Hakutulokset

  1. N

    Lähes 3 vuotias ei puhu

    Esikoinen täyttää kesällä kolme ja puheen kehityksessä on viivettä.Hänellä on sanavarastossaan kaksi sanaa sekä kourallinen tavuja jouta käyttää ilmaisemaan tiettyjä sanoja.Käymme puhetarapiassa ja kotona pyrimme mahdollisimman paljon sanoittamaan kaikkea toimintaa elein sekä kuvin.Kehitys ollut...
  2. N

    Heinäkuiset 2021

    Aha en tiiä miks en oo enää kirjautuneena mut oon siis toi noppa_89
  3. N

    Heinäkuiset 2021

    Tää on väärä ketju jos ootte vasta plussannut ja oottelette heinäkuisia 2022.Tää on tän vuoden heinäkuisten ketju ja kaikki tän ketjun kirjoittelijat on kyl jo synnyttäneet vauvansa maailmaan.Kantsii luoda ihan oma ketju jonne kirjoitella. :)
  4. N

    Kauanko yrititte vauvaa?

    Molemmat raskaudet alkanut ekasta yrityskierrosta.
  5. N

    Liman nousu alkuraskaudessa

    Mä oon nyt raskaana viikol 27 ja on ollu alusta asti runsasta liman eritystä ja edelleen jatkuu.Tää on toinen raskaus ja esikoisesta ei ollu mitään tälläistä.Oonkin siks miettinyt et onko normaalia.Ja mul ei oo missään vaihees ollu pahoinvointia tai mitään.Mut oletan et liittyy raskauteen,koska...
  6. N

    Synnytyksen käynnistymisen merkit

    mul oli ollu epäsäännöllisen säännöllisesti pientä menkkajomottelua jo kahen viikon ajan ennen synnytyksen käynnistymistä.Mut kunnon supistelut alko vast 41+5 ja ennen sitä ei ollu kyl viitteitä milloin vois syntyä.Limatulppa lähti siin yön aikana,Klo 20 illalla alko supistelut jotka siin yön...
  7. N

    Seksin loppuminen raskaana

    Oon viikolla 24 raskaana ja meil ei oo täysin loppunut mut harvassa on ne kerrat ollu ku seksiä on harrastettu ja tiedän et loppuu kyl kokonaan viel mitä lähemmäks mennään laskettua.Ainakin ekassa raskaudes kävi näin.Sit se pikku hiljaa palaili säännölliseks synnytyksen jälkeen.Toki siinkin piti...
  8. N

    Joulukuiset 2021

    Todellakin sinne mahtuu mukaan :) meit on siel pieni porukka. tällä hetkellä 21 jäsentä. Laita tirrisille yhsityisviestillä pyyntö ryhmään. Kerro nimi ja kuvaile vähän profiilikuvaa niin hän pyytää kaveriks jotta saa kutsuttua ryhmään.
  9. N

    Joulukuiset 2021

    En olekkaan täällä pitkiin aikoihin kirjoitellut. Oon aktiivisempi tuol fb:n puolel. Mut eilen oli vihdoin nt-ultra jossa kaikki oli hienosti ja pieni siel kovasti liikuskeli. Laskettu aikaistu parilla päivällä ja on nyt 2.12.Nyt siis menossa 12+5. Viel ei pysty täysin huokaseen helpotuksesta...
  10. N

    Joulukuiset 2021

    Mukaan vaan :) meillä siel mukava pieni porukka. Itse oon ollu hiljaisempi täällä ja enemmän kirjoitellut fb:n puolella. Itselle helpompi. Tirriselle voit laittaa liittymispyyntöö.
  11. N

    Joulukuiset 2021

    Onnea plussasta :) Laita yksityisviestillä tirriselle liittymispyyntö. Kerro nimi ja kuvaile vähän fb-profiilia niin hän pyytää eka kaveriks jotta saa kutsuttua ryhmään.
  12. N

    Joulukuiset 2021

    Itse kirjoittelen fb puolella enemmän mut käyn kuitenkin täälläkin päivittäin lukemassa. :) Varhaisultrassa ultrataan alakautta, koska alkio on niin pieni vielä niin näkyvyys on huonompi vatsan päältä ultrattuna. Täällä voinnissa ei muutosta. Väsymys vaivaa ja on ajoittain aika voimakastakin...
  13. N

    Joulukuiset 2021

    Tääl oltiin aamulla jännän äärellä ku kävin ultras. Pieni löyty muttei sykettä. Kätilö oli jo pahoittelemassa kunnes sit ruudulle vilahti jotain ja alko tarkemmin ultraa ja sielt se vahva tasanen syke löyty ja vastas viikkoja eli tänään on 8+0.Oon kyl niin helpottunut. <3 Kätilä sano et näin ei...
  14. N

    Plussa ilman raskausoireita?

    Ite tein positiivisen r. testin jo 4pv ennen menkkojen poisjääntiä ja ei ollu minkäänlaisia oireita raskaudesta.Tein testin oikeestaan vaan sen takia, koska lapsi on niin toivottu ja olin tikuttanut oviksen joten sen puolesta tiesin hedelmöittymis ajankohdan. Nyt menos rv8 ja nyt vasta tullut...
  15. N

    Joulukuiset 2021

    Omasta kokemuksesta voin sanoo et oireettomuus ei tarkoita mitään ikävää tai et olis menny/menossa kesken. Tää mun kolmas raskaus ja kaikki raskaudet ollut lähes oireettomii. Pahoinvoinnista en oo kärsinyt koskaan ja ainoo oire ollu närästys ja nenäntukkosuus ja huimaus. Mut toki joillain voi...
  16. N

    Joulukuiset 2021

    Joo kyl se näin on. Eka neuvola on rv8-rv10 ja eka ultra vast rv13. Itse varasin ultran yksityiselle, koska en vaan jaksa millään oottaa sinne viikolle 13. Ekas raskaudes ei käyny mielessäkään et vois käydä vaan kärvistelin epätietoudessa. :)
  17. N

    Joulukuiset 2021

    Joo laitoin tirrisille fb viestin. Varmasti piakkoin tulee kutsua. :) Täällä voinnin puolesta ei oo uutta. Nenän tukkosuus vaivaa edelleen ja ajattelin tänään kipasta apteekkiin ostamaan jotakin helpotusta. Muuten on aika oireetonta. Pahoinvointia ei oo ja kainki ruoka maistuu. Jopa kahvi jota...
  18. N

    Joulukuiset 2021

    Mullakin ens viikolla (lauantaina) varhaisultra ja jännittää kyl aikalailla. Tänää on siis 6+5 et aika sanoissa mennää. Mietityttää ku ei oo kunnolla oireita et onkohan siel elämää. Ainoo jatkuva nälkä ja nenäntukkosuus oireena. Pahoinvointia ei oo. Mut koska kaks aiempaa raskautta ollu löhes...
  19. N

    Joulukuiset 2021

    Vähän epämääränen toi viesti ku oli jöttänyt jonkun vanhan viestin tohon kenttään jota en sit ollu julkassu. Ja sit aloin kirjottaa uutta tekstii nii en tajunnu pyyhkii kenttää tyhjäks. Hups :D mut joo väsymys painaa mut en ihan tiiä johtuuko raskaudesta vai siit et meidän 1v 9kk poika...
  20. N

    Joulukuiset 2021

    Täällä on aika väsynyt fiilis. Vaikka nukuin 8h ilman herätyksiä nii tuntuu ku en olis nukkunut ollenkaan. Ja ja paljon voimia :(

Yhteistyössä