Luovutettu munasoluhoito, vol. 2

Onnea @Netty79 . Hienoa. Minullakin epävarma olo jatkuu. Välillä tuntuu että kaikki raskausoireet ovat poissa ja herää huoli. En ole vielä soittanut neuvolaan. Tekisi mieli odottaa varhaisultran tulokset ensin. Se on niin kauan epävarmaa. Odottavan aika on pitkä. Tein tänään viikkonäytöllisen digitestin ja se näytti onneksi vielä raskaana 2-3, eli ehkä en vielä heitä pyyhettä kehään. Hyvää viikonloppua kaikille :)
 
Kielo ei niitä kunnon oireita kaikille edes tule. Mulla oli edellisistä lapsista vain väsymys ja sekin alkoi vasta viikolla 7. Nyt keskenmenneessä taas oli kovat etomiset ja ei päättynyt hyvin. Älä huolestu!
Mulla on se väsymys. Kiitos rohkaisevista sanoista. Kyllä se päivä paistaa vielä risukasaankin. Tsemppiä ja onnea sinulle:)
 
Onnea @Netty79 . Hienoa. Minullakin epävarma olo jatkuu. Välillä tuntuu että kaikki raskausoireet ovat poissa ja herää huoli. En ole vielä soittanut neuvolaan. Tekisi mieli odottaa varhaisultran tulokset ensin. Se on niin kauan epävarmaa. Odottavan aika on pitkä. Tein tänään viikkonäytöllisen digitestin ja se näytti onneksi vielä raskaana 2-3, eli ehkä en vielä heitä pyyhettä kehään. Hyvää viikonloppua kaikille
Uskon että huolet on mielessä vielä pitkään. Mutta kai se on normaalia sekin että ne oireet vaihtelee ja silti kaikki hyvin? ❤ Koskas sulla oli se ultra tulossa? Mulla ei siis tosiaankaan ole mitään oireita just nyt mutta kaikki onkin niin alussa. Siksi en kyllä meinaa uskoa mitään. Tsemppiä sinne ja toivotaan että kaikki menee hyvin!
 
Uskon että huolet on mielessä vielä pitkään. Mutta kai se on normaalia sekin että ne oireet vaihtelee ja silti kaikki hyvin? Koskas sulla oli se ultra tulossa? Mulla ei siis tosiaankaan ole mitään oireita just nyt mutta kaikki onkin niin alussa. Siksi en kyllä meinaa uskoa mitään. Tsemppiä sinne ja toivotaan että kaikki menee hyvin!
Niin, yritän olla ajattelematta liikaa huolia. Päivä kerrallaan. Ultra on 8.10. Kiitos samoin :)
 
  • Tykkää
Reactions: Helmi_76
Niin, yritän olla ajattelematta liikaa huolia. Päivä kerrallaan. Ultra on 8.10. Kiitos samoin
Minulla on sama tilanne, on epävarma olo kun ei ole oikein muita oireita kuin väsymys. Välillä satunnaista nopeasti ohimenevää pahoinvoinnin tunnetta, mutta voihan se tulla mistä vaan. Ei auta kuin mennä päivä kerrallaan ja toivoa että ultrapäivä tulee pian (minulla on ultra 7.10.). Tsemppiä!
 
Kyllä jännittää kuinka täällä käy. Viivat ovat vain vähän vahvistuneet ja yöllä oli ihan kunnon menkkapolttelut, munasarjoissa asti poltteli ja kesti joku 15min. Ajattelin jo että meneekö kesken heti alkuunsa. Vuotoa ei ole kuitenkaan tullut, en tiedä sitten. Verikoe otettu ja illalla saan tulokset. Huh, on tämä yhtä jännitystä joka hetki.
 
@Annamaija 76, Ovumia, 3. lapsi haaveissa, 1. siirto pas 10/20 (5 blastoa pakkasessa) (luomu km 06/20)
@Manteli86 , HUS, 1.lapsi, luov.punkt. 31.8.2020, 5 blastoa pakkasessa, PAS marras-/joulukuu 2020.
@Angervo76 ihan kohta 44 v., Ovumia, 3.lapsi toiveissa, miehen 1., luovuttaja 1: 0 hedelmöittynyttä solua 9/20, uusi luovuttaja haussa, (luomu km 2/2020)
@Katinka<3, 46v. Aura klinikka, 2. lapsi, miehen 1. suunnitelukäynti tulossa 09/20
@MARIAL43 43v., Dextra, 1. lapsi toiveissa, jonossa 2/2020 (jonotusaika n. vuosi)
@lapsettomuutta10v, 36v, Dextra jonossa 01/20, 1.lapsi kummallekkin

Plussanneet :
@Papupilvi, 36 v., 1. lapsi, 3. lahjamunasoluhoito
@Helmi_76, Dextra, 44 v., 1. lapsi, 1. luovuttaja, 2. PAS
@Kielo74, 46 v., 1. lapsi toiveissa, 1. luovuttaja, 1. PAS
@Netty79 41 v., 1.lapsi, 1. luovuttaja 2.PAS
 
Hyvä Netty!

Minä odotan kuumeisesti kuukautisia, koska siitä 21 päivää, niin saan ottaa senainokaisen pistoksen, mikä mulle tähän hoitoon tulee. Siitä kai sitten muutaman päivän sisällä meidän lahjoittaja aloittaa pistokset.Vai muistatteko, miten teillä on mennyt? Ihan höpsöä, mutta minä haluaisin hahmotella asioita kalenteriin (on kai ainoa asia, mitä voin tässä kohtaa tehdä).
 
  • Tykkää
Reactions: Annamaija 76
Hyvä Netty!

Minä odotan kuumeisesti kuukautisia, koska siitä 21 päivää, niin saan ottaa senainokaisen pistoksen, mikä mulle tähän hoitoon tulee. Siitä kai sitten muutaman päivän sisällä meidän lahjoittaja aloittaa pistokset.Vai muistatteko, miten teillä on mennyt? Ihan höpsöä, mutta minä haluaisin hahmotella asioita kalenteriin (on kai ainoa asia, mitä voin tässä kohtaa tehdä).
Voi että, toivotaan että kuukautiset siellä alkaa pian. Mulla ei kokemusta tuoresiirroista, mutta kalenteriin olen kyllä kaiken merkannut ylös muistiin. Onhan se kiva seurata tapahtumia ja pitää päiväkirjaa. Jos niitä sitten joskus lueskelisi jälkeenpäin ja muistelisi. Itselle oli jotenkin liikuttavaa tietää että joku siellä jossain tekee tämän kaiken sinun vuoksi kun haluaa auttaa ❤ Mulla tulee tippa linssiin joka kerta kun ajattelenkin sitä rakkautta mitä joku näin lahjoittaa ❤ Paljon tsemppiä odotteluun!
 
Hoitajan mielestä tulos on hyvä, mutta itseä mietityttää. Hcg 97. Kuulostaako matalalta? Otettu siis pp10.
Mun korvaan kuulostaa ihan hyvältä :) Mulla otettiin verikoe pp11 ja hoitaja sanoi että heidän raja-arvo tuolle päivälle on 67 ja vaikka ois vähän alempikin niin kaikki voi mennä ihan hyvin. Joten komppaan Katinkaa, luota vaan siihen hoitajan kommenttiin :) Paljon onnea ja tsemppiä jatkoon! :)
 
Miten muilla muuten menee?
Missä vaiheessa @Annamaija 76 , alkoiko jo lääkitys?Ja miten @Helmi_76 ja @Kielo74 olette voineet?
Kiva kun kyselit! Mä odottelen menkkoja, siitä kp2 alkaa progynova ja ultra kp10-13. Eli Lääkkeellinen siirto tulossa. En millään jaksaisi odottaa. Ajattelin hakea lääkkeet tänään, mutta kun niitä jatketaan mahdollisen raskauden alkaessa vk10 asti, niin paljonko niitä sitten kannattaa ostaa kerralla? Luget näyttäisi olevan kalliita..
 

Yhteistyössä