Hakutulokset

  1. Nerthus

    ??Piinailijoiden oireet ovulaation jälkeen ja tulos??

    Minulla on niin älyttömän pitkiä selostuksia johtuen oireista joita en nyt osaa selittää, että ekaan viestiini ei enää mahdu vaikka kierto ei lopussa vielä. :oops: Ens kerralla koitan tiivistää, mutta jatkan tähän... KP 25 DPO 11 Al 37.3 Kuumeinen ja huono olo. Nivusia ja emätintä vihloo sekä...
  2. Nerthus

    Mitä tehdä puolison kanssa (ilmaiseksi/halvalla)

    Metsäretkelle, lintutornille, elokuviin, tehkää yhdessä ruokaa, palapeli, menkää keilaamaan/bingoon tms
  3. Nerthus

    Haaveena vauva 2020

    Oon ollut tosi hengästynyt ja poikki monta päivää ja minulla o nyt 3 päivänä noussut illaksi kuume (aamulämpö 37.3 ja ehtoolla sitten 37.6-38c), ei silti ole mitään flunssa oireita, mistäköhän se tämmönen voisi johtua? Ei oo ikinä ennen ollut tämmöstä ja oon todella hartvoin kipeenä muutenkaan...
  4. Nerthus

    Haaveena vauva 2020

    Tässä nyt saattaa tulla vähän ällöpuheita ihan vaan varoitukseksi :D Mulla on ihmeellisen vaihtelevat menkat. Viime menkat oli sellaiset todella niukat, kaks tamppoonia ainoastaan oli käytössä, eikä nekään kunnolla jotenkin täyttynyt. Yleensä saan vaihtaa tamppoonia tosi usein ja menkat on yhtä...
  5. Nerthus

    Haaveena vauva 2020

    Onnea plussanneille!! <3 Niin mulla tosiaan DPO 4 ja Kp 18/28 Tuosta Dposta en kyllä ole sata varma, koska ovis oireet alkoi jo monta päivää ennen ja mitään kunnon limoja ei oikein ollut mitä yleensä on, ja en oo tikutellut tässä kierrossa. Miten tää aika tuntuukin menvän aina näin ärsyttävän...
  6. Nerthus

    Haaveena vauva 2020

    Ihanan vertaistuellista kuulla, että on muitakin joille tuo raskautuminen on vähän, kuin tuommoista arpapeliä, joskus se vaan onnistaa kerrasta ja joskus taas ei vaikka kuinka arpois. Ja kiitos, mukava tulla kirjoittelemaan tänne, luulen, että se on itselleni ihan terveellistä ja saattaa jopa...
  7. Nerthus

    Haaveena vauva 2020

    Moi olen uusi täällä. Nerthus/30v/toista lasta yritellään/yritys on alkanut jo 1/1/2019 On kummallinen tilanne koska ensimmäisen kerran kun tulin raskaaksi (lapseni on nyt 8v) niin hedelmölttyminen tapahtui vaikka minulla oli e-pillerit käytössä. Silloinkin oltiin kyllä jonkun aikaa yritetty...
  8. Nerthus

    ??Piinailijoiden oireet ovulaation jälkeen ja tulos??

    Lukea täräytin koko ketjun läpi tässä kuumeillessani. No ajattelin itsekin nyt osallistua. Minulla taitaa olla YK12 nyt. Kierto on yleensä 28päivää, mutta heittelee muutamilla päivillä suuntaan jos toiseen. En ole tikuttanut ovista tällä kertaa joten en ole varma päivistä. Ajattelin kokeilla...
  9. Nerthus

    Lämmöistä

    Ovulaation jälkeen lämmöt nousee kaikilla 0.5-1astetta. Ja pysyy korkealla kunnes menkat iskee. Muutenkin lämpötila voi heitellä. Kuinka paljon menkat myöhässä? Itse tässä nyt kummastelen, kun oli todellisen voimakkaat oviksen oireet tuossa (monta päivää, en edes ole varma minä päivänä...

Yhteistyössä