Hakutulokset

  1. S

    Heinäkuiset 2021

    Meilläkin nukutaan aamupäivästä vaunuissa, joskus oon 5h kohdalla menny herättelee syömään jos on niin pitkälle kerennyt nukkuu. Pieniä pätkiä omassa sängyssä päivällä, nukahtaa vaan rinnalle.. illalla ekan pätkän, 21- millon mihinkin asti, pisimmillään 04 ja sitten nostan viereen syömään ja...
  2. S

    Heinäkuiset 2021

    Voi mä niin ymmärrän sua! Mies kans on heti huutamassa taaperolle kun tekee jotain väärää, koitan selittää että hakee huomiota tavalla tai toisella, eikä tuon ikäinen ymmärrä, onko se sitten hyvällä tai pahalla saatu. Nopeammin iskän huomion saa kun tekee jotain kiellettyä. Ei sillä etten itse...
  3. S

    Heinäkuiset 2021

    Meillä oli ristiäiset 7.8 :) Täällä myös vaihtelevia päiviä unien ja syömisten suhteen. Edellisestä muistan kun neuvolasta kysyin tuota kun kakka oli ihan myrkyn vihreää, että mitäs ihmettä. Sanoi että se voi olla vaikka minkä väristä, sinapista vihreään kaikki skaalat :D ihan normaalia...
  4. S

    Heinäkuiset 2021

    Huhheijjaa! Meillä on pienellä ikää pikkasen reilu 2kk. Ihana hymyilevä murunen. Naureskelee ja jutttelee :) Vatsavaivoja välillä mutta ei kauheita. Ekan pätkän nukkuu illasta omassa sängyssä ja laiskana nostan loppu yöksi viereen :D Pelkällä tissillä ollaan. Painoa on 6kg120g ja 60cm pitkä...
  5. S

    Heinäkuiset 2021

    Onpas ihanaa että miehesi on kaverina. Meillä myös on elokuun toiselle viikolle asti, sitten alkaakin karu arki kun isommatkin jatkaa koulua, heistä ollu apuja tässä myös. Toki pikku hiljaa tässö välillä yksin pienten kanssa oon ollu ja on löytyny ratkaisuja tilanteisiin mitä pähkäilin että...
  6. S

    Heinäkuiset 2021

    Onnea♡
  7. S

    Heinäkuiset 2021

    Onnea kovasti ♡ ja toipumisia synnytyksestä :) ♡
  8. S

    Heinäkuiset 2021

    @Toiveikas21 mikäs siellä on tilanne?♡
  9. S

    Heinäkuiset 2021

    Onpas jännää! ♡ tuuhan kertoo olojasi kun jakselet :)
  10. S

    Heinäkuiset 2021

    Voi että, toivottavasti pieni ilmoittaisi tulostaan pian että olosi helpottuisi ♡
  11. S

    Heinäkuiset 2021

    Ihanaa, onnea♡
  12. S

    Heinäkuiset 2021

    Voi onnea ihan tosi paljon ♡
  13. S

    Heinäkuiset 2021

    Voi kun pieni syntyisi pian, niin vointisi tasaantuisi ♡ saisitko käynnistystä? Jaksamisia loppu rutistukseen ♡
  14. S

    Heinäkuiset 2021

    Voi olisikin ilmalämpöpumppu xD Voiton puolella oot jo hyvinkin, toivottavasti olosi paranee pian ♡
  15. S

    Heinäkuiset 2021

    Mites täällä jaksellaan? ♡
  16. S

    Heinäkuiset 2021

    @Sannaap123 kuullostaa koon puolesta hyvältä, ei tarvii jännittää mitään yli 4kg jytkyä :D @Nöppöset ihanaa kun pääsitte kotiin, onhan se ihan eri kun sairaalassa hoitaa vauvoja :)
  17. S

    Heinäkuiset 2021

    Paljonko oli painoarvio? :) ihanaa tietää ettei tarvitse enää viikko tolkulla kärvistellä :)
  18. S

    Heinäkuiset 2021

    Onnea kovasti ♡ miten voit? Käynnistyikö itsestään? Voi ihanaa sitä onnen määrää ♡
  19. S

    Heinäkuiset 2021

    Mä sain toiselta käynnistyksen,kun olin aivan loppu ja vetosin kipujen lisäksi siihen että mun on jaksettava myös vauvan kanssa. Kannattaa suunnitella kunnon palopuhe lääkärille. Mulla muuten viimesellä viikolla oli tuota olkapää kipua ja käsi puutui. Käynnistyksen olisin saanut myös...
  20. S

    Heinäkuiset 2021

    Vauvan kanssa menee tosi hyvin, taapero on vaan tosi tosi tosi haastava, ollut jo siis ennen vauvaa ja en tiiä enää mitä keksin että tottelisi edes jotain. Mies on edelleen kotona, joten ei ihan pää lahoa tässä touhussa :D Voi sentään kun voin vaan kuvitella vaappumiset, keilapallon tuntu...

Yhteistyössä