Hakutulokset

  1. E

    Varhaisultra rv 5+6

    Kiitos vastauksesta. Juu, lääkäri varasi uuden ultran reilun kahden viikon päähän. Mutta koska mulla on ollut kaksi keskenmenoa, niin en millään pysty odottaa sinne asti. Varasin ajan yksityiselle kun viikkoja olisi kuukautisista laskettuna 6+5. Josko edes jotain näkyisi, että voisi tuulimunan...
  2. E

    Varhaisultra rv 5+6

    Mutta eikös ruskuaispussi pitäisi näkyä ennen istukkaa?
  3. E

    Varhaisultra rv 5+6

    Kävin varhaisultrassa, jolloin kuukautisista laskettuna viikkoja olisi ollut 5+6. Sikiöpussi näkyi kohdun sisällä ja lääkäri näytti ruudulta, että jokin siellä "jumputti". Lääkäri sanoi, että voi olla kehittymässä oleva alkio. Kuitenkin hoitopalautteeseen oli kirjannut, että sikiötä ja sykettä...
  4. E

    Joulukuiset 2021

    Mulla tänään viikkoja 5+6 kuukautisista laskettuna. Kävin naistenpolilla ja lääkäri ultrasi. Näkyi kohdun sisällä sikiöpussi ja jokin siellä sykki. Lääkäri sanoi, että voi olla kehittyvä alkio muttei voi varmaksi sanoa. Uusi aika reilun parin viikon päähän. Mikäköhän siellä sikiöpussin sisällö...
  5. E

    Keskenmenon jälkeen kuumeilevat 2021

    Mulla on keskiviikkona aika naistenpolille kun alunperin aika varattiin sitä varten, että aletaan suunnittelemaan lapsettomuushoitoja. Mutta nyt tosiaan tämä tilanne. Terkkari sanoi, että mennä kuitenkin käymään siellä naistenpolilla. Saa nähdä, katsooko ultralla vai antaako ajan myöhemmäksi...
  6. E

    Keskenmenon jälkeen kuumeilevat 2021

    Miten sinulla on raskaus sujunut?
  7. E

    Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.5

    Tein äsken jälleen yhden one stepin testin. Kummallista, ettei testiviiva oo vieläkään yhtä vahva kuin kontrolliviiva. Perjantaina tein viikkotestin, joka näytti raskaana 2-3. Tarkoittaako tämän päivän testi alkavaa keskenmenoa? Ei jaksais enää kolmatta peräkkäin :( Onko kellään kokemusta...
  8. E

    Joulukuiset 2021

    Heippa kaikille. Alkuviikosta sain haaleita plussia raskaustesteihin ja perjantaina tein viikkonäytöllisen testin, joka antoi tuloksen raskaana 2-3. Olin ihan varma, että tässä kierrossa en voi raskautua kun ovulaatiotestiin ei plussaa tullut, vaikka tikuttelin kp 13-21. Kierto on vaihdellut kp...
  9. E

    Keskenmenon jälkeen kuumeilevat 2021

    Toivottavasti tällä kerralla päästään loppuun asti ❤️
  10. E

    Keskenmenon jälkeen kuumeilevat 2021

    Heippa! Mulla oli tuulimuna vuonna 2019 ja viime vuonna keskenmeno, joka oli jotain 5+ viikolla. Lapsettomuushoitokeskusteluihin olisi aika parin viikon päästä, mutta eilen ja tänään tein raskaustestin ja näytti kahta viivaa, mutta viivat eivät ole samanvahvuisia, joten vaikea tulkita. Alhaalla...
  11. E

    Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.5

    Plussa vai viivanpaikkka? Tänään kp 28/31. Ovulaatiota tikuttelin kp 13-20, mutta ei tullut hymynaamaa. Siksi vähän epäilyttää. Täytyy testata toisen merkkisellä testillä. https://aijaa.com/CqY9M0
  12. E

    Aamun paha olo

    Tikutin ovulaatioplussan toissapäivänä aamulla ja illalla. Eilen aamulla sitä ei enää ollut. Tänään aamulla ihmettelin kun aamupalan jälkeen oli niin huono olo, että tuli oksennus. Raskausoirehan se ei voi olla kun ovulaatio oli vasta kaksi päivää sitten. Mutta voikohan liittyä hormoneihin...
  13. E

    Keskenmenon jälkeen kuumeilevat 19-20

    Milloinkohan voisi tehdä varhaisen raskaustestin? Viime viikon maanantaina liuska ovulaatiotesti näytti plussaa ja seuraavana aamuna digitestiin tuli hymynaama. Sunnuntaina tuntui pieniä vihlaisuja vasemmalla alamahassa. Nyt kp 23.. Mitään raskausoireita ei oo, tuskin on tärpännyt
  14. E

    Keskenmenon jälkeen kuumeilevat 19-20

    Mulla nyt kp 30. Luulenpa, että ei tuu kuukautiset, ku stressaan ja ootan niitä alkaviksi. No, naistenpolille aika tulee jossain vaiheessa, sitä odotellessa..
  15. E

    Keskenmenon jälkeen kuumeilevat 19-20

    Tänään aamulla tein taas testin, selkeä nega. Kyllä taitaa olla turha toivo, että plussa vielä tulis. Nyt odottelen menkkoja, jotta vois alkaa syömään lääkkeitä. Mulla siis sairaus, joka vetää huonompaan kuntoon ilman lääkitystä. Senkin takia meinaa olla kiire tän perheenlisäyksen kans. Ei...
  16. E

    Keskenmenon jälkeen kuumeilevat 19-20

    Itselläni 2 keskenmenoa takana. Helmikuussa plussasin, mutta oli mennyt jo alussa kesken. Lääkkeellinen tyhjennys oli maaliskuun alussa ja tyhjennys vuotoa kesti noin viikon. Sen jälkeen tullu yhdet kuukautiset ja ovulaatiotestiin sain positiivisen tuloksen 28.4 ja saman päivän yöllä oltiin...
  17. E

    Useita keskenmenoja peräkkäin

    Tuntuu kyllä melko toivottomalta kokea kaksi epäonnistunutta raskautta peräkkäin. Vuosi sitten oli tuulimuna, joka loppui itsekseen. Nyt kun iloitsin raskaudestani, varhaisultrassa todettiin, että sikiökaiku on muttei sykettä löydy. Alkio oli lopettanut kehityksen jo varhaisessa vaiheessa...
  18. E

    Varhaisultrassa viikkoja vähemmän

    Kiitos vastauksesta. Oliko sinullakin siis eka ultrassa niin, ettei juurikaan mitään näkynyt? Kyllä on muuten odottavan aika pitkä.
  19. E

    Varhaisultrassa viikkoja vähemmän

    Oon lukenut, että kun syke näkyy ultrassa, on tosi pieni keskenmenon mahdollisuus. Eli olet jo hyvällä puolella. Nyt vaan positiivisin mielin eteenpäin Toivottavasti itsekin näen sydämen pompottelevan seuraavassa ultrassa.
  20. E

    Varhaisultrassa viikkoja vähemmän

    Eli mullaki on vielä toivoa, että kaikki on hyvin

Yhteistyössä