Hakutulokset

  1. R

    kyllä tuo äkkijyrkkä on lapsellinen ihminen

    Mä taas tykkään! Siis vitsi mikä hymy ja pilke silmissä vieläkin. Ja samakos tuo, vaik sähän ärähtääkin kun on sit vastaavasti ystävällinen ja kannustava välillä.
  2. R

    Kaksplussan tyttö(mamma)kalenteri

    Shibari! Googlaa. Toki samaan aikaan voi puuhia muutakin mut varmaan hoksaat, pukeutumisestani päätellen, että tuolloin vain harjoiteltiin solmuja ja muita.
  3. R

    Ihmiset voisi kyllä teurastaa eläimen ruuaksi edes kerran elämässään

    Kania saa kaupastakin mut vuohenliha ois herkkua :P
  4. R

    Kaksplussan tyttö(mamma)kalenteri

    Olin joskus pippaloissa silleen että mulla oli yläosana vain köysistä punotut biksut mut ei siitä oo kuvaa. Enkä kyl viitsi enkä jaksa alkaa säätämään. Joen ei. Joku muu voisi laittaa biksukuvan!
  5. R

    Ihmiset voisi kyllä teurastaa eläimen ruuaksi edes kerran elämässään

    Ois kyllä kiva! Mä on päässyt vain kaloja käsittelemään.
  6. R

    Kaksplussan tyttö(mamma)kalenteri

    Kelpaisko shibari-kuva parin vuoden takaa? Pahoittelen kuvanlaatua, oli hiukka huonot kuvausolosuhteet ja kameranlinssissä hiuslakkaa minkää toki huomasin vasta kun oli myöhäistä. Tai voi olla, että ehdin napsimaan uudenkin kuvan ellei kukaan muu ehdi innostua.
  7. R

    Kerro vessanpesuaineesi

    En kyllä osta erikseen. Mulla on tiskiainetta ja yleispuhdistusainetta. Jompikumpi passaa vallan hyvin Ja pullo kloriittiakin lötyy, sillä -tai siis siitä tehdylä liuksella- siivoan jos joku pidemmän- ja ärhäkänpuoleinen paskatauti iskee.
  8. R

    Kaksplussan tyttö(mamma)kalenteri

    Varsin totta!
  9. R

    Mielenterveyden takia eläkkeelle pääseminen?

    Ei kai kukaan valittamalla pääse eläkkeelle. Eiköhän se oo tuollaisessa tapauksessa potilaan hoitohistoria ja lääkärinlausunnot. Ja sit kannattaa myös tsekata mikä on minimieläke (ts. takuueläke) ja miettiä, olisitko valmis itse elämään tonnilla kuussa koko loppuelämän ajan. Niiiii, ja...
  10. R

    Että onkin helppoa tämä uuden alan valitseminen näin keski-ikäisenä

    En suuremmin. Mut satoja työmaapiirustuksia olen tutkinut ja miettinyt että mitä ihmettä tuonkin suunnitellu on miettinyt.
  11. R

    Että onkin helppoa tämä uuden alan valitseminen näin keski-ikäisenä

    Ja juuri niihinkö sit on pakko pyrkiä? Ja noistakin voisin sen verran sanoa, että insinööri tai arkkitehti joka ei tajua mitään rakentamisen realiteeteistä on yksi syy siihen, miksi rakentaminen -niin rekennusten kuin infrastruktuurin- nykyään maksaa iha vitusti.
  12. R

    Että onkin helppoa tämä uuden alan valitseminen näin keski-ikäisenä

    Pitäsi tuossakin olla joku järkevä aika. Siis että hautajaiset olisivat viimeistään kahden viikon kuluttua, vaikka.
  13. R

    Missäs Majuri?

    Ei mitään, niinhän se tekee. Mut on paha olettaa että kaikki keuhkojen alueen sairaudet johtuvat tupakoinnista. Ja vielä pahempi olettaa niin jostakusta jota ei edes tunne!
  14. R

    Että onkin helppoa tämä uuden alan valitseminen näin keski-ikäisenä

    Tiiä sit. Mua ei ainakaan suuremmin haittaa vaikka välillä hiki valuu tai on litimärkä sateesta. Tai vaikka illalla liki jokaiseen lihakseen sattuu. Siis ku tilille tipahtaa päivän työstä satasia eikä kymppejä niinko aiemmassa työssä.
  15. R

    Missäs Majuri?

    Kyl maar ny sentäs! Muttei selän takana tietenkään.
  16. R

    Missäs Majuri?

    Ei muuten ollut ja kuolleista ei oo tapana puhua pahaa.
  17. R

    Suomen presidentin ulkomaalaisella puolisolla on glamouria enemmän kuin kenelläkään puolisolla aiemmin

    Miten säälittävä on mies (tai presidentti) joka tarvitsee rinnalleen vaimon edustamaan?
  18. R

    Suomen presidentin ulkomaalaisella puolisolla on glamouria enemmän kuin kenelläkään puolisolla aiemmin

    Totta! Ja sitäkään en ymmärrä. Väkisinkin (oon joo yrittänyt perustella sillä ettei kyseisillä ihmisillä ole mitään oikeaa tekemistä tai oikeita murheita tai että on huono itsetunto tai millä milloinkin) vaan jään ajatukseen että sellainen ihminen on , ellei ihan rehellisesti tyhmä, niin...

Yhteistyössä