Hakutulokset

  1. S

    Eikös täällä muutama päivä sitten joku kaivannut miestä

    itselleen. Tässä olis, ei kun vastaamaan :D :whistle: http://www.247avec.fi/247avec/viewprofile.do?id=63033
  2. S

    APUA OIKEINKIRJOITUKSESSA NOPEASTI?????????????????????????

    se on äiti-lapsi-kerho, joten äiti-lapsi-kerhotoiminta
  3. S

    Miten eroon LAPSISTA?!

    \ lehtileikkele :laugh: :laugh: sori, oli pakko :ashamed:
  4. S

    Ikäloput pystyynkuolleet raadot tekee vielä vauvoja, kamalaa

    mama 42, tsemppiä sulle! Täällä netissä on niin helppo ampua anonyymisti, että hävettää. Mutta ei kaikki osaa hävetä. Kyllä näitä ex-liigapelaajien vaimoja varmaan tässäkin maassa riittää, emmekä koskaan saa tietää, mikä heidän jutuistaan ylipäätään on totta. Hyvää, aurinkoista kevättä sulle ja...
  5. S

    Ikäloput pystyynkuolleet raadot tekee vielä vauvoja, kamalaa

    \ Hienoa, että sinulla on asiat päällisin puolin hyvin. Mutta "jäikö elämä elämättä" -huomautukset jollekin muulle kommentoijalle eivät kerro sinun sivistystasostasi valitettavasti kovin hyvää. Erikoista on, että huomauttelija on omien sanojensa mukaan viiden lapsen äiti. Ihailen, että olet...
  6. S

    Kuolema ja synnytys

    Minä myös pelkäsin nimenomaan kuolevani synnytykseen. Selvää syytä siihen ei ollut mutta luulen sen johtuneen siitä, että esikoisen synnytys oli niin rankka. Pelkäsin paljon ja ahdistukseen saakka synnytykseen asti mutta synnytyssalissa en muistanut pelätä ollenkaan. Minulla oli siellä vahva...
  7. S

    1-v päivä lähenee?

    Onko muita joilla lapsi täyttää vuoden 29.11!Ideoita yks vuotis synttäreille?
  8. S

    OYS

    Useamman oon synnyttäny oysis ja kohtelu ollut asiallista ja hyvää! Taitaa olla et niin metsä vastaa kun sinne huudetaan! :wave:

Yhteistyössä