Hakutulokset

1. V

Heinäkuiset 2021

@Oliivi3 Toivottavasti kaikki on siitä huolimatta hyvin.❤️
  2. V

Heinäkuiset 2021

Hyvin muistit :) Kävin 4+4 poissulkemassa kohdunulkoisen mahdollisuuden ja pyysivät vielä parin viikon päästä uudestaan varmistamaan, että sydän lyö. Nyt kun on ollut ajoittain vaaleanpunaista vuotoa, niin pelkään ihan tosissaan tuulimunaa ja muita ikäviä vaihtoehtoja. Keskiviikko ei tule...
  3. V

Heinäkuiset 2021

@Sabriiiina Sulla on huomenna jännittävä päivä. Toivottavasti kaikki on pienellä hyvin ja sydän pamppailee. :love: Mä menen päivää myöhemmin eli keskiviikkona ultraan. Jännittää kyllä ihan hirveästi. @kähpynen Hyvältä näyttää testit! Kysele ihmeessä paljon. Mäkin odotan ensimmäistäni, joten...
  4. V

Heinäkuiset 2021

Sun oireet on lähes identtisiä omieni kanssa, ja niin on viikotkin.:giggle: Täällä 6+2. Jänniä noi yhtäkkiset hirmunälät, jotka iskee varoittamatta. Saatan olla jo nukahtamassa, kun yhtäkkiä tuntuu, että vatsa huutaa ruokaa niin kuin ei olisi vuorokauteen saanut muruakaan. :D En ihmettele, jos...
  5. V

Heinäkuiset 2021

Ihania plussauutisia! Paljon onnea @Elämännälkä @kähpynen @Marmeladia ❤️ Oon niin herkillä hormoneista, että kyynel tuli silmään ajatuksesta, miten upeita uutisia olette saaneet isänpäivän alla. ❤️
  6. V

Heinäkuiset 2021

Pakko päivittää hiustenvärjäyssaagan etenemisestä. Vaikka luin hyvinkin rauhoittelevia tekstejä aina HUSin sivuja myöten, niin päätin silti jättää värjäyksen toiselle kolmannekselle. Koska en myöskään halua paljastaa kampaajalleni raskautta (ihmettelisi, jos pyytäisin yhtäkkiä vain leikkuuta...
  7. V

Toiveissa vauva 2021

@Esba Ihania uutisia. Hurjan paljon onnea! ❤️ @IinesAnkka82 @Amanda82 Sama täällä. Mullakin oli keskeytymisen (kohdunulkoisen) jälkeen kahdet niukat menkat ja sen jälkeen plussasin uudestaan. Vaikka vauvaa kipeästi toivoinkin, niin ekoista menkoista olin onnellinen ja ajattelin, että kroppa...
  8. V

Heinäkuiset 2021

@Angervo76 Tervetuloa mukaan, ja paljon onnea! Hienoa kuulla, että pitkän yrityksen jälkeen vihdoin onnistui ja että tuntuu fyysisesti ja henkisesti samalta kuin aiemmat. Sun vauvasi hän on. ❤️
  9. V

Heinäkuiset 2021

@brave Jaksamista sinne! ❤️ Pieni on onneksi sitkeästi mukana. Ystäväni vuoti juurikin 5+ päivillä niin kuin hanat olisi avattu ja tuli suuria hyytymiä. Hän pääsi ultraan vasta yli viikon päästä, mutta niin vaan sydän sykki. Toivottavasti sulla menee kaikki hyvin, vaikka varmasti stressaa.❤️
  10. V

Heinäkuiset 2021

@rougemoux Onnea sykkeestä!❤️❤️❤️ 79e on kyllä hyvin kohtuullinen mielenrauhasta. Olisin itsekin kääntynyt heidän puoleen, ellei terveyskeskuksesta olisi tarjottu varhaisultraa. Keskiviikko ei tule hetkeäkään liian aikaisin. @Hanipani @Inkeri123 Tervetuloa mukaan, ja isot onnittelut...
  11. V

Heinäkuiset 2021

Te, jotka ette ole vielä listalla, olette lämpimästi tervetulleita mukaan, jos haluatte. Ping esim. @Kesäheinä95 @Ingaliini @Sabriiiina @Ks_ :) Heinäkuiset 2021 ❤❤❤ 28.6. / Oliivi3 / 3. lapsi (miehen 1.) 30.6. / Alinna86 / 3. lapsi (miehen 1.) 3.7. / Vehkis / 1. lapsi 4.7. / Brave / 1. lapsi...
  12. V

Heinäkuiset 2021

@Sabriiiina Hienosti kasvanut hCG! Tosi hyvä!❤️ Mulla myös tänään vihlonut kohtua ikävästi. Sen sijaan tissikipu on yllättäen vähentynyt merkittävästi, ja ainoa raskauteen viittaava oire on tuo vihlonta. Missä mun raskausoireet viipyy? Huomaa, että hermoilen koko ajan. Muun muassa tänään...
  13. V

Heinäkuiset 2021

En ihmettele, että pesukoneen nosto jäi. Jäisi minultakin ihan kaiken varalta. Mietin eilen, että voinko nostaa painavaa matkalaukkua, mutta tuumasin, että bebe on niin hyvässä suojassa, että eiköhän ihan hyvillä mielin voi. Voihan sitä raskaana käydä salillakin. @Sofirosd totesi tästä hyvin ja...
  14. V

Heinäkuiset 2021

Meilläkin vain kaksi lähintä ystävää tietää raskaudesta, kun tiesivät yrityksestäkin. Vanhemmilleni meinasin kertoa jo isänpäivänä, mutta pieni vuoto pisti pakin päälle. Kerromme sukulaisille varmaan joulun aikoihin, kun 12 viikon raja tulee vastaan - jos sinne asti pääsemme. Minulla olisi...
  15. V

Kesäkuiset 2021

@Tiukuna Ooh, jännittävää! Oon kuullut, että jotkut saattavat spotata sykkeen todella aikaisin, jopa noilla viikoilla, joten kai se ihan mahdollista on. Ehkä jos jokusen päivän tai viikon odottaa, niin saattaisi kuulua syke? Olispa hienoa kuulla jo noin aikaisin.❤️ @Jjenn Toivottavasti täysin...
  16. V

Heinäkuiset 2021

Joo, mulla kanssa näkynyt kummallisesti tänään. Päivitin sut uusimmalle listalle. :)
  17. V

Heinäkuiset 2021

Heinäkuiset 2021 ❤❤❤ 28.6. / Oliivi3 / 3. lapsi (miehen 1.) 30.6. / Alinna86 / 3. lapsi (miehen 1.) 3.7. / Vehkis / 1. lapsi 4.7. / Brave / 1. lapsi 7.7. / Lintuliini95 / 1. lapsi 7.7. / Mustalilja / 1. lapsi 8.7. / Sannaap123 / 3. lapsi 10.7. / Norappi / 3. lapsi
  18. V

Heinäkuiset 2021

Hei! Mitenhän pitäisi suhtautua hiusten värjäämiseen raskauden aikana? Olisi aika käydä laittamassa hiuskuontalo kuntoon, mutta olen lukenut tosi ristiriitaista tietoa siitä, onko se ok vai ei. Onko teillä näkemyksiä?
  19. V

Heinäkuiset 2021

Ei ihme, että tuntuu. Sun ja mun laskettujen aikojen ero vain pari hassua päivää. :) Samaa mieltä tuon stressaamisen suhteen! Pysyykö pieni matkassa, nouseeko hCG tarpeeksi nopeasti, onkohan liian vähän raskausoireita, mitä jos kohta onkin karmea olo jne. :D Vielä kun ei viitsi kenelläkään...
  20. V

Heinäkuiset 2021

@Sabriiiina Ootte todella onnekkaita! :D Tuosta hCG:stä sen verran, että olisi kiva, että sitä seurattaisiin edes lyhyen hetken, jotta tietäisi asioiden etenevän odotetusti. Mulla katsottiin kerran, että on ylipäänsä noussut ja siihen jäi. Kotona olisi yksi Clearbluen viikkonäytöllinen, mutta...

Yhteistyössä