Hakutulokset

1. P

Lokakuiset 2020

Okei, kai se vaan sitten on ultraajasta kiinni se käytäntö. :) itsekin oon aika pitkä ja mieheni ja pienokainen oli nyt 69mm. :)
  2. P

Lokakuiset 2020

Ja mulla oli se arvo 1.1,niistä mitään kauheasti ymmärrä, mut ultraaja sanoi et oikeen hyvä arvo ja et alle 3 on normaali :D luotan siis kai hänen sanomaansa
  3. P

Lokakuiset 2020

Aijaa, kai se on sitten ultraajasta kiinni :) :D
  4. P

Lokakuiset 2020

Nt-ultrassa kaikki hyvin onneksi :) pikkuinen vastasi isompia viikkoja, joten LA aikaistui nyt viudellä päivällä :)
  5. P

Lokakuiset 2020

Oi ihana kuulla että pienellä kaikki hyvin! :) Minulla huomenna Nt-ultra ja jännittää jostain syystä ihan hirvittävän paljon! :) :D
  6. P

Lokakuiset 2020

SSiis joo ihan mukavaahan tämä on kun voi elää ihan normaalia elämää. Käytiin myös 7+3 varhaisultrassa ja silloin pienellä kaikki oli hyvin. Ehkä sitten kun vatsa alkaa kasvamaan, niin alkaa tuntua enemmän siltä että joku siellä vatsassa oikeasti kasvaa. :)
  7. P

Lokakuiset 2020

Ja tänään siis 11+6
  8. P

Lokakuiset 2020

Onko teistä kukaan, jolla olisi suhteellisen oireeton raskaus? Mulla ei oo ollu oikeestaan koko aikana juuri mitään oireita, pari viikkoa oli selkeästi väsymystä havaittavissa ja nännit erityisesti aristaa. Vatsassa silloin tällöin on jonkinlaisia tuntemuksia ja ehkä hajuaisti on tarkempi...
  9. P

Lokakuiset 2020

Kai se vaan on yksi "raskauden oire", ainakin monissa paikoissa lukee että yleinen oire on kuukautiskipu tyyppiset kivut, jotka voi toisinaan olla voimakkaitakin mutta on ohimeneviä :)
  10. P

Lokakuiset 2020

Hei minulla oli tuota samaa oikeestaan koko ensimmäinen viikko plussaamisen jälkeen, kipu oli toisinaan niin voimakasta että istuin vessassa öisin ja nukuin pätkissä. Toisinaan välillä tuntuu edelleen, muttei yhtä kovia kipuja. Vuotoa minulla ei ole ollut. Itse nyt 6+4 ja tiistaina olen menossa...
  11. P

Lokakuiset 2020

Mä en vielä saanut lääkäriaikaa :o
  12. P

Lokakuiset 2020

Mä varasin iltapäivän myöhimmän ajan just siksi, ettei tartte omiin töihin keksiä syitä miks joutuisin olee pois, ni mies pääsee sit myös kans siihen mukaan :)
  13. P

Lokakuiset 2020

Siis vaikka itsekin aion käydä varhaisultrassa ja siellä olisi kaikki hyvin , niin en aio hiiskua asiasta mitään kun vasta aikaisintaan np-ultran jälkeen. En tiedä miksi jotenkin jännittää niin kovasti että menisi kesken, vaikka sille ei voi mitään ja niin voisi käydä myöhemmässä vaiheessa...
  14. P

Lokakuiset 2020

@Hepaliina Semmonen ku Varsinais-Suomen Lääkäripalvelu :)
  15. P

Lokakuiset 2020

Ja edelliseen lisätäkseni, oireita on tpisinaan Täällä Turun seudulla, itseasiassa meen Kaarinaan, ni sillä on hintaa 130e :)
  16. P

Lokakuiset 2020

Mä soitin kans heti 4+1 neuvolaan, eikä siellä oltu hämmästyneitä miksi soitin näin pian. Enemmän pohdittiin rv, kun viimeiset menkat olleet joulukuussa.. Eka neuvola on 9.3, jolloin viikkoja mun laskujen mukaan on 7+1. Varasin myös varhaisultran ja se on päivä neuvolan jälkeen, toivotaan että...
  17. P

Lokakuiset 2020

Itsekin tekis ihan hirveesti mieli kertoa varhaisultran jälkeen lähimmimle, mut sit kuitenki tekis mieli odottaa ekan kolmanneksen loppuun, että riskit vähenee. Itse olen nyt noin 4+5 - 4+6 viikoilla ja ultra 10.3 :)
  18. P

Lokakuiset 2020

@Lilia2020 Olin itse kolme päivää alkuviikosta sairaslomalla, en sen takia että olisin kipeä. Olin valvonut lähes 4 yötä putkeen, sillä öisin heräilin/en saanut nukutuksi vatsakramppien takia. Toivottavasti kipeäksi en tule ja pikaista paranemista sinulle! :)
  19. P

Lokakuiset 2020

Milloin olette meinanneet kertoa läheisille/ystäville raskaudesta? Tai jos olette kertoneet jo, niin millä viikoilla kerroitte? :) itse kovasti haluaisin jo kertoa, mutta tuntuu että haluan odottaa ainakin varhaisultraan ellen jopa ekaan yleiseen ultraan saakka :D
  20. P

Lokakuiset 2020

@Mimisu Täällä myöskin aika oireettomana mennään, aluksi oli kovempia vatsakramppailu "kohtauksia", mutta nekin on vähentyneet. Muita oireita ei vielä ole, toki olen vasta 4+5 viikoilla. Tänään viimeksi tehty raskaustesti joka näytti 2-3 viikkoa raskaana, yhden olen säästänyt vielä minkä teen...

Yhteistyössä