, että tällä kertaa saatte pienen syliin saakka. :love:
  3. T

Haaveena vauva 2022

@innerchild Meillä mies on ollut suhteen alusta se kuka on puhunut lapsista ja niiden hankinnasta, minä olen ollut se jarruttelija. Nyt meillä yk8 menossa ja kyllä tuo ukko jaksaa välillä kysellä kuukautisten perään tai muuta vastaavaa, mutta ei hänkään kovin aktiivinen tuola makuuhuoneessa ole...
  4. T

Haaveena vauva 2022

Täällä viime yönä kans uni, että olin todella pitkällä jo raskaana ennenkuin vasta tajusin sen. Vauvan liikkeet näkyi jopa ulospäin. Kyllä ärsytti aamulla kun heräs.
  5. T

Haaveena vauva 2022

Ihan mahtavaa! Varovaiset onnittelut ja tarrasukkia matkaan! :love:
  6. T

Haaveena vauva 2022

Mulle sais päivittää tälle päivää kp1/28-31
  7. T

Haaveena vauva 2022

Täälä kierto ollut koko yrittämisen ajan 24-29 välillä. Tänään menossa jo kp 31 ja aamulla nega testi. Turhauttaa niin paljon kun kuukautisia ei kuulu, mutta tuntemuksia niiden alkamisesta on ollut enemmän ja vähemmän koko ajan. Tään töissä tuli valtava vihlaisu kohtuun ja olin ihan varma, että...
  8. T

Haaveena vauva 2022

Omaa napaa vielä täältäkin. Kp 30/28 menossa ja kuukautisia ei näy. Kaksi iltaa särkenyt alaselkää todella lujaa, oon ollut ihan varma, että pian ne kuukautiset alkaa. Vatsakin sekaisin ja finnejä edelleen. Dpo:sta nyt ei sitä tarkkaa voi sanoa, mutta oletettavasti dpo 14 olisi tänään. Noh...
  9. T

Haaveena vauva 2022

Nyt ei ole itsellä antaa mitään kokemusta, mutta mun tuttava oli vuosia ilman ehkäisyä, en edes ole varma montako vuotta, ehkä 5?, oli käynyt tutkimuksissakin ja missään ei mitään vikaa. Nyt hänellä 2kk vanha vauva sylissä. Toki mieskin vaihtui välissä, mutta seurustellut tämän uuden miehen...
  10. T

Haaveena vauva 2022

Mut voi poistaa piinailijoista. Oletettu dpo 13 tänään ja testi niin nega kun voi vain olla. Katsotaan miten pitkäksi kierto venyy.. Mutta yk 8 alkaa kumminkin meillä. Aikamoinen pettymys siltikin, vaikka tiesin kyllä koko ajan, että ovista seurasin vain tuntemuksella ja talletteluja oli vain...
  11. T

Haaveena vauva 2022

Omaa napaa työkiireiden keskeltä: Menkkajuilintoja/vihlaisuja tulee välillä ja sellanen tunne muutenki, että eiköhän ne kuukautiset sieltä ihan pian ala. Finnejä, niitä on nyt poikkeuksellisesti ilmaantunu. Ja närästystä joka päivä päivällä hetken aikaa. Tänään oletetusti dpo 12, ajattelin...
  12. T

Haaveena vauva 2022

En tiedä. Viime kierrossa vatsa oli myös sekaisin ennen kuukautisten alkua. Liekö nyt samaa sitten. Tälläistä kovaa kohtujuilimista ei oo kyllä ollut ennemmin, mutta voihan sekin enteillä vain niitä kuukautisia.:unsure: Itselle kyllä kaksoset olisi varmaanki järkytys, yksikin riittäisi.:eek...
  13. T

Haaveena vauva 2022

ON: Tänään dpo 10, eilen taas vatsa sekaisin, menkkajomotuksia ja vihlaisuja kohdun alueella. Tänään pissatustunnetta ja menkkajuilintaa ajoittain. Flo ennustaa menkkijen alkua kahden päivän päähän.
  14. T

Haaveena vauva 2022

Kyllä, näin mull on opetettu, että plussan tullessa seuraava päivä on dpo 0. Voithan testata vielä huomenna ja jos viiva haalistunut, niin sitten huominen on juurikin se dpo 0. :)
  15. T

Haaveena vauva 2022

Omaa napaa tälle aamua, nännit niin hiton kipeät(samoin yöllä), päätä särki ja vatsa samallatavalla "sekaisin" kuin kuukautisten aikana (viime kierrossa oli samaa), ihan kuin krapulassa olis ollut kun päätä särki aamulla. Oli pakko ottaa panadoli. Oletetusti dpo 6 menossa. Meillä tallettelut oli...
  16. T

Haaveena vauva 2022

Näin pitkästä aikaa unta vauva aiheeseen liittyen. Yrityksen alettua näin usein unta, että saatiin tumma poika vauva, ne unet on jääny nyt useiksi kuukausiksi pois. Viime yönä näin unta, että tein testin ja se oli haalea plussa ja oli pakko heti perään tehdä digi joka näytti raskaana 1-2vk. Voi...
  17. T

Haaveena vauva 2022

Itse olen yleensä merkinnyt tallettelut puolen yön jälkeen juurikin sille päivälle mikä silloin on eli se seuraava päivä. Liekö sitten oikein, mutta niin olen itse laittanut. Mulla piinailut vasta alussa ja ovista en tikuttanut, mutta oireiden perusteella tulin piinalistalle. Huomioin kyllä...
  18. T

Haaveena vauva 2022

ON: En oo huomannut viimeiseen pariin kiertoon muuta ovisoiretta kun kipuja kohdun/munasarjojen alueella. Flo tosiaan ennusteli eiliselle ovista, ja semmoisetkin limat ja kivut oli pitkästä aikaa, ettei siitä voinut erehtyä ja eilen aamulla talleteltiin sopivasti, kuin sattumalta. Eli mulle...
  19. T

Haaveena vauva 2022

Uskomattoman ihana plussa aalto täälä menossa!:love: Onnea jokaiselle plussanneelle ja tsempit kaikille muillekkin kiertoihin ja piinailuihin! Itse olen viettänyt hiljaiseloa aikalailla tämän muutaman viikon, töitä ollut vaikka muille antaa ja kaikki muut kiireet siihen lisäksi. Täälä menossa...
  20. T

Haaveena vauva 2022

Jaaa pitäisköhän kokeilla... :rolleyes: :LOL:

Yhteistyössä