Hakutulokset

  1. T

    Elokuiset 2024

    Mulla myös purkka helpottaa oloa. Jauhan sitä koko ajan, jos en sitte oikeesti syö jotain. Meinaa vaan perästä kuulua tuo purkan jauhaminen 💨😂
  2. T

    Elokuiset 2024

    Väsymys vahvasti läsnä täälläkin 😴 illalla meen nukkumaan jo ennen ysiä, toki mulla on aina herätys 4-5 aikaan aamulla. Päikkäreitä vois nukkua joka päivä. Meillä esikoinen on 9/21 syntynyt eli ei ihan ehdi täyttää kolmea ennen vauvan tuloa. Mulla on ollut nyt jotain pientä veristä/ruskeaa...
  3. T

    Elokuiset 2024

    Tänään käyty varhaisultrassa viikoilla 7+5. Siellä se pieni 1,5cm toukka köllötteli ja sydän sykki kovasti ❤️ vastasi viikkoja ja kaikki oli normaalisti. Ultrauksen mukaan la ois 19.8 eli päivällä siirtyisi aikaisemmaksi. Jotkut laskurit taas näyttää tuon 20pvä näille samoille viikoille 🤔 Olo...
  4. T

    Elokuiset 2024

    ELOKUISET 2024 Kopioi, ja lisää oma laskettu aikasi listaan. Voit myös halutessasi kertoa iän, monesko lapsi sekä tulevan synnytyssairaalan. Esimerkki: @nimimerkki • ikä • monesko lapsi • sairaala 1.8. 2.8. 3.8. @Memata / 38v / 3. 4.8. 5.8. @pikkuhaave • 26v • 2. 6.8. 7.8. 8.8...
  5. T

    Elokuiset 2024

    Täälläkin ihan karsee etova olo ihan koko ajan 🤢 ihan tosi rasittavaa, kun ei oikein huvittais eikä jaksais tehdä mitään. Ei oikein tästä joulun ajastakaan pysty kunnolla nauttimaan eikä olosta vanhempien luona Lapissa. Ootan jo ihan kauhulla, miten selviän töistä, jos tää olo jatkuu tämmösenä...
  6. T

    Elokuiset 2024

    Onnea uusille plussanneille! 😍 Täällä etova olo alkaa heti aamusta ja jatkuu pitkin päivää. Tultiin eilen joulun viettoon mun vanhemmille ja taitaa paljastua tämä raskaus jo heti alkumetreillä. Viimeistään joulupöydässä, kun kieltäydyn ruokaviinistä ja ihanista kaloista. Äidin tekemät...
  7. T

    Elokuiset 2024

    Täällä myös tänään 5+0. Viikkonäytölliseen sain 3+ 🙏 Mulle tosiaan iski torstaina kauhia kuumenuhatauti ja koronahan se sitte olikin. Tein siis kaksi positiivista testiä samalla viikolla 😅 minä näen kans ihan kummallisia unia. Heräilen keskellä yötä pyörimään, mikä ei todellakaan oo itelle...
  8. T

    Elokuiset 2024

    Täällä on menossa 4+4. Varasin eilen eka neuvolan, joka on 17.1. Eilen aamupäivällä kuvotti töissä ihan huolella :sick: Helpotti puolenpäivän jälkeen, kun sai kunnolla syötyä. Kävinkin kaupasta ostamassa pientä naposteltavaa töihin. Mulla maistuu myös semmonen ällöttävä kissanpa*** suussa. Sama...
  9. T

    Elokuiset 2024

    Minäkin varovasti uskaltaudun tänne :love: Viime tiistaista asti (kiinnittymisestä asti ehkäpä) ollu menkkajomotuksia ja rinnat normaalia loppukiertoa aremmat. Myös normaali tiputteluvuoto puuttui kokonaan. Pientä vaaleanpunaista vuotoa tulee välillä. Kolme negaa ovistestiä tein ennen tämän...
  10. T

    Syyskuiset 2021

    Täällä ei oikein kummempia oireita. Rinnat kipeät ja nännit arat. Kohdun seutua välillä nippailee. Alkuviikosta oli menkkamaista juilintaa. Koirien kanssa kävelylenkeillä kipeytynyt jalat, mikä on epänormaalia. Pissa on kirkkaankeltaista, haukotuttaa. Yöllä olen heräillyt katsomaan kelloa...
  11. T

    Syyskuiset 2021

    Hei! Täällä yksi syyskuinen varovaisin mielin huhuilee :love: Plussasin maanantaina (sunnuntaina ovistesti näytti räikeää plussaa) ja tämän aamun CB viikkonäytöllinen näytti 2-3viikkoa. Tänään viikkoja 4+2 ja la 28.9. Yritystä takana 5/20 alkaen. Minut voi lisätä listaan, facebookin ryhmäkin...
  12. T

    Toiveissa vauva 2021

    Minut voi poistaa kokonaan listalta. Tulin nyt tuohon ratkaisuun. Stressasin koko eilisen päivän sitä, että täytyy päästä mies kellistämään. No, eihän sitä sitten huvittanut koko homma ja mulla aukesi hanat pettymyksestä ja stressistä ihan totaalisesti.:cry: On tää niin perseestä, kun itseään...
  13. T

    Toiveissa vauva 2021

    Oon pitänyt totaalista palstataukoa. Ehdin jo viime kierron oireista innostua, vaan sieltähän ne menkat tuli ajallaan. Otin tähän kiertoon avuksi gelee royalin, jos ne auttais ovistuntemuksissa. Nyt on ollut ihan selkeästi enemmän limoja ja tänään aamulla pari tuntia tuikki kovasti oikealle...
  14. T

    Toiveissa vauva 2021

    Mahtavasti on täällä taas keskustelua käyty! Onnittelut plussanneille :love: ja pahoittelut pettymyksistä:cry: Täälläkin pidetty palstataukoa ja hiljaiseloa yrittämisestä. Mies on ollut etätöissä mökillä ja flo:n ennustaman oviksen aikaan olin flunssassa, joten ei ole kovin ollut...
  15. T

    Toiveissa vauva 2021

    @Titi-Love Otan osaa :cry: @Napsunen Onnittelut :love: Nyt omaanapaa. Aloitin uuden kierron alkaessa mittailemaan huvikseni lämpöjä, mitä en siis oo ikinä tehnyt. Mulla on aina ollut alhainen ruumiinlämpö, alle 36. Tänään aamulla loksahti kyllä suu, kun mittari näytti ensin 34,7 ja...
  16. T

    Toiveissa vauva 2021

    Mulle voi myös merkata huomiseen listaan kp2/27.
  17. T

    Toiveissa vauva 2021

    Mulla tosi tasainen heräämisrytmi arkena. Viikonloppuna sitte vähän venähtää, kukapa sitä puoli kuudelta jaksaa herätä pelkästään lämpöjä ottamaan o_O Mulla kyllä tuli tänään tosi vahva halu tehdä testi, mutta kun en oo niitä kaappiin yhtäkään jemmannut! Ehkä siis ootan kiltisti menkkoja :X3:
  18. T

    Toiveissa vauva 2021

    Onnittelut plussanneille :love: ja pahoittelut uuteen kiertoon joutuneille. Syvimmät osanotot keskenmenneille.:cry: Oon vietelly viimeistä lomaviikkoa mökkeillen. Huomenna olis paluu arkeen, onneksi. Ei ehkä ennätä niin kovasti kuulostella itseään ja mahdollisia oireita. Se on todella...
  19. T

    Toiveissa vauva 2021

    Ihan ekaa me tässä ollaan alulle yrittämässä:love: Kiitos! Se vaan pompsahti jostain mieleen :D
  20. T

    Toiveissa vauva 2021

    Tämä on kyllä ihanan puhelias palsta! :love: Riittää luettavaa tylsille automatkoille. Mun ystäväpiirissä on paljon lapsettomuutta. Mulla oli todella realistiset kuvat siitä, ettei raskautuminen tapahdu heti kättelyssä, vaan kyllä sitä täytyy odotella. Varsinkin kun ikää on kuitenkin jo. Mutta...

Yhteistyössä