Hakutulokset

  1. T

    Joulukuiset 2022 ❄️💓

    Onko sulla pitkä matka ajella? Mua kans houkuttelis, Tampereelle menis se pari tuntia. Musta tuntuu et en jaksa lähteä kun mulla alkaa olla niin paha olo kokoajan🥴 saisihan siellä varmistuksen että sikiö on sillä hetkellä elävä, mutta mitä vaan voi tapahtua sen jälkeen ja koko raskausaikaan...
  2. T

    Joulukuiset 2022 ❄️💓

    Mä peruin sen.. kiitos ja hyvä että tuli puheeksi!
  3. T

    Joulukuiset 2022 ❄️💓

    Pitäiskö jo tehdä se Facebook -ryhmä kun siellä on nii paljo kätevämpää tää keskustelu. Jos sitten käy huonosti niin kyllähän ryhmästä on mahdollista poistua. Kuka osaa sen tehdä ja että se on varmasti salainen🤣
  4. T

    Joulukuiset 2022 ❄️💓

    joo jos siihen tulee vielä lääkärimaksu päälle joku 100e niin perun kyllä samantien 🤭
  5. T

    Joulukuiset 2022 ❄️💓

    mä luin sen sieltä nettisivuilta ihan luki että alkuraskauden varhaisultra 122e. Ja sitten tulee se joku palvelumaksu päälle. Tuleekohan sitte vielä jotain lisämaksuja vai mistä tuo 250?😳
  6. T

    Joulukuiset 2022 ❄️💓

    Mä oon varannu neuvolan ja se on 27.4. Oispa kiva jos kuuluis varhaisultra! Täältä ku oon nyt lukenu ultrista nii määki sit varasin ens torstaille varhaisultran vaikka en aikonu tällä kertaa siitä rueta maksamaan😅 vertailin hintoja ja Jyväskylässä näytti Terveystalossa pääsevän kaikkein...
  7. T

    Joulukuiset 2022 ❄️💓

    Joo en mäkään ihan kaikille halua kertoa ja mua ärsytti tosi paljo ku jouduin kertoon viime raskaudessa töissä jo rv7 kun alkoi nii kamala pahoinvointi et jäin saikulle. Nyt oon nii mielissää ku ei tarvi kertoa vasta kun kesäkuussa kun palaan vasta sillon töihin! Oon ollu opintovapaalla...
  8. T

    Joulukuiset 2022 ❄️💓

    Mä oon kertonu vaikka kuinka monelle.. Muutamalle ystävälle, äidille, ja noh sählyjoukkueelle xD onhan se vähän hullua mutta en osaa pelätä keskenmenoa kun ei ole kokemusta kuin yhdestä raskaudesta joka päättyi onnellisesti. Ja muutenki aattelen että murehdin sit jos sellanen tilanne tulee ja...
  9. T

    Joulukuiset 2022 ❄️💓

    Moikka! Mää oon plussannu viikko sitten. Tuli aivan erittäin haalea viiva ja pyörittelin sitä tikkua eri valaistuksissa ja ihmettelin et onko siinä oikeesti mitään. Oli kuitenki menkat jo pari päivää myöhässä. Tein samana päivänä digitestin ja se näytti raskaana 1-2vk. 😍 Meillä on ennestään...
  10. T

    ~Heinäkuiset 2020~

    Hei, täällä mennään 5+3 ja ensimmäistä odotellaan. Ikää minulla 29v. Ei uskalla vielä kertoa kellekään ja Facebook ryhmä ois kiva. Laitoin viestiä mahtuuko vielä mukaan :)

Yhteistyössä