Hakutulokset

  1. N

    Marraskuiset 2022❄️

    Joko Tuttuvierailija paljastat vanhan nimimerkkisi? Olen lukenut Kaksplus palstaa jo vuosia ja luultavasti osaisin arvata kuka olet.. Olen käynyt päivittäin täällä katsomassa josko olisit "paljastanut jo itsesi" 😊 Olin sivusta seuraamassa haaveena vauva ketjua missä luulisin, että olit mukana...
  2. N

    Haaveena vauva 2022

    Moi, tuo sun tarina kuulostaa pääpiirteittäin aika liki mun stoorilta 10-vuoden takaa.. Ollaan siis oltu naimisissa ensi vuonna 10-vuotta ja jo tapailuvaiheessa toitotin miehelleni (ja kaikille muillekin) etten aio tehdä koskaan lapsia, että jos meinaa alkaa mun kanssa johonkin vakavaan niin...
  3. N

    Haaveena vauva 2022

    Hei, pakko tulla tähän väliin kommentoimaan kun mietit mahdollista pientä ikäeroa sisarusten välillä. Meillä esikoinen 11/19 ja rakas kuopus syntyi 2/21 eli sisaruksilla eroa vuosi ja kolme kuukautta ja hyvin ollaan selvitty tähän saakka ❤️ Nyt kun kuopus on reilu 6 kk ja alkaa viihtymään...
  4. N

    Haaveena vauva 2022

    Meillä oli miehen kanssa toiveissa, että saataisiin esikoiselle sisarus mahdollisimman pienellä ikäerolla ja meillä kävikin ihanasti että tulin uudelleen raskaaksi esikoisen ollessa 6kk ja vaikka imetin vielä taukoamatta 24/7 (siltä se tuntui ainakin ) Lopetin esikoisen imetyksen, kun hän täytti...
  5. N

    Suositelkaa hyviä sisarusrattaita/vaunuja!

    Me tosiaan ostettiin käytettynä ihan Torista ja maksettiin tosi kohtuullinen hinta niistä. Tsemppiä etsimiseen
  6. N

    Suositelkaa hyviä sisarusrattaita/vaunuja!

    Hei, minä suosittelen ehdottomasti Mountain Buggy Dueteja! Meillä on esikoinen 1,5 vuotias ja kuopus tällä hetkellä 5 kk. Ostettiin vaunut käytettynä edullisesti ja ei olla kaduttu hetkeäkään. Vaunut on meillä päivittäisessä käytössä ja ovat kapeimmat sisarusrattaat ja ne mahtuvat sisään...
  7. N

    Haaveena vauva 2022

    Mä tulin raskaaksi aikoinaan heti, kun poistatin kierukan joten on kyllä hyvin mahdollista ❤️❤️ Tsemppiä piinailuun
  8. N

    Haaveena vauva 2022

    Olen jo vuosia seurannut taustalla näitä haaveena/toiveena vauva-ketjuja ja erityisesti mieleeni on jäänyt @Wintersun ja @minttuni plussaukset! Oon itse asiassa jopa tirauttanut onnen kyyneleet molempien puolesta kun olette saaneet vihdoinkin raskaudet aluille monien vuosien jälkeen ❤️❤️❤️...
  9. N

    35+ vauvan odottajat

    Hei kaikille, meille syntyi tänä aamuna poika ja oikein vauhdilla tulikin maailmaan! ❤️ Viikkoja 40+1 ja synnytys käynnistyi itsekseen, mikä oli ihanaa kun esikoisen käynnistettiin. Synnytys eteni supistuksien alettua aika vauhdikkaasti ja sairaalaan tullessa olinkin jo 4 cm auki. Sairaalassa...
  10. N

    35+ vauvan odottajat

    Heissan, tänään pärähti eetteriin 40+0, jaiks, viimeinkin Täällä ollaan vielä kotosalla. Viikonloppuna supisteli aika lailla, mutta nyt ei taas tunnu tapahtuvan yhtikäs mitään. Esikoisen synnytys käynnistettiin 41+5 ja olen jo asennoitunut siihen, että sinne asti taas tullaan menemään Niin...
  11. N

    35+ vauvan odottajat

    Hei vaan, täällä ollaan vielä yhtenä kappaleena. Huomenna viimeinen neuvola Olisin enemmän kuin valmis jo saamaan pojan maailmaan, mutta veikkaan että mennään taas käynnistykseen niin kuin kävi esikoisen kanssa Tämä tulee olemaan viimeinen raskauteni ja olisi ollut ihana kokea synnytys joka...
  12. N

    35+ vauvan odottajat

    Esikoisen kanssa oltiin Jorvissa, Espoossa perhehuoneessa 2019 ja se oli kyllä hieno kokemus, mutta tällä kerralla ei edes päästäisi perhehuoneeseen, koska miehen täytyy olla kotona hoitamassa esikoista. Husin viimeiset päivitykset loppuivat 31.1 eli siis eilen ja en ole käynyt nyt katsomassa...
  13. N

    35+ vauvan odottajat

    Meillä oli esikoisella sellainen unipesä ja oli muuten hyvä! Tulee varmasti nytkin kovaan käyttöön. Siinä pystyy hyvin vauva nukkumaan oikeastaan missä vain. Meillä esikoinen nukkui aluksi muutaman yön ihan äippäboxissa mutta se tuntui musta jotenkin hassulta ja oma pinnasänky oli taas niin...
  14. N

    35+ vauvan odottajat

    Mua ei synnytys jännitä (ainakaan vielä) kun vielä on hyvin muistissa esikoisen synnytys josta on vasta 15 kuukautta aikaa ❤️❤️ Jospa kaikki menisi synnytyksessä yhtä hyvin ja nopeasti kuin esikoisen kanssa Tosin sitä käynnistystä en tällä kertaa välttämättä haluaisi, oli sen verran ikävä...
  15. N

    35+ vauvan odottajat

    Meillä on pienelle kaikki valmiina odottamassa, jotain harsoja ja vaippoja yms puuttuu, mutta muuten valmiina ollaan pientä varten ❤️ Kaikki muut tavarat meillä oikeastaan jo löytyykin ja on jopa esillä esikoisen jäljiltä (mm hoitoalusta on edelleen alakerran kylppärissä paikoillaan ) Meillä...
  16. N

    Toiveissa vauva 2021

    Niin, Suomessahan ei ole pakollista ottaa mitään rokotetta, mutta valitettavasti se paine mikä sulle luodaan jos edes mietit ettet ota influenssa tai nyt tota koronarokotetta on ihan valtava Tämä siis vaan omakohtainen kokemus. Itse siis työskennellyt hoitajana vanhusten puolella ja muutaman...
  17. N

    35+ vauvan odottajat

    Heissan kaikille, minä se taidan listan mukaan olla seuraava jolla h-hetki edessä Kuukauden verran vielä saisi pikkuinen pysyä mahassa, mutta mulla itsellä ollut koko ajan sellainen fiilis että tulee syntymään ennen laskettua aikaa. Vauvan sisko syntyi 41+5, synnytystä käynnistettiin ballonkin...
  18. N

    Elokuiset2021

    Hei, ulkopuolelta vastaan tuohon imetykseen. Tulin uudelleen raskaaksi, kun esikoinen oli 5 kuukautta ja hyvin sujui imetys Olin päättänyt imettää esikoista siihen saakka kunnes täyttää vuoden ja nyt se urakka saatiin onnellisesti päätökseen ja tässä on vielä pari kuukautta aikaa ennen kuin...
  19. N

    Alkionsiirroista plussanneiden vauvaketju vol 2

    Hei Silmu, meidän tytöllä unipussi (tai sellainen kapalopussi) oli pelastus aina 5 kuukauden ikään saakka jolloin rupesi oikein kunnolla kääntyilemään ja punkemaan itseään juuri mahalleen. Heräilin öisin useaan otteeseen katsomaan hengittääkö tyttö ja päätettiin luopua kapalon käytöstä ja sen...
  20. N

    35+ vauvan odottajat

    Onnea kovasti pojasta @Hypsy ❤️❤️

Yhteistyössä