Hakutulokset

  1. Ä

    Marraskuiset 2022❄️

    Tänään on käyty ensimmäisessä ultrassa yksityisellä ja uskottava se on, että kahden vuoden yrittämisen jälkeen siellä näkyi eloa ja sykkivä sydän.:love: Viikot oli aikalailla viikon vähemmän mitä laskurit antaa menkkojen mukaan, mutta se selittyi myöhäisellä ovulointiajankohdalla, joten ei...
  2. Ä

    Marraskuiset 2022❄️

    Varovaisesti liityn seuraan. Täytän kohta 39-vuotta ja olemme kaksi vuotta toivoneet sisarusta 2019 syntyneelle lapsellemme. Syksyllä 2020 saimme yhden keskenmenon ja muuten ei plussan plussaa. Emme ole koko aikaa toki aktiivisesti yrittäneet ja itseasiassa loppuvuodesta monen lääkkeillä tuetun...
  3. Ä

    Huhtikuiset 2021

    Minäkin laitoin @saasoo sulle viestiä :)
  4. Ä

    Huhtikuiset 2021

    Minäkin ilmoittauduin joukkoon. Tein pari päivää sitten haamutestin ja tänään sitten uuden (Kylläkin eri testin) missä näkyi jo kunnon viiva. Laskettu aika on 22.4. laskureiden mukaan. Lukaisin jo heti kaikki tämän ketjun viestit. Olisin myös kiinnostunut suljetusta FB-ryhmästä.
  5. Ä

    Toiveissa vauva 2021

    Meillä ihan sama juttu esikoisen kanssa.. mies juuri tänään sanoi että tulihan sekin vain ilman mitään.:ROFLMAO:Joten teen jatkossakin systeemit sen tietämättä, niin ei tule liikaa paineita.(y)
  6. Ä

    Toiveissa vauva 2021

    Ihana lukea teidän kaikkien tarinoita!:love: Ne ovat piristäneet päivää kummasti, kun oon ollut aika allapäin alkaneista menkoista. Olin eilen vielä niin toiveikas. Juteltiin miehen kanssa tästä vauva-asusta ja hän kokee liian yrittämisen painostavana. Minkä toki ymmärrän täysin. Haluaa mennä...
  7. Ä

    Toiveissa vauva 2021

    Jaahas.. eipä tarvitse lauantaita odottaa, sillä taitaa olla tänään sittenkin kp1. :(
  8. Ä

    Toiveissa vauva 2021

    Mä voisin ottaa tän dpo15 haasteen vastaan tai ainakin yrittää! Olis just tuolloin tulevana lauantaina..
  9. Ä

    Toiveissa vauva 2021

    Me ollaan mun miehen kanssa tunnettu vasta alle kolme vuotta (elokuussa tulee 3 vuotta täyteen) ja meillä on jo reilun vuoden vanha poika, sekä se yksi keskenmeno ennen esikoista. Kesken mennyt raskaus oli toki yllätys, mutta se sai meidät varmistamaan siitä että molemmat haluaa lapsen. Tämä nyt...
  10. Ä

    Toiveissa vauva 2021

    Paljon onnea @masu90!!
  11. Ä

    Toiveissa vauva 2021

    Kiitos @Hipposka! Tällä palstalla on vaikuttanut olevan mukava tsemppaava tunnelma, joten ilo liittyä joukkoon! :)
  12. Ä

    Toiveissa vauva 2021

    Heippa kaikille! Olen jo jonkin aikaa seurannut tätä palstaa ja nyt vihdoin rohkaistuin kirjoittamaan teille. Onnea kaikille plussanneille - on ollut niin kiva elää mukana teidän jännityksessä ja seurata viivojen vahvistumista! Pahoitteluni keskenmenon kokeneille ja uuteen kiertoon joutuneille...

Yhteistyössä