Hakutulokset

1. R

Toukokuiset 2025

Mulla ei muuten ruokarajoitukset tee tiukkaa kun moni asia ei normaalistikaan kuulu omaan ruokavalioon, mutta salmiakkia ja lakritsia tekee mieli. Muutamasti syönytkin pari.
  2. R

Toukokuiset 2025

Haluaisin ryhmään, mutta jostain syystä en saa sulle laitettua viestiä. Pystyisitköhän kokeilemaan saisitko laitettua mulle eka, niin jos sitten pystyisin 😊
  3. R

Toukokuiset 2025

hups, en näköjään ollutkaan kirjautuneena😄
  4. R

Toukokuiset 2025

Kiitos paljon!❤️ Täällä itse ei saa edes vaikuttaa aikaan vaan sieltä lähetetään aika postitse, mikä on tosi tylsää, koska itsekään en olisi vielä halunnut pomolle kertoa. Mulla aika osui just keskellä päivää ja mulla töistä kestää ajaa tunnin sinne ja tämä osui syyslomaviikolle, jolloin vaan...
  5. R

Toukokuiset 2025

Monella täällä on pahoinvointia, tsemppiä teille kaikille❤️ Itse olen ollut ihan hämillään, kun ei ole tässä raskaudessa ollut pahoinvointia muutamaa kertaa lukuunottamatta ja ei kyllä enää todennäköisesti tulekaan kun tänään viikkoja 12+0🥰 Tosin lämmintä ruokaa ei tee mieli yhtään ja voisin...
  6. R

Toukokuiset 2025

Mä liittyisin mielellään mukaan. Aiemmissa raskauksissa ollut just pienissä fb ryhmissä ja ne on ollut tärkeitä ja niissä uskaltanut enemmän kirjoitella😊
  7. R

Toukokuiset 2025

Täällä raskausoireet olleet kyllä ihan olemattomia mikä tietysti hyvä, että jaksaa töissä ja omien lasten kanssa, mutta samalla se luo kyllä hyvin epäuskoista fiilistä siitä, että edes on raskaana. Onneksi oon viikon verran pystynyt dopplerilla kuuntelemaan sydänääniä, niin tietää, että kyllä...
  8. R

Toukokuiset 2025

Jospa itsekin liittyisi mukaan. Mulla tätä raskautta ennen heinäkuussa keskenmeno ja siitä raskauduin heti uudelleen ja pääsin raskauden keston määritykseen. Silloin oli viikkoja 5+6 ja näkyi ihan pienen pieni möykky jonka sydän sykki❤ Aiemman keskenmenon takia ollut tosi kova pelko ja ahdistus...

Yhteistyössä