Hakutulokset

  1. H

    25-vuotiaat tai vanhemmat vauvakuumeiset!

    No on jännät paikat monella =) Mulla on tullut tuhrua, toivottavasti jää siihen. Jännittää aika paljon. Kipuja on enemmän, kuin ennen. Eilen olin treenaamassa ja selkään alkoi sattua. Nyt mietin tuskissani, että olenko jotain möhlinyt, kun nyt seuraavana päivänä tulee tuhrua. Oikeastaan...
  2. H

    25-vuotiaat tai vanhemmat vauvakuumeiset!

    Heipat! Kiitos kovasti kaikille onnittelijoille!! JA JEE REPA, ONNEA!!!! Joku kysyi niistä pillereistä, mä en syönyt pillereitä yhtäjaksoisesti kahta vuotta pidempään. Joskus nuorempana söin niitä muutaman vuoden. Meillä tärppäsi toisella yrittämällä, että melko nopeaa toimintaa.. Itse ole...
  3. H

    Mammaseuraa Helsingistä

    Moikka! Sain tänään tietää, että olen rv5. Olo on onnellinen, mutta hämmentynyt. Olis kivaa vaihtaa ajatuksia. Mulla on kaikkia ajatuksia ja tuntemuksia, joista olis mukavaa rupatella. Olen melko uusi myös näissä kuvioissa. Missä vaiheessa raskautta olet?
  4. H

    25-vuotiaat tai vanhemmat vauvakuumeiset!

    Kiitos kaikille kovaasti onnitteluista! :heart: Olo on onnellisen sekava. Toivottavasti oireita ei tule tämän enempää ja toivottavasti kaikki jatkuu hyvin. Onnea Pepille tentistä, stressaavan tentin hyvä arvosana tekee aina makiaa :D Ja on nyt jännää Repa, ite en meinaa uskoa asiaa todeksi...
  5. H

    25-vuotiaat tai vanhemmat vauvakuumeiset!

    Testasin ja plussa tuli. Hyvin selkeä sellainen. Kädet tärisee, töihin pitäis mennä jo. Hu, hiukan jännittää. Palaan :$
  6. H

    25-vuotiaat tai vanhemmat vauvakuumeiset!

    Voi jukupätkä. Sä voisit Repa jo testailla ihan hyvin! Mä aion testata huomenna aamulla. Jos sais aamu"materiaalista" varmimman tuloksen. Mulla ei ole kyllä pahaa oloa ollut ollenkaan, mutta eilen tajusin, että muita oireita kyllä on.. Luin Huvitutin sivuilta oireita ja löysin itselleni sieltä...
  7. H

    25-vuotiaat tai vanhemmat vauvakuumeiset!

    Moikat :wave: Mulla on nyt ollut kyllä samanlaista kipua, kuin täti olisi tulossa. Selkää vihloo ja tekis mieli venyttää tms. Vatsassa on kipristelyä ja nipistelyä. Mä ajattelen koko ajan, että joo nää on sellaisia oireita, joita voi kehittää itsekin tai sitten että täti on tulossa jne...
  8. H

    25-vuotiaat tai vanhemmat vauvakuumeiset!

    Heips! Otan osaa Piipi :hug: No, päätin etten testaile ennen keskiviikkoa. Mulla saattaa kuitenkin olla kierto vielä sekaisin. Testasin viimeksi turhaan ja liian innokkaasti. Koetan nyt olla maltillinen:whistle:. Mulla on kyllä nyt ollut sellainen olo, että mahaan sattuu niin, että menkat...
  9. H

    25-vuotiaat tai vanhemmat vauvakuumeiset!

    Täällä ei ole muuta uutta kuin se, että mulla on tuo hajuaisti melkoinen. Nyt on pari päivää ollut melkoinen PMS tai sitten se on jotain muuta... Unico mikä on suolapiippu? En ole koskaan kuullutkaan ja mihin se auttaa? Mulla onneks auttaa ne cetiritsiinit, ja niitäkin otan satunnaisesti...
  10. H

    25-vuotiaat tai vanhemmat vauvakuumeiset!

    Ihan vain foolihaposta. Kuulin, että parsakaalissa on runsaasti foolihappoa. Sitä sitten popsimaan!
  11. H

    25-vuotiaat tai vanhemmat vauvakuumeiset!

    Huomenta, näin aamutuimaan. Ja moikat Annulille ja Robotti Ruttuselle! Mulla on ihan sama tilanne kuin Repalla. Ei tunnu missään ja kierto tuli eilen täyteen. Eli kp on nyt 29/28. Ei ole menkkaoireita eikä muitakaan oireita. Pahaa oloa on jonnin verran ollut ja vatsa sekaisin, mutta oletan sen...
  12. H

    25-vuotiaat tai vanhemmat vauvakuumeiset!

    Ja unohtui sanoa Ankka80:lle, että Berocca on sellainen valmista, joka ei sisällä rautaa ja on hyvä vaihtoehto. Soitin itse teratologiseen tietopalveluun ja kysyin, että mistä saisin hyvät vitamiinit ja foolihapot ilman rautaa.
  13. H

    25-vuotiaat tai vanhemmat vauvakuumeiset!

    Hei kaikille! Jännä tuo hajuaisti. Miten se voikaan olla niin herkkä. Tai sitten kiinnitän siihen tavallista enemmän huomiota. Meillä mies on myös vasta viime aikoina lämmennyt tähän raskaus"projektiin". Jännä kuitenkin, etten saa hössöttää raskaudesta tms. Luulen, että mieheni jännää salaa ;)...
  14. H

    25-vuotiaat tai vanhemmat vauvakuumeiset!

    Kääk! Mulla on tuntemuksia! Tänään suihkussa käydessäni huomasin haistavani veden :/ . Tuntuu, että hajuaisti on ihan mieletön. Kaikki pahat hajut ällöttää, tai sitten olen entisenä tupakoitsijana saanut hajuaistin! Siis polttamisesta on jo melkoisesti aikaa... Huomasin myös tuossa äskettäin...
  15. H

    25-vuotiaat tai vanhemmat vauvakuumeiset!

    Heipat ja onnea plussanneille! Tällä hetkellä ei ole mitään tietoa kierrosta, sillä viime kierto oli jotakuinkin 35pvää ja mulla on ollut kierto melkein aina ilman mitään hormonaalista ehkäisyä kuin nakutettu 28pvää. Pillereiden lopettamisesta sen on johduttava, että kierto on sekaisin. Sen...
  16. H

    25-vuotiaat tai vanhemmat vauvakuumeiset!

    Niin, olen siis tuo omppu. En saanut sitä kirjattua, kun rekisteröin itseni sivuille. Kuljen siis nimellä Hedelmä ;) teemaan liittyen

Yhteistyössä