Hakutulokset

1. V

Heinäkuiset 2021

Jospa listan saisi tästä liikkeelle? :) Saa ilman muuta muokata vapaasti. En panisi pahitteeksi, vaikka mukana olisi ihan kuun vaihteessa olevienkin la:t. Kivempi vaan, että on enemmän keskustelijoita täällä :)
  2. V

Heinäkuiset 2021

❤️❤️❤️Heinäkuiset 2021❤️❤️❤️ 3.7., Vehkis, 1. lapsi
  3. V

Heinäkuiset 2021

@Sannaap123 Mulla on ollut suunnilleen kiinnittymisestä asti jomotuksia oikealla puolella ja jatkuu yhä. Täällä kanssa iltaa kohti aina kovenee. Nyt pari päivää ollut napakampia, ei kuitenkaan menkkamaisia tuntemuksia. Tän takia oon ruvennut ehkä turhankin araksi sen suhteen, mitä uskallan tehdä...
  4. V

Heinäkuiset 2021

Lämpimästi tervetuloa mukaan ja paljon onnea plusaamisesta!❤️
  5. V

Heinäkuiset 2021

@Lintuliini95 Me otettiin influenssarokotteet miehen kanssa jo lokakuussa ihan siltä varalta, että vauvaprojekti sattuisi onnistumaan. En halua ottaa sitä riskiä, että saisi kohtalokkaasti koronan ja influenssan samaan aikaan. Enkä muutenkaan välitä sairastaa influenssaa raskaana.
  6. V

Heinäkuiset 2021

Viime aikoina unet ovat olleet aika vauhdikkaita ja todentuntuisia. Viime yönä näin unta, että olen kokonaan kuvitellut olevani raskaana. Aamulla herätessä oli ensimmäiseksi pakko kuulostella koko kroppa läpi, että tuntuuko kohtupistelyä ja rintojen kipeyttä enää. Tuntuu kyllä niin...
  7. V

Heinäkuiset 2021

@rougemoux Onpa tosi kurjaa! Miten ne noin leväperäisesti ja laiskasti hoitavat asioita? :O Ihmettelen noita kommentteja myös, mitä saat... Käytkö julkisella, vai olisiko mahdollista kääntyä jonkun muun paikan puoleen?
  8. V

Heinäkuiset 2021

Upeeta tummumista! (y)❤️
  9. V

Heinäkuiset 2021

@jMaria Tosi hyvä kuulla, kiitos❤️ Luin netin läpi ja kv-sivustoilla annettiin ymmärtää, että ei välttämättä tarkoita automaattisesti keskenmenoa. Se piristi vähän. Noista raskausoireista, 6. raskausviikolla ilmeisesti pitäisi raskausoireiden viimeistään ilmetä. Odotan kuin kuuta nousevaa, että...
  10. V

Heinäkuiset 2021

@Alinna86 Paras mahdollinen loppuhuipennus testiuarakalle :D Onnea! ❤️ Kiitos kaikille kommenteista❤️ Me ollaan pientä aktiivilomaa viettämässä, ja olen yrittänyt pitää itseni mahdollisimman kiireisenä, ettei ehtisi murehtimaan sängynpohjalla. Ei auta kuin odottaa. Koko eilisen oli...

Yhteistyössä