Hakutulokset

  1. V

    Keskenmenon jälkeen kuumeilevat 2021

    Hei kaikille! Olen muutaman kerran osallistunut plussanneiden ryhmissä keskusteluihin, mutta niin vaan keskenmenoja tulee uudestaan ja uudestaan... Vasta nyt huomasin tämän ryhmän. Kiitos olemassaolostanne.🙌 Reipas viikko sitten kuulin jälleen ne karmeimmat sanat maailmassa: "olen pahoillani...
  2. V

    Syyskuiset 2022 🍁🧡

    @Hapskrankki Ihania uutisia! Niin paras tunne nähdä pieni ultrassa.:love: Kummasti se helpottaa oloa, kun näkee, että siellä on kaikki hyvin. Mulle sanoivat ultrassa, että huoli ei kuulemma lopu koskaan. Vaatinee itseltäni hieman opettelua vielä.😜
  3. V

    Syyskuiset 2022 🍁🧡

    Heippa, ja onnea kaikille syyskuisten odottajille vielä näin jälkijunassa!🥰 Ihanaa, että meitä on monta täällä. Saimme jouluaattona unohtumattoman lahjan plussatestin muodossa ja kovasti toivomme, että viimein saisimme vauvan syliin asti. Esikoista odotamme, mutta huoli on ollut päivittäin osa...
  4. V

    Heinäkuiset 2021

    Raskain mielin saimme tänään nähdä ultrassa pienemme, jonka sydän oli lakannut lyömästä ja joka oli lopettanut kasvun noin viikko sitten. Suru on valtaisa, vaikka viikkojen vuotaminen oli meitä tähän pakostakin valmistanut. :( Rakas pieni, meillä jäi koko yhteinen elämä elämättä. :(...
  5. V

    Heinäkuiset 2021

    @Sabriiiina Hyvä kysely! Oon koko elämäni toivonut, että saisin ainakin yhden tyttölapsen, mutta tämän prosessin myötä oon ylipäänsä kiitollinen, jos syntyy terve lapsi (kukapa meistä ei:)) . Mies olisi toivonut kaksosia ja yhden kumpaakin sukupuolta. :D En muuten edes kestä ajatella, millainen...
  6. V

    Heinäkuiset 2021

    @Sabriiiina Unohdin kommentoida ultraa! Piti vain sanomani, että onpa jännää ja toivottavasti kaikki hyvin. Kiva että pääsette yhdessä kokemaan sen. ❤️ Meilläkin on huomenna ultra ja jännittää hurjasti. Että on viikko madellut. Kyseessä seuranta, jotta nähdään, vieläkö pieni sinnittelee...
  7. V

    Heinäkuiset 2021

    Mä ainakin jään. Hyvin tänne voi jäädä kaikki muutkin heinäkuiset - olipa la alku- tai loppukuusta. :) Kuukauden, saati kuukausien, vieriessä ero viikkojen välillä pienenee joka tapauksessa. Oliskin kikkakolmonen pahoinvointiin! Mulla on päiviä, jolloin aivan karmea olo ja oksennan ja sitten...
  8. V

    Heinäkuiset 2021

    @Titi-Love Ah, no sitten ehkä ei. Mutta tosiaan en huolestuisi ihan kamalasti viikkotestistä. Kovasti tsemppiä! Päivä kerrallaan... :) @Alinna86 Voi, ihanaa, että kaikki oli noin hyvin! ❤️ Olipa sydäntä lämmittäviä uutisia. Meitä ei saa täällä heinäkuisissa unohtaa. :P
  9. V

    Heinäkuiset 2021

    @Titi-Love Paljon onnea! ❤️ Toivottavasti tällä kertaa menee onnellisimman kautta. HCG-tasossa on yksilöllisesti yllättävän suurta vaihtelua. En olisi huolissaan sen antamista lukemista. Saisiko tk:sta hCG-seurannan, kun on kuitenkin vaikeaa historiaa? @Alinna86 Oliko sulla tänään ultrapäivä...
  10. V

    Heinäkuiset 2021

    @Marmeladia @Sinpuli Jaksamista teille! ❤️ Tuhruvuoto ilmeisesti varsin yleistä alkuraskaudessa, eikä onneksi automaattisesti tarkoita keskenmenoa. Toivottavasti teillä jää siihen, ettei tarvitse enempää kantaa ylimääräistä huolta. @Sannaap123 Ei kannata vielä huolestua. Kova väsymys varmaan...
  11. V

    Heinäkuiset 2021

    Aivan! Palaan takaisin ruotuun. :D
  12. V

    Heinäkuiset 2021

    Enää vain ruskeeta vuotoa tuhruttelee! Tuntuu suorastaan voitolta tässä kohtaa. :P Kipuja ei onneksi ole varsinaisesti ollut. Mietin, että jos se oli hematooma, niin voikohan se vuodella myöhemminkin raskaudessa? Edit. Kyllä ilmeisesti voi. Ystävämme Google kertoikin jo karmeita kauhutarinoita...
  13. V

    Heinäkuiset 2021

    Tervetuloa kaikki uudet heinäkuiset! Mahtavaa, että saadaan lisää odottajia mukaan tänne. :) @brave Parhaita uutisia! ❤️ En ihmettele, jos päätätte käydä yksityisellä vielä ennen NT-ultraa. Se antaa kuitenkin paljon mielenrauhaa säikähdyksen jälkeen ja muutenkin kun km:t on jättäneet oman...
  14. V

    Heinäkuiset 2021

    @Ingaliini Noi olisi varmasti hyvät. Ensihätään mitkä tahansa urheiluliivit todennäköisesti auttaa merkittävästi. Mä jopa nukuin pari yötä ne päällä, kun teki niin kipeetä. Nyt kipu kuitenkin helpottanut jo paljon. (y)
  15. V

    Heinäkuiset 2021

    @Aniaj Ihania uutisia! Paljon onnea ja tervetuloa mukaan!❤️ @Sannaap123 Kiitos!❤️ Hassua miten pelkällä kuulopuheella myöntävät antibiootit. Tosin en ylläty, jos oli tk kyseessä. Toivottavasti neuvolasta saisit vihreää valoa sille, että joku tsekkaisi. Joka tapauksessa toivotaan, että olo...
  16. V

    Heinäkuiset 2021

    Ihana @rougemoux :D❤️ @Sabriiiina @rougemoux En tajunnut sen uutispommin jälkeen kysyä, että mikä ihme siellä vuotaa ja miksi. Lääkäri vaikutti itsekin olevan ymmällään, joten tuskin hän olisi osannut sanoa. Sanoi ainoastaan, että jokusen päivän tulen vuotamaan, mutta sitten sen pitäisi...
  17. V

    Heinäkuiset 2021

    Hurjan paljon onnea kaikille uusille heinäkuisille! ❤ Ja hei, ihanan huojentavia uutisia @Sabriiiina ja @Oliivi3! Täällä myös ultra takana, ja sain sulattelua vaativia uutisia. Vastoin odotuksiaan lääkäri löysi verta täynnä olevasta kohdusta elonmerkkejä. Sydämen syke oli niin hentoista...
  18. V

    Heinäkuiset 2021

    Kiitos kaikille kauniista sanoista.❤ Kerron huomenna, mikä on tuomio. Onneksi oli ultra varattuna alunperin sykkeen varmistamista varten, koska terveyskeskuksesta ilmoittivat, että verenvuodon takia eivät järjestä ultria, koska "keskenmenohan se useimmiten on ja ne menee omalla painollaan...
  19. V

    Heinäkuiset 2021

    Koko ajan vuodan niin kuin olisi kuukautiset. :( Vielä ei ole hyytymiä, mutta varmaan niitäkin voi jo ruveta odottelemaan. Kipuja ei vielä ole, mikä voisi olla hyvä merkki. Toisaalta kaikki raskausoireet on hävinnyt lievää etomista lukuun ottamatta. On tää raskasta. :(
  20. V

    Heinäkuiset 2021

    @Sabriiiina Höh, olipa kurjaa ja uskon, että pelottaa. Toivottavasti kuitenkin etiäiset on vääriä ja kaikki on hyvin. Mulla ei taida olla enää jännitettävää huomisen ultran osalta. Taisi tulla keskenmeno. :( Aamuyöllä unenpöpperössä kävin vessassa, kun huomasin, että koko pönttö värjäytyi...

Yhteistyössä