Hakutulokset

  1. P

    Toukokuiset 2021

    Siis sama toi aura, mies on pyydellyt et tekisin nugetteja mut en haluu koska niihin kuuluu tuorejuustosta ja aurasta tehty dippi. Ja en kyllä jaksakaan tehä ku kauhee homma ja siivo. Oikeesti tänä aamuna olisin väsymyksessä juoda tölkin batterya ja polttaa pari tupakkaa. Onks muita jotka on...
  2. P

    Toukokuiset 2021

    Siis apua! puin tossa toissa iltana työvaatteet päälle, ei onneks ollu ku 2 kokoa liian pienet housut vyötäröltä ja napit nauro rintojen kohdalta. Toisaalta nyt loman jälkee ku menee töihin ni varmaa jää toi napostelu pois et jos ei ihan hirveesti viellä turpois ja siellä tulee liikuttua. Meil...
  3. P

    Toukokuiset 2021

    Siis mulla on otsa täynnä näppylöitä, samoin toinen poski nenän vierestä ja leuka. Otsassa enemmän sellasia kuivan ihon näppylöitä mutta poskessa ja leuassa kunnon finnijä. Iho on muutenkin tosi kuiva ja ku viel on toi atooppinen iho, ootan innolla talvea miten pahasti kädet kuivuu, varsinkin...
  4. P

    Toukokuiset 2021

    No siis 4-5 aikaa on noustava vessaa ja miehen kello soi viideltä. Yritän käydä uudestaa nukkuu mut harvoin onnistuu. Jos mies on viel kotona ni räplään puhelinta jos olen yksin ni rupeen kattomaan Nhl viaplaystä, jos on pelipäivä. Oon nyt siis lomalla ja odotan innolla töihin paluuta et miten...
  5. P

    Toukokuiset 2021

    Heräsin aamuyöllä kovii alavatsakipuihin ja en saanu enää unta, kivut meni ohi ja palasi. Nyt on jo hyvä olla. Pieniki pistos ja kolotus tuntuu ihan hirveetä ja mielikuvitus alkaa juosta liian kovaa. En nyt tiiä että onko raskaus vai alkanut kesäloma vienny mun muistin. Oon täs muutaman tunnin...
  6. P

    Toukokuiset 2021

    Oon tätä keskustelua lukenut alusta lähtien ja kai mä voisin osallistua. Olis tulossa ensimmäinen lapsi, laskettuaika on 6.5. Viellä ei mitää ihmeellisiä oireita ole ollut, vatsaa nipistelee ja välillä on todella väsynyt olo. Oireettomuus pelottaa ja yritän lohduttautua että kaikki ei edes tiedä...

Yhteistyössä