Hakutulokset

1. P

apua,menkat alkamassa..!!!!

onko tietoa onko mitään apua olemassa sellaiseen ongelmaan kun musta tulee ihan hirveä kun kierto on puoli välissä ja sitä kestää niin kauan kun menkat alkaa!!!mikään ei ole hyvin,mä kiukuttelen kun oahainen kakara,mua ärsyttää mies,mua ärsyttää lapsi,mua ärsyttää kaikki!ei huvita vastata...
  2. P

Ärsyttää toi Sievinen

joo kyllä susanna parhaat vuotensa nähnyt,vaikea uskoa että joskus ollut missi kisoissa ja jopa pärjänny siellä..jospa sille tuo baari elämä jo janin aikaan maittanut ja siitä syystä jani eroa haki?jani kyllä komea mies edelleen ja muutenkin tuntuu fiksulta tyypiltä..kannattais susannan ajatella...
  3. P

KYLPY PELKO??!!

moi..haluaisin tietää onko kellään muulla samanlaista ongelmaa kun meillä,nimittäin aame kammo!vajaan vuoden ikäinen tyttöni pelkää ammetta,suihkua ja saunaa..kaikkea on siis kokeiltu ja monta kertaa ja pidetty välillä taukoa mutta ei,mikään ei auta,aina kamala itku ja huuto,tyttö oikein tärisee...
  4. P

Miks yh-äiti ei kelpaa....

moi.jos yhtään lohduttaa niin kyllä sä varmasti miehen löydät.mä jäin kans yksin kun ilmoitin"tyypille"et odotan lasta,mietin samoja juttuja kun sä..mut kuinka ollakkaan,mun tyttö synty helmikuussa ja elokuussa aloin seurustelee :heart: .nyt me sit ollaan kihloissa ja vietetään tätä arkea...mies...
  5. P

moi.jos yhtään lohduttaa niin kyllä sä varmasti miehen löydät.mä jäin kans yksin kun ilmoitin"tyypille"et odotan lasta,mietin samoja juttuja kun sä..mut kuinka ollakkaan,mun tyttö synty helmikuussa ja elokuussa aloin seurustelee :heart: .nyt me sit ollaan kihloissa ja vietetään tätä arkea...mies...
  6. P

Yhteistyössä