Hakutulokset

  1. A

    Toukokuiset 2021

    Laitan viestiä
  2. A

    Toukokuiset 2021

    Kiitos maanantaina oli7+6 mutta vastasi 7+0. Laskettua aikaa ei vielä muutettu, vasta NP ultran jälkeen.
  3. A

    Toukokuiset 2021

    Ultrassa käyty! Oli oikeassa paikassa ja syke löytyi. Vastasi kooltaan kyllä viikkoa pienempää mutta tätä mahdollisuutta olin Itsekkin epäillyt. Mulla useimmiten kierto on 29pv mutta viimeiset pari vuotta on välillä ollut myös pidempi. Tein testin kun oli kpv 30 ja tuli vai haaleita plussia ja...
  4. A

    Toukokuiset 2021

    Pahoitteluni ❤️
  5. A

    Toukokuiset 2021

    Täällä huono-olo on helpottanut mutta väsymys jatkuu. Viime viikko oli tosi kiireinen, onneksi nyt viikonlopppuna on saanut levätä. kellä kaikilla on tulevalla viikolla ultra? Mulla on huomenna, saa nähdä mitä sieltä löytyy.
  6. A

    Toukokuiset 2021

    Jos jotain positiivista niin yöt saan nukuttua paremmin ja unikin tulee nopeasti. yksi tuttu paljasti eilen että on 7 viikolla raskaana (mulla nyt 7+1). Itse en halunnut vielä paljastaa kun paikalla oli myös muita keitä en tunne. Kiva että on joku samassa tilassa kun suurin osa kaveriporukasta...
  7. A

    Toukokuiset 2021

    Täällä pahoinvointia, vielä en ole oksentanut mutta oikeen mikään ruoka ei maistu ja kun ei oikeen mikään ruoka maistu niin huono-olo pahenee. Enimmäkseen syön voileipiä. Viime viikolla jäi aamukahvi pois ja nyt ei voi juoda edes päivällä. Mieli tekee appelsiinimehua, mutta sitä juon vain pieniä...
  8. A

    Toukokuiset 2021

    1.5. / Vappuvauva / 38 / 1. 4.5/ Avaolivia/35/3 8.5. / Pihaportti / 30 / 1. 8.5. / Disco Volante / 37 / 1. 9.5 / iinesankka82/ 37/ 2. 10.5. / Mohan / 31 / 1. 12. 5 / Sofialla / 28 / 1. 14.5 / Caro87 / 33 / 3. 14.5. / Sofianella / 30 / 1. 16.5. / Tinksuliini / 31 / 1. 17.5. / ouzeii / 35 / 3...
  9. A

    Toukokuiset 2021

    Onnea uusille plussanneille! Täällä kanssa edelleen aika oireetonta, vain palelua ja väsyä. Yötkin ovat katkonaisia, viime yönä kaksi vessareissua. Välillä on pientä etomista muttei niin pahaa kuin aikaisemmissa raskauksissa. Nyt on 6+2 ja aikaisemmin tässä vaiheessa on ollut kovempaa...
  10. A

    Toukokuiset 2021

    Kiva! Mulla vielä kaksi viikkoa ultraan, jos kaikki on Ok niin liittyisin sitten mukaan.
  11. A

    Toukokuiset 2021

    Täälläkin mietinnässä onkohan kaikki Ok, mitään oireita ei ole paitsi välillä palelu...nyt siis 5+4 ja aikaisemmissa raskauksissa oli jo pahoinvointia. Kun tein ekan testin 4+1 niin sain vain haalean viivan kun aikasemmin on tullut vahvatviivat jo aikaisemmin. Myös digi näytti tuolloin negaa mut...
  12. A

    Toukokuiset 2021

    Kivasti tullut uusia, onnea plussista! Täällä kanssa rinnat on tosi arat ja välillä vähän ällöttää. Varasin tänään ekan lääkäriajan (en asu Suomessa), aika on vasta 21.9, tulee kyllä pitkät 3 viikkoa. FB ryhmä on vain silloin täysin salainen kun ei löydy haulla. Itse en ainakaan ennen ultraa...
  13. A

    Toukokuiset 2021

    Mulla tuli ennen esikoista kaksi keskenmenoa vuodessa, toivottavasti kaikki menee nyt sulla hyvin ❤️
  14. A

    Toukokuiset 2021

    Tein ensiksi marketin testillä mihin tuli haalea viiva mutta samana päivänä myöhemmin CB näytti negaa. 3 päivää myöhemmin tein uuden CB testin ja tuli plussa.
  15. A

    Toukokuiset 2021

    Täällä yksi plussannut, LA 4.5 ❤️ Salainen FB-ryhmä kiinnostaa myöhemmin, mutta nyt aluksi haluan täällä.

Yhteistyössä