Hakutulokset

  1. P

    Heinäkuiset 2022 💕

    Täällä tänään käyty varhaisultrassa. Nyt viikkoja 7+3. Siellä lävähti heti näytölle näkyviin pikkuinen. Tämä on siis mun toinen raskaus, esikoinen on nyt vähän reilu 13kk. Hänestä mulla ei ollut mitään oireita, mutta nyt on kyllä ollut sellasta etovaa oloa ja kahvilaan ei oikein ole maistunut...
  2. P

    Heinäkuiset 2022 💕

    Onko noi niitä erittäin herkkiä testejä? Kun mä oon ymmärtänyt, et sitkun raskaushormoonia on enemmän niin noi ei välttämättä reagoi koska ovat niin herkkiä. Ootko koittanut joillain missä esim se 25ml/iu
  3. P

    Heinäkuiset 2022 💕

    Kommentoin tänne näköjään kirjautumatta. Mutta tämä oli mun kommentti 😄 mulla ei tosiaan ole hajua milloin on saanut alkunsa, mutta jos tohon digiin tosiaan on uskominen niin ilmeisesti siellä loka-marraskuun vaihteessa? Eikö toi vähän menny niin että 1-2, tarkoittaa rv 3-4? 😊
  4. P

    Lokakuiset 2020

    Täälläkin kovasti odotetaan pienokaisen syntymää. Nyt 38+6
  5. P

    Lokakuiset 2020

    Me ostettiin ABC design viper yhdistelmävaunut ja sitten Axkid modukid infant turvakaukalo
  6. P

    Lokakuiset 2020

    Mulla tänään mitattiin ekaa kertaa sf mitta ja se oli 26cm, tosiaan oon kanssa rv 28+0 sekin on tässä vaihdellut raskauden aikana niin en tiedä voiko olla vähän isompikin sikiö jo ☺️ Ollaan hankittu vaunut ja turvakaukalo. Sänky ja muut hankitaan sitten kun vauvan huone on saatu valmiiksi ☺️
  7. P

    Lokakuiset 2020

    Minä täällä edelleen myöskin mukana, en halunnut liittyä faceryhmään. Nyt rv29 alussa. Liikkumaan olen toistaiseksi pystynyt aika normaaliin tapaan, mutta nyt kun olen muutaman viikon ollut kesäloman jälkeen töissä, tuntuu tämä toisinaan todella raskaalta. Päivisin ei yhtään pääse rentoutumaan...
  8. P

    Lokakuiset 2020

    Täällä tuli tänään käytyä rakenneultrassa ja siellä oli erittäin aktiivinen pieni vastassa. Istukka etuseinämässä ja pikkuinen perätilassa joten tästä syystä en varmastikaan ole liikkeitä vielä tuntenutkaan. Voi että kun kivi vierähti sydämeltä :)
  9. P

    Lokakuiset 2020

    Onkos teillä jo minkälaisia raskausvatsoja? :) näkyykö muille jo vai piilotteleeko vielä niin että näkyy vaan omaan silmään? :)
  10. P

    Lokakuiset 2020

    Täälläkin kovasti odotellaan esikoisen ensimmäisiä liikkeitä, nyt kuitenkin jo 18+1 ja melkein kärsimättömänä odotan jo... :D :)
  11. P

    Lokakuiset 2020

    Niin juu :) mulla on ultra 22 päivän päästä, niin meinasin sinne asti odottaa pienokaisen näkemistä. Isä toki ei varmaan silloinkaan saa vielä tulla mukaan, mut josko pieni kohta rupeis potkimaan, niin saisi isäkin tunnustella :)
  12. P

    Lokakuiset 2020

    Nettisivuilla lukaa ultran hinnaksi 99e, miten sait sen tuohon hintaan? :)
  13. P

    Lokakuiset 2020

    Ootteko kertoillut jo työpaikalla raskaudestanne? Muille kuin pomolle? :)
  14. P

    Lokakuiset 2020

    Mua kyllä miellytti äitiyspakkauksessa kaikki! :) ja itse syön minisun mama monivitamiineja :)
  15. P

    Lokakuiset 2020

    Ymmärrän. Itsekin hoitoalalla työskentelen ja täällähän ei tiedä jos jollakin on vaikka korona. Mutta yritän kuitenkin nauttia myös raskaudesta ja mennä päivä kerrallaan. :)
  16. P

    Lokakuiset 2020

    Joko ootte pystyny hieman "rentoutumaan" ja nauttimaan raskaudesta, nyt kun riskiviikot on takanapäin?
  17. P

    Lokakuiset 2020

    Siis päivän ihanin uutinen tämä, kiitos :)
  18. P

    Lokakuiset 2020

    Ja ihan hirveästi odottelen jo, että KELA julkaisisi tämän vuoden äitiyspakkauksen.... :D niinkuin varmaan moni muukin!
  19. P

    Lokakuiset 2020

    Minäkin varovaisesti olen selaillut vaunuvaihtoehtoja ja kärjessä on tällä hetkellä britax smile 3, abc design sekä emnaljungat. En sitten tiedä mihin päädytään. :) muuta en ole miettinyt vielä edes hankkivani, sillä haluaisin mieluummin käydä kaupoilla ihastelemassa ja kokeilemassa...
  20. P

    Lokakuiset 2020

    Juu ei sillä LAn siirrolla väliä , pääasia että kasvaa siihen saakka kunnes on valmis saapumaan maailmaqn :)

Yhteistyössä