Hakutulokset

  1. S

    Helmikuiset 2021

    Siis MITÄ ihmettä. Vuonna 2020 ja liha olis ainoa vaihtoehto ruokavaliossa? Kerro sit pääsitkö ravintoterapeutille ja mitä siellä sanottiin. Täältä kans terkkuja pitkästä aikaa, menossa nyt 17+5. Olo on kaikinpuolin mainio! Malttamattomana odotan rakenneultraa, se on mulla vasta 7.10. :(
  2. S

    Helmikuiset 2021

    Mä pelkään aika paljon. En oo käynyt ar-ultrassa. Mulla tavallaan aika vähäiset oireet, en oo esim oksennellu. Mut silti olo ei oo normaali ja väsyttää kyl hurjasti. Tekisi myös mieli ostaa doppleri, mut ehkä vaan odottelen ekaa ultraa ja yritän olla liikaa miettimättä ennen sitä.
  3. S

    Helmikuiset 2021

    Myös Turussa on 1.6. alkaen saanut olla kumppani mukana kaikissa!
  4. S

    Helmikuiset 2021

    En tosiaan. En meinaa jaksaa ees tehdä pakollisia kotitöitä. Koiran kanssa löntystelen kerran päivässä parikymmentä minuuttia jos sitäkään (mies käyttää muuten) ja siinä se. Ennen raskautta liikun vähintään kolmesti viikossa niin että tuli hiki.
  5. S

    Helmikuiset 2021

    Mä oon kertonut muutamalle kaverille, mies äidilleen. Tekisi mieli kertoa kaikille, ilmeet on näkemisen arvoisia! (Ollaan seurusteltu vasta 6kk eikä edes asuta virallisesti vielä yhdessä) Mä oksensin tänään ekan kerran. Ilmeisesti verensokeri pääs liian alas, iltapäivällä tuli huono olo. Oon...
  6. S

    Helmikuiset 2021

    Mulla myös nirsoutta. Oikeastaan mitään ei tee mieli syödä, eikä mikään oikein maistukkaan hyvälle. Paitsi lihaa oon nyt himoinnut, vaikka oon ollut 10 vuotta pääasiassa kasvissyöjä. Lehtipihvi maustevoilla tulee uniinkin.
  7. S

    Helmikuiset 2021

    Mulla ei oo varsinaisesti etova olo eikä vielä oo oksettanu, mut syödä ei tee mieli enkä tunne yhtään nälkää. Lounaaksi vedin tänään vaan mustikkakeittoa, koska en vaan keksinyt mitään muuta mikä ois maistunut. Illalla sain sentään syötyä keitettyjä kananmunia ja leipää.
  8. S

    Helmikuiset 2021

    Joo mua ahdistaa myös tosi paljon jos painosta puhutaan miehen kuullen. Jotenkin se triggeröi syömishäiriötaustaa. Aijon pyytää et mies menee ulos ja painosta puhutaan vasta sit jos on puhuttavaa.
  9. S

    Helmikuiset 2021

    Joo, mulla on myös lihasta mut kyllähän sitä painoindeksiä katsotaan ja tiiän et siitä varmaan myös sanotaan. Painoa oli tarkoitus pudottaa ennen lasta mut nyt kävi näin!
  10. S

    Helmikuiset 2021

    Mulla on paino pysynyt samana. On sen verran ylipainoa, et olis varmaan hyvä jos ei nousis paino ollenkaan. Onko joku samassa tilanteessa? Mulla on pistäviä alavatsakipuja muutaman kerran päivässä ollut tässä jo viikon verran. Onkohan ihan normaalia?
  11. S

    Helmikuiset 2021

    20.2./ sertsu/ 1. lapsi/ TYKS Tänään ehkä huomaan ekoja oireita. Tisseihin sattuu. Pää vieläkin ihan sekasin ja tunteet menee laidasta laitaan et miten tästä selviää!
  12. S

    Helmikuiset 2021

    Moi! Liityn nyt tänne mukaan koska pakko päästä purkamaan vähän ajatuksia jonnekkin. Eilen plussasin yllättäen, ollut epäsäännöllinen kierto ja jostain syystä flo-appi kehotti selvittämään olenko raskaana, vaikka varsinaisesti menkat ei ollu edes myöhässä. Tattadadaa, viikkoja 5+4 appin mukaan...

Yhteistyössä