Hakutulokset

  1. M

    Lokakuiset 2020

    Täällä arvotaan kovasti varhaisultraa ja sitä että kannattaako se. Tänään olisi 7+0 ja oireet on: väsymys, rinnat kipeät ja vatsan nipistelyjä aina välillä... mietin että uskaltaako odottaa, sinne varsinaiseen ultraan asti vai onko pienet oireet merkki jostain vakavammasta Olen muuten...
  2. M

    Lokakuiset 2020

    Meille tää raskaus on niin iso ja uusi juttu, että aateltiin että mies tulee ilman muuta mukaan tähän ekalle neuvolakäynnillekin. Th:kin sanoi heti puhelimessa, että mies on totta kai tervetullut mukaan. Miehellä onneksi on todella joustava työ niin ei ole sen puoleenkaan ongelmaa!
  3. M

    Lokakuiset 2020

    Täällä saadaan toivon mukaan tänään varattua eka neuvola-aika. Yritin jo viime viikolla soittaa neuvolaan, mutta meillä on sellainen homma, että ei pääse soittamalla läpi vaan tulee takaisinsoitto. Perjantaina mulle yritettiin sitten soittaa takaisin ja olin juuri pahassa paikassa töissä, niin...
  4. M

    Lokakuiset 2020

    Hei kaikille! Liitytäänpä tännekin vertaistuen toivossa. Esikoista tässä odotellaan ja tänään on 5+0 ajankohtana. Kaikki uusi jännittää ja pelottaa! Olen lukenut erilaisia keskustelupalstoja ja aika monilla tuntuu tässä raskauden vaiheessa olevan jo paljon raskausoireita. Itselläni ei ole...

Yhteistyössä