Hakutulokset

  1. U

    Syyskuiset 2021

    Mulla on käytössä äitiysleggarit ja omat mekot. Parit löysän malliset housut menee myös vielä. Kesän juhliin tilasin just Zalandolta perusmallisen, mutta vatsan kohdalta löysemmän maksimekon joka toivottavasti menee nyt mahan kanssa sekä raskauden jälkeen. Lisäksi ostin kirppikseltä shortsit...
  2. U

    Syyskuiset 2021

    Moikka pitkästä aikaa ja tervetuloa uusille. Lamaannuttava pahoinvointi & väsymys on vienyt voimat niin etten ole jaksanut kirjoitella. Tänään 13+0 ja olo vaan pahentunut vaikka rv 12 tuli täyteen ja toiveikkaana ajattelin pahoinvoinnin loppuvan. Jos jaksan tänään niin käyn jo vaunuja ja muita...
  3. U

    Syyskuiset 2021

    Mä sanoin synnärillä 2012 etten koskaan enää tuu :D
  4. U

    Syyskuiset 2021

    Tervetuloa uusille ❤️ Itse sain kans herkällä testillä negan ja perushalpis liuskalla positiivisen. Millä mielellä teidän miehet on mukana? Meillä vauva oli mun ajatus ja hän suostui mukaan vaikka oli sitä mieltä että kaksikin lasta on hyvä. Alkuun oli vähän sulattelemista ja stressiä...
  5. U

    Syyskuiset 2021

    Voimia ja halauksia teille kaikille joilla huonoja uutisia ❤️ Mulla putosi esikoista odottaessa paino alkuun 12kg joista kaikki ei edes tulleet takas. Painoin siis raskauden alussa ja lopussa suht saman. Esikoinen on tyttö. Toinen poika, pahoinvointia oli silloinkin muttei ollenkaan niin...
  6. U

    Syyskuiset 2021

    Mä myös tarkistin heti plussan jälkeen ruokavaliosuositukset ja noudatan niitä nyt tarkasti. Viimeksi oon ollu raskaana 9v sitten niin suositukset on ehtineet sinä aikana muuttua. Lakritsi on kokonaan kielletty, se on ainut jota kaipaan jo nyt.
  7. U

    Syyskuiset 2021

    Heippa kaikille ja onnittelut plussasta. Mulla LA 4.9, tulossa kolmas. Isommat on jo 11 ja 8 ja tätä iltatähteä on toivottu syksystä 2019. Oireina etova olo koko ajan.

Yhteistyössä