Hakutulokset

  1. M

    Heinäkuiset 2021

    Täällä arki lähtenyt ihan kivasti käyntiin. Kun eka vauva, niin aika opettelua vielä kaikki on. Perushoitojutut ihan hyvin hallussa, niihin sai hyvät opastukset sairaalassa. Nälkäviestintää opettelen tulkitsemaan, tyttö melko herkästi reagoiva ja hermostuu suht nopsaan jos ei viestejä ymmärrä...
  2. M

    Heinäkuiset 2021

    Mä tulen ilmoittelemaan, että täälläkin vauvan kanssa harjoitellaan kotona yhteiseloa :) Tyttö syntyi viime viikolla, ja voidaan molemmat hyvin.
  3. M

    Heinäkuiset 2021

    Onnea vauvan syntymästä ♡♡♡
  4. M

    Heinäkuiset 2021

    Suuret onnittelut @Sannaap123 vauvan syntymästä ♡ Ihanaa vauvaan tutustumista :)
  5. M

    Heinäkuiset 2021

    Täällä laskettu aika ylitetty, eikä kunnon merkkejä synnytyksen käynnistymisestä. Vasta pari päivää yli lasketun ajan, mutta ei jaksaisi enää odottaa. Supistuksia tulee jonkin verran, lonkat kipeät, sukkapuikkopistoja tulee ja limatulppa lähtenyt sekä vauva laskeutunut jo varsin hyvin. Eli...
  6. M

    Heinäkuiset 2021

    Täällä myös vielä yhtenä kappaleena :D Saisi kyllä vauva alkaa jo syntyä. Vointi itsellä ihan ok, supistelee välillä ja lantion löystymiskivut vaivaavat välillä myös, mutta muutoin suht ok vointi (jos ei lasketa ajoittaisia levottomia jalkoja ja huonosti nukkumista). Parin päivän päästä olisi...
  7. M

    Heinäkuiset 2021

    Onnea vauvojen syntymän johdosta ♡ Hyvältä kuulostaa alkuvaiheet :D Toivottavasti pääsette pian kotiutumaan.
  8. M

    Heinäkuiset 2021

    Täällä helle vie mehut totaalisesti. Saisi jo hieman viilentyä, jotta olisi mukavampi olla. Raskasta kun nukkumiset muutenkin mitä sattuu, niin helle vielä vaikeuttaa nukkumista. Lieviä levottomia jalkoja täällä, jonka vuoksi tsemppitoivotukset @Toiveikas21 levottomiksi jalkojen takia. Inhottava...
  9. M

    Heinäkuiset 2021

    @Sannaap123 paljon samanlaisia oloja ja mietteitä täälläkin. Täällä myös vauva täysiaikainen, mikä on mieltä rauhoittava asia. Ei olisi enää kovin pitkään laskettuun aikaankaan. Jonkin verran supistuksia tulee, hieman myös niitä kivuliaitakin. Nyt alkanut öisin lonkkasäryt, muutoinkin...
  10. M

    Heinäkuiset 2021

    Onnea vauvan syntymästä ❤
  11. M

    Heinäkuiset 2021

    Hurjasti tsenmppiä @Sabriiiina ! Toivottavasti kaikki etenee suotuisasti ♡ Jännää!!!
  12. M

    Heinäkuiset 2021

    Synnytystoiveista kyseltiin edellisellä neuvolakäynnillä. Itse en osannut erityisesti toivoa mitään kun ei ole aiempaa kokemusta. Toiveena alatiesynnytys, jos kaikki sujuu hyvin. Ja mahdollisimman luonnonmukaisesti. Luotan kuitenkin suuresti kätilöiden ammattitaitoon, että osaavat tarjota ja...
  13. M

    Heinäkuiset 2021

    Kelalta tulikin jo vastausta kysymykseen. Olivatpa nopeita. Liittyy näköjään tuohon työnantajan maksamaan palkalliseen osioon miksi päätös viipyy. Ilmeisesti palkanmaksusta voidaan tosiaan ilmoittaa vasta toteutuneet/maksetut palkkakaudet, eivät ennakoiden ilmoita Kelaan mitä tullaan maksamaan...
  14. M

    Heinäkuiset 2021

    Kiitos tästä tiedosta, ehkä munkin päätös odottaa kesäkuun (ja ehkä heinäkuunkin) palkkatietoja sitten. Katselen mitä Kelasta vastaillaan. Meillä jokseenkin hankala saada itse yhteyttä palkanlaskentaan, yleensä tarvinnut olla esimies mukana selvittelemässä palkanlaskennan mahdollisia pulmia...
  15. M

    Heinäkuiset 2021

    Kiva kuulla kaikkien kuulumisia, vaikka kipuja en toki kenellekään toivoisi. Tsemppiä niiden kanssa kestämiseen! Maha kasvaa täälläkin, vilkas vauva yhä tökkii ja hyörii menemään. Ollut toki jonkin aikaa jo raivotarjonnassa eikä sikäli pyöriminen niin villiä kuin aiemmin. Vauva alkanut...
  16. M

    Heinäkuiset 2021

    Omasta mielestä maha on jo varsin suuri, kumartaminen mahan yli ei enää oikein onnistu :D Jaksan silti olla yhä onnellinen isosta masusta ja ihailen sitä peilistä päivittäin monta kertaa. Mulla vauva ollut jo jonkin aikaa raivotarjonnassa, toivottavasti pysyy siinä loppuun saakka. Itsehän en...
  17. M

    Heinäkuiset 2021

    On ollut vilkasta kirjoittelua, tsempit kaikille riippumatta siitä millaisten asioiden kanssa tempoilette/tuskittelette! Pitkällä jo ollaan kaikki raskauksissa, toivottavasti kaikilla menee hyvin loppuun saakka, on se loppu sitten lähempänä tai kauempana kullakin. ♡ @Toiveikas21 , mulla on myös...
  18. M

    Heinäkuiset 2021

    @Angervo76 Itse olen suunnitellut, että palaisin töihin vuoden 2023 alkusyksystä, jos ei mitään ylläreitä tapahdu elämässä. Haluaisin laittaa vauvan päivähoitoon mieluiten vasta 3-vuotiaana, mutta se ei taloudellisesti mahdollista itselle :( Mutta onneksi pystyn olemaan vauvan kanssa kotona...
  19. M

    Heinäkuiset 2021

    Kiitos @Toiveikas21 Manduca-suosituksesta, siitä olen myönteisiä arvioita lukenutkin. Onko kellään vertailukokemusta Manducan ja Tulan välillä? Laskin myös jäljellä olevia työpäiviä, niitähän näkyy olevan enää 25! Alkaa kyllä olla vaikeutta jaksaa keskittyä töihin, motivaatio alkaa kääntyä...
  20. M

    Heinäkuiset 2021

    Mun vatsa myös sellainen, ettei piiloon enää saa :D Neuvolan mittojen mukaan käyrien sisällä mennään, joskin käyrän "yläreunan" lähellä. Toivottavasti pysyy käyrien mukaisena, eikä nyt kovin/liian isona vauva kasva. Itsellä Kelassa hakemus käsittelyssä, ja odottavat lisätietoja työnantajalta...

Yhteistyössä