Hakutulokset

  1. Riepu

    Värirallin ohjeet?

    Löytyykö kenenkään kotoa Väriralli nimistä peliä? Saimme sen tutuilta muttei siihen ole ohjeita, ajattelin että löytyiskö täältä joku ihana joka voisi hiukan valottaa sääntöjä :flower: ?
  2. Riepu

    Manchesteriin vauva mukana

    Lennetään siis sinne, Finnairilla, onko muilla kokemusta? Vauva 6 kk. Mitä huomioimisen arvoista olis lentoa silmälläpitäen?
  3. Riepu

    hyvä synttärikakkuresepti?

    oisko kenelläkään joku näpsäkkä? esim.rahkakermavaahtotäyte?
  4. Riepu

    UMMETUS

    Vauvani on 5 kk ja on saanut kiinteitä 3 viikkoa. Aluksi annettiin perunaa (eka viikko) ja sitten porkkana lisättiin ja heti perään muutaman päivän välein parsakaalia ja bataattia. Myös on maistanut kukkakaalia. Tokalta viikolta alettiin antaa myös hedelmiä, ensin pelkkää omenaa ja sitten tokan...
  5. Riepu

    intialaistyyppistä?

    Heim oisko jollakulla hyvää intialaistyyppistä kasvismuhennosreseptiä? Tai sen sortin pöperöä...
  6. Riepu

    intialaistyyppistä?

    Heim oisko jollakulla hyvää intialaistyyppistä kasvismuhennosreseptiä? Tai sen sortin pöperöä...
  7. Riepu

    vanhan mallisesta ergosta

    Onko täällä kenelläkään kokemuksia Ergo-kantorepusta? Miten vanha malli eroaa uudesta? Uudesta mallista tiedän paljon, mutta en niin vanhasta. Paljon maksaisitte vanhan mallisesta ergo-kantorepusta jos se olisi hyvässä kunnossa?
  8. Riepu

    Valittaako

    teidän ukko että voi samperi kun ei saa rauhassa kattoo enää töllöö jne?meillä ainainen ongelma josta tulee känää kun rupee "inisemään..mitä mä sit teen päivät hoidan lapsen olen naimisissa pyykkien/tiskien kans,teen ruoan yms.Hyvä et ite saa rauhassa edes kahvi kupposen päivässä juua.Aina sama...
  9. Riepu

    äiti-kavereita keravalta?

    olisko täällä muita nuoria äitejä keravan suunnalta jotka kaipais seuraa pitkiin päiviin? itte olen 21.v ja poika kohta 9kk.. mies on tekee komivuorotyötä ja välillä meillä käy pojan kanssa aika pitkäksi. me asutaan saviolla, mutta osataan kyllä käyttää junaa ja bussia ihan kohtalaisen...
  10. Riepu

    roikkuuko vatsanahka aina vaan

    Siis, saako venynyttä nahkaa millään soikiamaan, siliämään?mrasvannut olen, jumpannutkin, roikkuu vaan

Yhteistyössä