Hakutulokset

  1. Ananas90

    Toiveissa vauva 2021

    Cytoteceistäkin oli puhetta. Ensimmäinen keskenmeno alkoi sponttaanisti, mutta ei tyhjentynyt kunnolla, joten sain cytot. Vuoto pitkittyi viiteen viikkoon, mutta ei muita komplikaatioita. Toinen keskenmeno oli keskeytynyt, joten tyhjennys aloitettiin cytoilla: vuoto oli kuin niagaran putous ja...
  2. Ananas90

    Toiveissa vauva 2021

    Hep! Mun kierrot vaihtelee 25-26, ovis on kp13-15 ja luteaalivaihe 11-12 päivää. Olen nyt neljä kertaa tullut raskaaksi vuoden sisällä. Tosin mullahan nuo kolme on mennyt kesken. Nyt määrättiin terolut lyhyen luteaalivaiheen takia, ekasta terolut-kierrosta tuli plussa. Lugesteron aloitettiin nyt...
  3. Ananas90

    Toiveissa vauva 2021

    Sitten pulisen vähän omaa napaa, koska en oikein muuallekaan voi. Olen koko vauvan yrittämisen tunkenut väkisin aivoissa mappi ööhön. Aloitin keittiöremontinkin tammikuun alussa että saan ajatukset muualle. No nyt on ensimmäinen terolut-kierto. Enpä kyllä ihan hoksaa mikä pointti tätä on...
  4. Ananas90

    Toiveissa vauva 2021

    Pitkästä aikaa piipahdan lukemaan ja nyt itken täällä. Olen niin pahoillani @huumis ♥ Ihan järkyttävää :eek:
  5. Ananas90

    Haaveena vauva 2020

    Meillä on nyt tammikuussa tutkimukset edessä, joten nyt ei saisi ennen sitä tulla raskaaksi. No en suostunut mihinkään ehkäisyyn, mutta eipä tärpännytkään. Ferritiini mulla oli nyt syksyllä 17, mutta kuopuksen raskaudessa se oli 5. Parin viikon päästä ehkä tullaan hieman viisaammiksi.
  6. Ananas90

    Haaveena vauva 2020

    Pidin pidemmän tauon täältä kun kaikki tuntui viimeisen keskenmenon jälkeen niin pahalta. Päädyttiin kuitenkin jatkamaan yritystä, "tulee jos on tullakseen". Yritän kuitenkin hyväksyä että ei sitä taida enää tulla. Nyt siis vasta luin @Alinna86 uutiset ja tuli ihan itku kyllä. Yli vuosi tullut...
  7. Ananas90

    Haaveena vauva 2020

    Meillä yritys on johtanut vain kolmeen keskenmenoon. Saa nähdä tuleeko edes 2021 vauvaa :(
  8. Ananas90

    Toiveissa vauva 2021

    Multa saa ottaa plussan pois ja kaikki muutkin tiedot. Tänään, 8+0, todettu kolmas keskeytynyt keskenmeno tälle vuodelle ja meidän yritys päättyy toistaiseksi. Psyyke ei kestä enempää.
  9. Ananas90

    Kesäkuiset 2021

    Oon koittanut olla ajattelematta koko raskautta ja puuhastellut muita juttuja. Oon kaikki palstat jättänyt taka-alalle. Nyt kuitenkin alkoi hieman jännittää, kun alkoi 8. viikko. Ollaan niin lähellä aiempien keskenmenojen viikkoja. Yhtäkkiä iski tajuntaan että eihän se vielä takaa onnistunutta...
  10. Ananas90

    Toiveissa vauva 2021

    Mulla oli samanlaiset kaksi viikkoa sitten ja tänään on jo tasavahvat. Omalla rfsu-testien kokemuksella sanoisin että plussa on! ❤️
  11. Ananas90

    Kesäkuiset 2021

    Mä kerroin heti plussattuani omalle äidille ja yhdelle ystävälle sekä anopille. Kaikki elivät mukana keskenmenoissa. Appivanhemmat konkreettisesti kun tarvittiin apua kun jouduin jäämään osastolle. Omasta äidistä taas oli iso tuki surussa. Joten tällä kertaa kerroin jo raskauden aikana ❤️
  12. Ananas90

    Toiveissa vauva 2021

    Minulla oli ferritiini 5 alkuraskaudessa vuonna 2017 ja sain vauvan syliin asti. Nyt olen raskaana tänä vuonna kolmatta kertaa, kaksi meni siis kesken. Ferritiini viime viikolla mitattuna 14. Eli sekä onnistunut raskaus, onnistunut raskaaksi tulo että epäonnistunut raskaus matalilla ferritiini...
  13. Ananas90

    Kesäkuiset 2021

    No sen ainoan kerran kun en sitä 3+ ajallaan saanut, raskaus päättyi 8+6, joten siksi juuri pohdin että taitaa ennemmin tuoda stressiä kuin helpotusta.
  14. Ananas90

    Kesäkuiset 2021

    Kääk. Jos mulla on nyt 5+0, niin sehän tarkoittaa että oviksesta pitäisi olla nyt 3 viikkoa. Eli digin pitäisi näyttää 3+. Uskaltaakohan sitä huomenna vielä testata sellaisella vai alanko vain stressaamaan :unsure:
  15. Ananas90

    Heinäkuiset 2021

    Tuli tuosta Braven viestistä mieleen, että vaikka mulla ei verikokein hcg:ta seurattu, seurasin testein ja mulla tämän vuoden ensimmäisessä raskaudessa viivat tummui tosi nopeasti ja meni kesken 8+1. Toisessa viivat tummui hitaasti, enkä saanut digiin 3+ silloin kun piti enkä vielä viikon...
  16. Ananas90

    Heinäkuiset 2021

    Minä kävin elokuussa 9+0 tommosessa edullisemmassa paikassa ultrassa toteamassa että kesken oli mennyt. Kyllä mä väittäisin että kun he työkseen siellä ultraavat, niin osaavat sen kyllä :) Samaan paikkaan suunnittelen meneväni tälläkin kertaa, mutta vähän aikaisemmin.
  17. Ananas90

    Kesäkuiset 2021

    Kyllä mä aion mennä noin 6+4, kun sykkeen pitäisi jo melko varmasti näkyä, jotta on mustaa valkoisella tästä raskaudesta. On sitten osoittaa kolme todettua peräkkäistä keskenmenoa ja vaatia tutkimuksia tms. Ja sitten varmaan rv9-10 uudestaan, jotta saan tietää hyvissä ajoin jos on mennyt taas...
  18. Ananas90

    Kesäkuiset 2021

    Kesäkuiset ❤ 1.6. / Mäyh / 28 / 1. 7.6. / Heemilia / 32 / 4. 14.6. / Tiukuna / 25 / 1. / vu 26.10. 18.6. / Pehmis26 / 30 / 2. / vu 5.11. 21.6 / Tyty86 / 34 / 4. (Miehen2.) 24.6. / Sofirosd / 34 / 1. 24.6 / Ellla / 20 / 1. / Vu 27.10 27.6 / Oliivi3 / 35 / 3. (miehen 1.) / vu 2.11 28.6 / Ananas90...
  19. Ananas90

    Heinäkuiset 2021

    Täällä on menkkamaisia tuntemuksia, naama kukkii, rinnat aristaa, yököttää, pissattaa ja palelee niin perkeleesti. Testit myös tummunut hienosti. Mutta niin oli molemmissa keskenmenneissäkin. Joten mikään ei sillä tavalla lohduta. Pitäisi vain pitää nyt pää kylmänä ja keskittyä johonkin muuhun...
  20. Ananas90

    Kesäkuiset 2021

    Me ollaan molemmat 30v ❤️

Yhteistyössä