Hakutulokset

  1. N

    Vauvan pukliminen

    Onko kellään paljon puklaavaista vauvaa?ent ons paino kumminki noussu hyvin vauvallanne?mulla on kymmen viikkonen tyttö joka kausi luonteisesti puklaa tosi paljo koko ajan saa olla huolissaan paino kumminki on noussu tosi hyvin ja siks lääkärit eivät tutki tota puklimista vaik kävis yksityisel. :(
  2. N

    Kuinka paljon muuta 10kk syövät?

    Hei, Kuinka muilla menee ruokailut tässä iässä? Kiinnostaa, että syödäänkö meillä muihin verrattuna miten? Eli, meillä mennään näin: 6.30 Maitoa 8.00 Aamupuuro + maitoa 11.00 Lounas lihasose, hedelmäsose ja ruokajuomana vettä + maitoa 14.00 Välipalaksi hedelmä + maitoa 17.00 Päivällinen...
  3. N

    maitohappokapselit

    Antaako muut kapseleita niin, että liuottaa sisällä olevan jauheen nesteeseen? Minkä ikäinen oppii nielemään kapselin?
  4. N

    helppiä

    Säilyyko nakkisoppa 3vrk jääkaapissa?
  5. N

    Ongelma nukkumaanmenosta!

    Hei, Tästäkin varmaan jo miljoona eri ketjua, mutta eipä niitä silloin löydy kun olisi tarvetta. Eli, reipas 9kk poika ja nukkumaan meno nyt kuukauden verran ollut aikamoista härdelliä. Ennen nukahti kymmenessä minuutissa omaan sänkyyn. Nyt nousee ylös sitä mukaa, kun saa "kaadettua" makuulle...
  6. N

    Kysymys niille joilla on Volvo V40?

    Mahtuuko turvaistuin hyvin takapenkille selkä menosuuntaan ja jääkö etumatkustajalle hyvin tilaa? Ja minkä merkkinen turvaistuin käytössä?
  7. N

    4v joi siideriä!

    pitääkö mun soittaa myrkytyskeskukseen?? 4.5v joi mansikkasiideriä! ehkä desin (?) :o joo, olen tosi hirveä äiti, kävin ovella kun naapuri oli ja nostin sidun ylös tiskipöydälle. kun tulin niin jätkällä oli tölkki kädessä, yritti äkkiä laittaa takaisin etten muka huomais! pyysi maistaa jo...
  8. N

    emättimen rakenteesta

    Tää on varmaan aika tyhmä juttu mutta kuitenkin.. Eli oletteko tutkineet omaa alapäätä? Itse katselin peilin avulla ja ihan järkytyin.. :ashamed: Mitä teillä siellä näkyy? Onko normaalia että siellä on sellaisia niinkun "ylimääräisiä" ihojuttuja.. Vaikea selittää. Lapsia on kuitenkin jo kaksi...
  9. N

    Mitä pieni vauva tarvitsee?

    Opiskelija-Työtön/työssä käyvä pariskunta olemme. Joten halvalla ajattelimme hankinnoista päästä. Käytettyjä vaatteita yms. ajattelimme hankkia jos hyviä ja kunnollisia vastaan tulee.Mutta uuttakin kyllä. Kysynki teiltä kokeneimmilta: 1. Mitä säästö keinoja ehdotatte? Mitä itse olette...
  10. N

    Kysyn teiltä :)

    Hei kaikki nuoret äidit/odottajat! Olisi kiva tietää millaista porukkaa täällä kirjottelee joten pari kysymystä: 1. Millainen elämäntilanne sinulla oli kun sait lapsesi/aloit odottaa? (Asuminen,opiskelu,työt,oma ikäsi,lapsen isän ikä yms...) 2. Miten lapsen isä suhtautui vauva-uutiseen...
  11. N

    Intiasta ja filippiineiltä adoptointi

    Hei! Onko kellään kokemuksia? Miten maissa suhtaudutaan esim. perheeseen jossa podetaan sekundaarista lapsettomuutta, tai vanhemmat ovat jo 40?
  12. N

    irrotuspiirin oireet

    Millaisia oireita on ollut irrotuspiikin pistämisen jälkeen ja miten kauan oireet ovat olleet ennen kuin/ jos kuukautiset ovat alkaneet?
  13. N

    Maitojauheet

    En saa imettää koska joudun syödä syöpälääkkeitä. Tää on minulle kova paikka ja monet itkut itkeny, koska haluaisin niin imettää. Esikoista imetin 16kk kunnes oli pakko lopettaa kun jouduin sairaalaan. Kyselisin korvikkeiden jauheista,mitä käytätte jotka antavat sitä jauhemuodossa veteen.
  14. N

    jo yksi lapsi hoitojen avulla

    Hei, kyselisin niiltä joilla on jo onnistuneesti ainakin se yksi lapsi hoitojen avustuksella, miten kauan on viennyt aikaa seuraavan lapsen kohdalla jos on ollut käytössä hoitoja. Onko raskaaksi tuleminen ollut helpompaa vai vaikeampaa toisella kerralla ja paljonko on sisarusten ikäero.
  15. N

    onko (miehille)naisen nautinto tärkeämpi kuin omasi?

    mun mies väittää että ei oo tärkeempi naisen nautinto :headwall:
  16. N

    "lurina" vatsassa

    Luriseeko tai kuriseeko muiden taaperoiden vatsat? Ei kyse kuitenkaan nälästä...
  17. N

    "lurina" vatsassa

    Luriseeko tai kuriseeko muiden taaperoiden vatsat? Ei kyse kuitenkaan nälästä...
  18. N

    onko hassu idea

    tehdä pojalle (1v6kk) 5-6kk soseista (esim. naudanliha ja peruna) kastiketta vaikkapa perunan seuraksi? En viitsi heittää menemäänkään, mutta ei niitä viitsi enää pelkästään syöttää...jos lisää tilkan vaikka kermaa!
  19. N

    Lennen toppahousut

    Housuissa ei ole mainintaa ovatko vedenpitävät, tietääkö joku tuosta merkistä?
  20. N

    lorun hakuun apua!

    Muistaako kukaan sellaista lorua / runoa "ennenkuin minusta tuli äiti"? Olen sen kadottanut...

Yhteistyössä