Hakutulokset

  1. V

    Toukokuiset 2021

    Täältä ainakin löytää osan lyhenteistä, ei toki kaikkia: https://huslab.fi/ohjekirja/lyhennehakemisto.html
  2. V

    Toukokuiset 2021

    Tsemppiä kovasti! Kyllä se normaalius edessä jossain odottaa. Harmi tietenkin kun kukaan ei tiedä Etukäteen että milloin. Mulla tasaantui ja jäi taa 8 viikolla nuo kuvailemasi olotilat. Tänään pyörähti 10vk käyntiin.
  3. V

    Toukokuiset 2021

    Olen siirtynyt samasta syystä (kaikki housuvyötäröt ahistaa vaikka vaatteet mahtuisikim) mammavyötäröisiin sukkahousuihin jolloin voin käyttää kaikkia mekkojani, hameitani ja pitkiä neuleita yms.
  4. V

    Toukokuiset 2021

    Totta! Just näin, sehän oli taas se pienen pieni piste siellä luvun perässä, joka ratkaisi tämänkin mysteerin :giggle: Huomenna tosiaan siirryn 11:nnelle viikolle eli huomenna täynnä 10+0. Koskahan tämän raskauslaskuopin oppisi. Varmaan sopivasti siihen toukokuuhun mennessä, jolloin tiedolla ei...
  5. V

    Toukokuiset 2021

    Mulla myös ilmiönä se, että aamuisin näytän normaalilta, mutta päivän mittaan maha tulee selvemmin näkyviin ja iltaisin on jo kunnon kupu. Kiloja en ole varsinaisesti ottanut, eli tämä on jotakin turvotuksensukuista sitten vaan.
  6. V

    Toukokuiset 2021

    Kävisin ehkä sillä logiikalla, että ihan loppuraskaudesta, jolloin sulla tulisi se vuosi edellisestä käynnistä, homma voi tuntua aika tuskaiselta, jos ei pysty esim selällään oleilemaan. Ja toisaalta ihan pienen vauvan kanssa en lähde itse seikkailemaan ihan heti hammaslääkäriin. Ja omaan suuhun...
  7. V

    Toukokuiset 2021

    Sama! En pystynyt enää pitämään piilareita ollenkaan kuivasilmäsyyden takia, joka paheni iän myötä vuosi vuodelta lyhnentäen koko ajan sitä aikaa mitä pystyin kerralla piilareita pitämään (ja lotrasin koko ajan kosteuttavien öljyjen kassa), jonka jälkeen päädyin laseroimaan silmäni jo 8 v...
  8. V

    Toukokuiset 2021

    Tuo on ihan hyvä pointti että mitä aiemmin on liikkeellä, niin ei mene ajat ihan hullun pitkälle! Ja nyt kun ei taas tiedä, miten koronarajoitukset lisääntyy ja alkaa vaikuttamaan kaikkiin palveluihin, on varmaan parempi olla koko ajan etukenossa menossa kaikkiin tapaamisiin ja tutkimuksiin...
  9. V

    Toukokuiset 2021

    Jäin eilisen neuvolan jäljiltä ihmettelemään sellaista yksityiskohtaa, että sain ohjeeksi varata itse verikoeajan tietylle viikolle. Labraan ei kuitenkaan mene neuvolalta ilmeisesti mitään lähetteen tyyppistä saatetta tutkimuksen syystä, eikä labran ajanvaraukseen pystynyt millään lailla itse...
  10. V

    Toukokuiset 2021

    Meillä ylihuomenna. Menossa tänään noin 8+1.
  11. V

    Toukokuiset 2021

    heh. En mäkään lotrannut (sanavalinta osuu tässä tapauksessa aika hyvin itse tapahtumaan) niillä testeillä kuin vaan yhtenä iltana ja seuraavana aamuna vielä ikään kuin hain varmistuksen asialle. Eli tein molemmat testini 12h sisällä toisistaan ja sen jälkeen en edes tullut ajatelleeksi että...
  12. V

    Toukokuiset 2021

    Mulla kesti se tunne, että sydän hakkasi herkästi ja vähäkin ponnistelu (vaikka rappuset) hengästytti, vaan jonkun viikon verran siellä tosi alussa ja enää sitä ei ole pariin viikkoon ollut. Nyt menen jossain ~7+4:ssa. Nyt on kyllä muutenkin ollut ihmeellinen ja ihana viikko, ei mitään oireita...
  13. V

    Toukokuiset 2021

    Meillä tehtiin varhaisultra päivänä, jolloin ultrannut lääkäri arvioi kestoksi 6+1.
  14. V

    Toukokuiset 2021

    Oma pahoinvointi myös ollut toistaiseksi pelkkää etovaa oloa, ei lähelläkään vielä että lentäisi laatta. Siksi kiinnostuin itse tuosta mahdollisuudesta, että koska en ole pahoinvointiherkkä muussa elämässä, myös raskauspahpinvointikin olisi siksi tähän asti ollut mietoa. Inhottavaa tietysti ja...
  15. V

    Toukokuiset 2021

    Mietin kun luin juuri eilen pahoinvoinnin esiintymisestä ja miten se osuu eri lailla yksilöihin. Yksi yhdistävä tai todennäköisyyttä lisäävä tekijä oli että jos tulee helposti merisairaaksi ja ylipäätään motion sickness (onko tälle mitään osuvaa käsitettä suomeksi) eli siis autossa / liikkuvissa...
  16. V

    Toukokuiset 2021

    1.5. / Vappuvauva / 38 / 1. 8.5. / Pihaportti / 30 / 1. 8.5. / Disco Volante / 37 / 1. 10.5. / Mohan / 31 / 1. 12. 5 / Sofialla / 28 / 1. 14.5 / Caro87 / 33 / 3. 24.5. / helmikorvakoru / 26 / 1.

Yhteistyössä