Hakutulokset

  1. P

    Kesäkuiset 2022

    Paljon onnea @hanba @Wasi ja @KirJoh89 ❤️❤️❤️ Miten kaikilla sujuu arki vauvojen kanssa? Tulkaa kertoo kuulumisia 😊 Täällä muuten tosi hyvin mutta joka ilta on vauvalla kunnon hulinat päällä, itkeskelee ja on levoton ja ei nukahtaisi yöunille millään. Menee yleensä noin 4 h että nukahtaa ja...
  2. P

    Kesäkuiset 2022

    Paljon tsemppiä kaikille odottaville viime metreille! Tulee ehkä monta juhannusvauvaa 🥰
  3. P

    Laskettuaika 2022

    Moikka kaikille! Ja paljon onnea kaikille tähän mennessä synnyttäneille vauvoista ❤️ En ole muistanut käydä tässä ryhmässä pitkään aikaan. Meille syntyi reilu 2 viikkoa sitten, 3.6. pieni tyttö 💕 Suunnitellulla sektiolla aiempien sektioiden vuoksi rv 37+6 ja kaikki meni oikein hyvin 😊 Vauva on...
  4. P

    Laskettuaika 2022

  5. P

    Kesäkuiset 2022

    Paljon paljon onnea teille @KK86 ja @Pandi ❣️❤️🥰
  6. P

    Kesäkuiset 2022

    Ääh, no onpas turhauttavaa! Paljon jaksamisia sinne ❤️ Eiköhän tuo limatulppa nyt enteile hyvää! Ja jos nuo supistelut oisi myös jo avanneet vähän paikkoja, niin voisi synnytys edetä nopeastikin, kunhan nyt lähtee kunnolla käyntiin. Toivotaan että pian on vauva sylissä jo❣️
  7. P

    Kesäkuiset 2022

    Paljon onnea @Charrypie - 86 ❤️ Melkonen synnytys, kovasti tuli sun kertomuksesta omat kaksi ensimmäistä synnytystä mieleen, kun monien vaiheiden jälkeen sektioon päädyttiin. Mä avauduin molemmissa kanssa vain tuo 4 cm useiden tuntien jälkeen, oli virhetarjontaa myös, sydänäänten romahdus ja...
  8. P

    Kesäkuiset 2022

    Tsemppiä synnytykseen @Charrypie - 86 ❤️ ja myös tsemppiä muille, toivottavasti ei tarvii pitkään enää ootella. Me kotiuduttiin tänään Majakasta, kaikki meni hyvin siellä mutta ihanaa olla kotona! ❤️ Unta en sairaalassa juurikaan saanut mut muuten toipuminen on sujunut todella hyvin...
  9. P

    Kesäkuiset 2022

    Meille syntyi tänään aamulla pieni tyttö, 2890 g ja 48 cm ❤️ Kaikki meni tosi hyvin, nyt ei voi kun ihmetellä onnellisena tätä pientä ihmettä joka tässä rinnalla tuhisee ja ollaan niin kiitollisia 🙏🏻💕💝
  10. P

    Kesäkuiset 2022

    Oi, paljon onnea @Matkallamamaksi ❤️ Jänniä tilanteita monilla tai oikeastaan ihan meillä kaikilla 😍 Tsemppiä kaikille loppuodotukseen!
  11. P

    Kesäkuiset 2022

    Kuulostaa lupaavalta! Paljon tsemppiä sinne! 😍
  12. P

    Kesäkuiset 2022

    Oi, jännät paikat teillä, oonkin miettinyt miten siellä menee 😍 Toivottavasti teidän pikkuinen syntyy pian! Mutta jos menee loppuviikkoon niin sitten ollaan tyksissä yhtäaikaa 😊 Toki meitäkin käskettiin varautumaan siihen että aina on pieni mahdollisuus että leikkausaika siirtyy kiireellisten...
  13. P

    Kesäkuiset 2022

    Onpas jännät hetket nyt monella 😍 Mulla lähti kakkosen kohdalla synnytys käyntiin aika pian limatulpan irtoamisen jälkeen ja hän syntyi seuraavana päivänä. Varmaan kohta on jo vauva sylissä @KK86 🥰 Kuin myös @Matkallamamaksi 🥰 Kuinka paljon viikkoja sulla nyt onkaan @KK86 , sori kun ei muista.
  14. P

    Kesäkuiset 2022

    No on kieltämättä outoa ja jännää tietää päivä etukäteen, ja siksi varmaan myös päivät matelee 😊 Sektio on sovittu rv 37+6. Toivon että vauva on silloin riittävän valmis syntymään ja että kaikki menisi muutenkin hyvin nyt sinne asti ja toki sen jälkeenkin, ja samaa toivon tietysti meille...
  15. P

    Kesäkuiset 2022

    Tsemppiä kaikille ❤️ Monella synnytys varmaan lähenee, jänniä aikoja elellään. Mä oon kanssa aivan loppu, mitään ei jaksaisi tehdä mut aika matelee jos vaan sohvalla istuskelee. Ulkonakin tuntuu jo tukalan kuumalta nää +15c kelit, kesä on ihan kiva mut oon ehkä hieman enemmän kuitenkin...
  16. P

    Kesäkuiset 2022

    Tsemppiä @Matkallamamaksi ❤️ Hyvä että huomattiin, ja toivottavasti pian päästään käynnistelemään. Varmasti on raskasta kun on huoli päällä koko ajan, mutta onneksi tiiviisti seurataan. Kohta saat varmasti pienen jo syliin. Paljon onnea tytöstä @Bluebelle ❣️💕💗 Meillä oli eilen polin aika ja...
  17. P

    Kesäkuiset 2022

    Hei onko jollain kokemusta vauvan kantorepuista, eli mikä merkki olisi hyvä? Kaikki vinkit otetaan kiitollisena vastaan 🙏🏻🥰 Oman lisähaasteensa tälle hankinnalle tuo se että koitan käytettynä ja suht edullisesti löytää, koska en tiedä tuleeko sitten kuitenkaan tarvetta koko repulle. Isompien...
  18. P

    Kesäkuiset 2022

    On kyllä ollut tosi kiva lukea kaikkien kuulumisia 🥰 Niin pitkällä ollaan kaikki jo että kyllähän tässä väkisinkin pyörii yhä enemmän mielessä tuleva synnytys ja pikkuisen näkeminen ekaa kertaa ❤️ Mulla pikkuinen majailee poikittain mahassa, tähän saakka ollut perätilassa. Katsotaan kääntyykö...
  19. P

    Kesäkuiset 2022

    Mulla oli myös eilen viimeinen työpäivä ja tänään alkoi myös loma 😀 virallisesti äippäloma alkaa kyllä vasta toukokuun puolella mutta vähän vuosilomapäiviä tässä pidän ensin, kuitenkin olin tyytyväinen et pääsin viime viikon sairasteluiden jälkeen vielä vikaksi viikoksi töihin ja työkaverit oli...
  20. P

    Kesäkuiset 2022

    Pikaista paranemista @Pandi ❤️ Mulla koronasta nyt 4 viikkoa mut edelleen hengitysvaikeuksia ja nyt vaikuttaisi olevan uusi flunssa tulossa päälle, tai sitten on allergiaa. Tänään taas neuvolalääkäri, mm. leposykkeet oli viime viikon neuvolassa niin kovat et jouduin yhdeksi päiväksi tyksiin...

Yhteistyössä