Hakutulokset

  1. M

    Marraskuiset 2022❄️

    Mulla oli s-papp-a arvo alle viitearvojen ja tämän lisäksi toisena riskitekijänä siskolla ollut raskausmyrkytys.
  2. M

    Marraskuiset 2022❄️

    mulla alkoi primaspan NT-ultran jälkeen ja pitäisi jatkaa 36 vai 37 viikoille asti. Tänään myös sokerirasituksessa kävin ja kuten jo aiemmissakin raskauksissa Radi sieltä tuli, tällä kertaa tosin paastoarvo juuri rajalla, mutta sehän riittää. 😅
  3. M

    Marraskuiset 2022❄️

    itsellä tänään myös verikokeissa hb 103 ja samalla katottiin ferritiini, ennenkin siis anemiaa ollut etenkin raskausaikana ja itsellä aiheuttaa juurikin matalaa verenpainetta mikä korostaa huimausta, väsymystä ja päänsärkyä sekä vielä helpommin hengästymistä.
  4. M

    Marraskuiset 2022❄️

    Viikko sitten kävin neuvolassa ultrassa ja silloin sai mittojen mukaan reilu 6+viikkoa arvioksi (huono laite). Tänään varasin ekan neuvola käynnin 11.4 jolloin sitten mahdollisesti olis 10 viikkoa jo täynnä. Tammikuussa ehdin käydä ensimmäisellä käynnillä ja siitä n.2viikkoa tuli keskenmeno niin...
  5. M

    Marraskuiset 2022❄️

    Olisin kiinnostunut FB ryhmästä 😊
  6. M

    Marraskuiset 2022❄️

    jos yhtään lohduttaa niin ei täälläkään oireita ole ja vuorotyön ja lasten ohessa en tiedä onko väsymystäkään tavallista enemmän. Ja silti siis ultrassa tänään kaikki Ok.
  7. M

    Marraskuiset 2022❄️

    Marraskuiset 2022 Tuituixx, 3.11, 31v, 1.lapsi Nipaus, 4.11, 38v, 3.lapsi Ruutupaita, 4.11., 35v, 1.lapsi Tuttuvierailija, 6.11, 35v, 5.lapsi Liblikas, 6.11, 24v, 1 lapsi Astianpesukone 6.11., 29 v, 2. lapsi Virvatulia, 8.11., 39v, 2.lapsi Fiore85, 10.11., 37v, 1.lapsi Vierailija, 10.11., 29v...
  8. M

    Marraskuiset 2022❄️

    Eilen soitin neuvolaan lähinnä siksi kun raskauden kestosta ei tietoa, kun 24.1 sain keskenmenon 21.2 sain negatiivisen testin ja 3.3 positiivisen ja välissä ei menkkoja. Terkka lupasi kysellä josko pääsen toiseen neuvolaan ultraan jossa voisi viikot varmistaa ja palaa tänään asiaan. Digin tein...
  9. M

    Marraskuiset 2022❄️

    Torstaina tein tosiaan positiivisen testin ja koska malttamaton mieli niin tein illalla silloin vielä viikkonäyttö testin ja vastaus oli 1-2 viikkoa. Itse kun tosiaan sain keskenmenon 24.1 ehdin tehdä välissä negatiivisen testin ennen plussaa, mutta viikot kyllä mietityttää kun menkkoja ei...
  10. M

    Marraskuiset 2022❄️

    heippa! Minä varovaisesti liityn mukaan. Takana ylläri raskaus joulukuun puolella joka päättyi 24.1 viikolla 9 keskenmenoon. Viime viikolla tein negatiivisen testin ja tänään päivällä positiivisen eli laskettu olisi kuun vaihteessa ehkä kun kuukautisia ei tosiaan kerennyt välissä olemaan. Lapsi...
  11. M

    Elokuiset 2022

    laitoin YV.n
  12. M

    Elokuiset 2022

    Täällä kanssa yksi elokuista odottava. Plussan tein 16.12 ja laskettu olis luultavasti 18.8 (varmasti muuttuu vielä). Tämä olisi itselle jo viides lapsi ja perheen 7, olemme siis uusioperhe entuudestaan minulla poika -13 syntynyt ja nykyisestä suhteesta 17.18 ja 21 syntyneet. Yksi lapsi oli...
  13. M

    Huhtikuiset 2021

    Minäkin liityn porukkaan, viime maanantaina sain testiin plussan ja laskettu olisi 8.4 toki varmasti muuttuu NT-litrassa koska kierto epäsäännöllinen. Itselle olisi tulossa 4 lapsi ja perheen 6.des, uusioperhe siis ollaan ja tämä olisi 3 yhteinen. En oo vielä oikein uskonut, että taas raskaana...

Yhteistyössä