Hakutulokset

  1. A

    Maaliskuiset 2023

    Otan osaa esikoisen menehtymisen vuoksi ja onnea pikku pähkinästä ❤️
  2. A

    Maaliskuiset 2023

    Hiivin tänne, mun vatsakrampit ja umpisuolentulehdusepäily olikin tänään ultrassa 12+3 viikolla ja erittäin liikkuvainen ja eläväinen sikiö. Täysi yllätys kun vuotoa ollut eikä mitään oireita mitkä viittaisi raskauteen. Lapsia 6kpl, esikoiseni kuoli 20v. heinäkuussa vaikeaan sairauteen...
  3. A

    Toukokuiset 2021

    Mä siirryn kesäkuisiin kun tää pikku ihme olikin 2,5 vkoa nuorempi tapaus, nyt viikkoja 10+1 ja la vaihtui kesäkuun alkuun 2.6.
  4. A

    Toukokuiset 2021

    Tää pieni paikkakunta ja toi ainoa johon sai ajan nopeasti, toisessa menee ajat marraskuun puoleen väliin. Muutenkin ikävä tunne kun lääkärinaika 20min varattu ja nopeasti suoritti kaiken hätiköiden. Ehkä ens viikolla kun Helsingin reissu niin sinne varaan aikaa. Ukolle kerroin huolesta mutta...
  5. A

    Toukokuiset 2021

    Perjantaina yksityisellä ultra, 10min nopea tutkiminen ja oli aika lailla siinä. 9+5 piti olla mutta vastasi 7+1, syke löytyi ja liikkui pikku hemmo... Ihmetteli että menkkojen mukaan viikko kiinnittymisen jälkeen ja olisin plussannut ja vahvan plussan ei voi pitää paikkaansa. Jäi todella paha...
  6. A

    Toukokuiset 2021

    Täällä lähes oireetonta odotusta, huomenna 9+0, vähän etovaa oloa, mutta tää jäätävä alaselän kipu on kamalaa ja rintojen kipu. Iskee välillä yhtäkkiä missä tahansa asennossa. Huomenna eka neuvola, kurkataan että onko ees elämää tai sit on hyvin kiltti pieni. Tytön raskaudessa samanlaista...
  7. A

    Toukokuiset 2021

    Mulla sama, vatsa on turvonnut palloksi ja hengästyn nopeasti, sängyssä nukkumisasennot vaikeita kun tuntuu ettei ilma kierrä
  8. A

    Toukokuiset 2021

    Minäkin tuun kurkkii tänne, 5. lapsi, täysin vahinko, söin siis pillereitä, mutta epäuskon ja itkun jälkeen on tervetullut jos pysyy matkassa. Tilanne että isän kanssa ystäviä joka ei halua lapsia ja itsellä 38v. ja lapsiluku täynnä, no elämä on ihmeellistä. 2 testiä tehnyt ja kummassakin...

Yhteistyössä