Hakutulokset

  1. S

    Mies; jos tunnet etäisesti jonkun naisen ja tiedät

    että hällä on vaikka kolme lasta, niin kiinnostaisko hän sinua noin enempikin? Vai tyydytkö katsomaan kaukaa ja ihailemaan häntä? Mutta lasten olemassaolo ja ajatus monta kertaa synnyttäneen naisen kropasta ei miellytä? :)
  2. S

    postimyynnistä pihakalusteet ?

    mistä vois tilata puisia pihakalusteita postimyynnistä ? hobbarilta ja anttilasta katsoin..hh:lla järkyn hintaisia!! muita josta vois tilata ?
  3. S

    karvis huonepeli

    mistä sen löytää ?
  4. S

    Mustat hoi

    Useesti olen lukenut kun joku on kirjottanut että ´merkkaa´ jonkun viestiketjun. MItä se meinaa? Voiko sen niinku jotenkin laittaa itteelleen "muistiin" jotta sitten helpommin löytää myöhemmin, vai mitä?
  5. S

    korkea kuume

    Mikähän vois olla, kun lapselle nous yht´äkkiä 40 asteen kuume? Ei mitään muita oireita (tai siis tietty on itkunen ja tuskanen, mutta ei ole nuhaa, korvakipua tms). Laskee sentäs onneksi lääkkeellä, mut heti kun lääkkeen vaikutus lakkaa, niin kuume nousee takas.
  6. S

    mistä tietää paljon kohdunsuu on auki?

    siis miten ne kätilöt sen laskee paljoko se on auki?
  7. S

    aventin sähköpumppu tampereelta?

    niin...missäköhän näitä myydään? ainakin vauvatalo johannassa, mutta löytyiskö muualta? kiitos jo etukäteen!
  8. S

    kokemuksia babyparadise nettimyynnistä?

    Moi! Onko kellään kokemuksia saksalaisesta babyparadise nettimyynnistä? Yritettiin tilata sieltä turvaistuinta, mutta jostain syystä emme saaneet sitä toimimaan. Sama istuin täällä liikkeessä maksoi 70 euroa enemmän. Kaivattaisiin siis ohjeistusta... =)
  9. S

    painoarvioita ja raskausviikkoja?

    rv 20 460g rv 24 790g rv 29+4 1600g
  10. S

    kuusiaidasta kokemusta?

    olen ajatellut laittaa tonttimme kadunpuolella kuusiaidan ensi keväänä. ajatuksena on että se suojaa "katseilta" läpi vuoden ja pitää pölyt hiekkatieltä aidan toisella puolella. nyt pohdin millainen perustaminen aidan tekemisessä on? kuinka tiheään istutteva?kestääkö aurinkoa-tonttimme etelään...
  11. S

    Kesäaikatauluun siirtyminen

    Milloin (tarkalleen päivä) siirrymme kesäaikaan? Onko se viimeinen lauantai 31.3 vai edellinen 25.3? Ja siirretäänkö kelloa tunnilla eteen- vai taaksepäin? Kiitos vastaajille:)
  12. S

    Vaunu kysymys

    Surffailin tossa hieman netissä ja näin kuvan BORA BREAKER LUX merkkisistä vaunuista Lastentarvikemaailman sivuilla. Oikeestaan muuta tietoa en löytänytkään. Vaunut ovat hyvän näköiset ja aika edulliset. Onko kenelläkään kokemusta kyseisitä vaunuista?! Mulle merkki aivan vieras! plussia...
  13. S

    Vaunu asiaa

    Surffailin tossa hieman netissä ja näin kuvan BORA BREAKER LUX merkkisistä vaunuista Lastentarvikemaailman sivuilla. Oikeestaan muuta tietoa en löytänytkään. Vaunut ovat hyvän näköiset ja aika edulliset. Onko kenelläkään kokemusta kyseisitä vaunuista?! Mulle merkki aivan vieras!
  14. S

    Minkä kokoinen toppapuku

    1 v pojalle? Ajattelin ostaa ensi syksyksi alesta puvun. Pojan pituus kulkee keskikäyrällä.
  15. S

    Gran Canaria ja raskausviikko 28

    Hei! Kaipaisin nyt hieman rohkaisua teiltä ketkä olette olleet ulkomailla raskaana ollessanne. Isäni täyttää 50 ja siksi canaria kutsuisi. En haluaisi jäädä juhlista pois, en sitten millään, mutta lento hieman jännittää... ei oikeastaan muu. Kertokaa kokemuksianne laidasta laitaan
  16. S

    onko kellään ollut klamydiaa raskaana ollessa?

    tuliko keskenmeno vai saatiinko hoidettua ja raskaus menikö hyvin?
  17. S

    onko kellekkään tullut keskenmenoa klamydian takia?

    elikkä siis onko tullut ja miten varmaa että keskenmeno johtui siitä,millä viikoilla olit ja kerittiinkö klamydiaa hoitaa?
  18. S

    Vanhat kirjeet?

    Vaivaako minua jokin? Asun suhteessa 2 lapseni, nykyisen miehen ja kahden yhteisen lapsemme kanssa. Mieheni säilyttää edelleen kirjeitä ja valokuvia eksästään. Minulla ei eksästä ole muistona kuin kaksi lasta. Lapset eivät edes tapaa isäänsä ikinä. (eivät kyllä vielä tiedäkkään ettei nykyinen...
  19. S

    suosittele pyykinpesukonetta

    Käytössämme päältä täytettävä pesukone jossa 800 kierroksen linkous. Ei riitä tehot enää 4-henkiselle perheelle. Suosittele edestätäytettävää pesukonetta. - hiljainen (tulee kerrostaloon, pieneen vessaan) - ei tarvita teknisiä erikoisuuksia - linkous tulisi olla 1400 ? - mahdollisuus yhdistää...
  20. S

    vedenpitävä haalari

    2,v käytössä Lassien hyvä talvihaalari. Vesikeleillä vain työn ja tuskan takana kurahaalarien ukeminen siihen päälle. Lisäksi lämpöisemmillä ilmoilla hankalaa kun syyshaalari+villa-asu liian heppoinen ´mutta talvihaalari liian kuuma. Tarhasta suosittelivat hankkimaan talvihaalarin jossa on...

Yhteistyössä