Hakutulokset

  1. H

    Luovutettu munasoluhoito, vol. 2

    Ihania uutisia, @Angervo76 ! Onnea :)
  2. H

    Luovutettu munasoluhoito, vol. 2

    Ihania uutisia, @Annamaija 76 , paljon onnea! ❤️
  3. H

    Luovutettu munasoluhoito, vol. 2

    Juurikin näin ja lääkäri sanoi minulle että joillekin siitä on apua ja joillekin ei, mut ei siitä ole mitään haittaa. Minä pistin Gonapeptylin siirron jälkeisenä päivänä (siirrettiin 5 päivän ikäinen blasto, en tiedä onko sillä merkitystä).
  4. H

    Luovutettu munasoluhoito, vol. 2

    Juu, oli tässä jälkimmäisessä siirrossa :)
  5. H

    Luovutettu munasoluhoito, vol. 2

    Voi ei Kielo, olipa ikäviä uutisia! Olen pahoillani :(
  6. H

    Toukokuiset 2021

    LA/nimimerkki/ikä/kuinka mones 1.5. / Vappuvauva / 38 / 1. 4.5 / Viuleija / 33/ 2. 4.5/ Avaolivia/35/3 4.5/ ~Sannukka~/31/2. 6.5/ Mustikkako/34/1 7.5. / Coconutt / 34 /1 6.5./ Reetaleena / 40/ 6. 8.5. / Pihaportti / 30 / 1. 8.5. / Disco Volante / 37 / 1. 9.5. / Haavekuvia / 25 / 2. 9.5 /...
  7. H

    Toukokuiset 2021

    Minäkin uskaltaudun nyt tänne mukaan, tänään (7+0) kävin varhaisultrassa ja kaikki oli ok :) Alkion koko vastasi viikkoja ja sydän sykki vimmatusti ❤️
  8. H

    Luovutettu munasoluhoito, vol. 2

    @Papupilvi Olen todella pahoillani surullisista uutisista, paljon voimia ❤️ Ja @Kielo74, toivotaan ettei vuoto ole mitään vakavaa, alussahan noita vuotoja voi olla vaikka kaikki on ihan hyvin. Mutta ymmärrän toki että asia mietityttää. Tsemppiä ❤️ Omaa napaa: fiilikset on vaihdelleet viikon...
  9. H

    Luovutettu munasoluhoito, vol. 2

    Mun korvaan kuulostaa ihan hyvältä :) Mulla otettiin verikoe pp11 ja hoitaja sanoi että heidän raja-arvo tuolle päivälle on 67 ja vaikka ois vähän alempikin niin kaikki voi mennä ihan hyvin. Joten komppaan Katinkaa, luota vaan siihen hoitajan kommenttiin :) Paljon onnea ja tsemppiä jatkoon! :)
  10. H

    Yksinäinen nainen keinohedelmöityksessä?

    Ikävä kuulla, @maisali :( Tsemppiä seuraavaan yritykseen, toivotaan että siitä tärppää :) Mulla on sellanen olo että tämä plussa päättyi keskenmenoon, kaikki vähät oireet mitä mulla oli loppui pari päivää sitten. Vuotoa ei ole ainakaan vielä tullut mut kun mulla on lääkkeellinen kierto niin en...
  11. H

    Luovutettu munasoluhoito, vol. 2

    Minulla on sama tilanne, on epävarma olo kun ei ole oikein muita oireita kuin väsymys. Välillä satunnaista nopeasti ohimenevää pahoinvoinnin tunnetta, mutta voihan se tulla mistä vaan. Ei auta kuin mennä päivä kerrallaan ja toivoa että ultrapäivä tulee pian (minulla on ultra 7.10.). Tsemppiä!
  12. H

    Luovutettu munasoluhoito, vol. 2

    Ihania uutisia, @Netty79 :love: !
  13. H

    Yksinäinen nainen keinohedelmöityksessä?

    Mulla on tässä kierrossa ekaa kertaa mukana Lugesteron, laitan joka aamu yhden kapselin (aloitettiin siirtopäivänä). En ole huomannut mitään oireita siitä, toki annos on aika pieni kun mulla on sit lisänä Terolutit. Varmaan on ihan yksilöllistä tuleeko siitä oireita vai ei :)
  14. H

    Yksinäinen nainen keinohedelmöityksessä?

    Jännittävää, pidän peukkuja sun piinailulle :) Minulla oli virallinen testipäivä viime perjantai ja plussa tuli (kävin myös verikokeessa). Mut en osaa vielä iloita täysillä kun oireita ei ole juurikaan, pelottaa että alkion kehitys on pysähtynyt tai sit on tuulimunaraskaus. Kahden viikon päästä...
  15. H

    Luovutettu munasoluhoito, vol. 2

    Paljon tsemppiä, @Netty79 ! Peukut on pystyssä :)
  16. H

    Luovutettu munasoluhoito, vol. 2

    Mahtavaa @Kielo74, paljon onnea!! :)
  17. H

    Luovutettu munasoluhoito, vol. 2

    Minulla ei ollut kiinnittymisvuotoa enkä tuntenut kipuja/tuntemuksia kiinnittymisen aikana, joten oli tosi epävarma olo. Eli varmasti ihan yksilöllinen juttu, mutta ymmärrän hyvin ajatuksesi siitä että olisi kiva että saisi jonkun merkin että jotain tapahtuu, minulla oli ihan samat ajatukset :)...
  18. H

    Luovutettu munasoluhoito, vol. 2

    Listaus : @Annamaija 76, Ovumia, 3. lapsi haaveissa, 1. siirto pas 10/20 (5 blastoa pakkasessa) (luomu km 06/20) @Manteli86 , HUS, 1.lapsi, luov.punkt. 31.8.2020, siirto marras-/joulukuu 2020. @Netty79 41 v., 1.lapsi toiveissa, luovuttaja 1.PAS Nega, toinen PAS tulossa 9-10/2020 @Angervo76 ihan...
  19. H

    Luovutettu munasoluhoito, vol. 2

    Virallinen plussa verikokeesta saatu :) Hcg oli 122, alaraja oli jotain 67 ja kuulemma senkin alapuolella voi kaikki olla ihan hyvin. Huh, nyt vähän helpottaa, tämä oli kiva aloitus viikonlopulle :)
  20. H

    Luovutettu munasoluhoito, vol. 2

    Kyllä ne varmasti soittaa kävi miten vaan, luulisin ennemminkin että olisivat jo soittaneet jos alkiot olisi tuhoutuneet. Peukut on pystyssä! :) Tuo veritesti on vapaaehtoinen (olen yksityisellä), mutta aattelin käydä siinä niin tietää sit selvästi mikä on tilanne eikä tartte miettiä. Lääkäri...

Yhteistyössä