Hakutulokset

  1. T

    LaSposa ja muut *tutut*

    Tervehdys ja halaus kaikille ihan tasapuolisesti!!! :heart: Pitkästäaikaa taasen annoin itselleni luvan poiketa palstalla ja oli tosi ihanaa löytää teidät vielä täältä! B) Ja todella mahtavaa lukea miten paljon plussia on saatu tähän pinoon. :heart: :lliset onnittelut odottajille ja isot...
  2. T

    munajohtimista

    Mulle tehtiin kans toissapäivänä tuo aukiolotutkimus.Jännitin ihan sikana etukäteen ja olisin varmasti jännittänyt vieläkin enemmän jos olisin tiennyt mitä siitä sitten seuraa jos tuubit on tukossa.Mulla onneksi molemmat näyttivät olevan hyvin auki. No mutta siis itse toimenpiteeseen.Kivuliain...
  3. T

    Työterveyshuollosta tutkimuksiin

    Heips! Minä ainakin sain työterveyslääkäriltäni lähetteen paikalliselle julkisen puolen lapsettomuuspolille.Muutaman labrakokeenkin määräsi jo valmiiksi ja olisi sisätutkimuksenkin tehnyt samalla ´jos ei olisi ollut kuukautiset meneillään.Kolmisen kuukautta kesti tuota käyntipäivästä siihen kun...
  4. T

    LaSposa ja muut *tutut*

    Tuitsu:Selailin pinoa takaperin ja aiempi kirjotuksesi turhautumisesta ja suunnattomasta pettymyksestä oli kuin suoraan mun kirjottamaa.Niin samojen ajatusten kanssa täällä painin! :hug: :'( Mut ihan mielettömän mukavata matkaa Thaimaahan!Olen ollu siellä pari vuotta sitten ja tykästyin...
  5. T

    LaSposa ja muut *tutut*

    Heips! Onhan tuota vierähtänyt aikaa viimesimmästä vierailusta näillä palstoilla...jotenki yritin pitää tovin taukoa koko projektin ajattelusta.Oli mukava lukea kuulumisia...ollaan saatu plussia ja hoidoissakin käy jo useampi. ;) Mulla ens kuun alussa aika paikalliselle julkisen puolen...
  6. T

    Ylämylly/Jyrinkylä

    Hei! Äiti 32-v ja pojat 01,04 ja 06 etsivät leikki/ ulkoilu/ ja kahvitteluseuraa. Minulle voi laittaa yksityisviestiä,vaihdetaan sitten sähköpostiosoitteita.
  7. T

    Mistä apua?

    Heips! Aina kannattaa kysyä.Itse odottelin tuon vuoden täyteen,kun annoin tavallaan luonnolle mahdollisuuden...tai jotain.Nyt sain ihan työterveyslääkäriltä lähetteen paikalliselle lapsettomuuspolille.Labroihinkin määräsi samantein ja nyt pe saan niistä vastauksia.Mitään ei siis vielä ole tämä...
  8. T

    On se niin väärin!!

    Juu ELÄMÄ ON! :headwall: Täällä on kans tahkottu päätä seinään vuodenpäivät tuloksetta ja lehtien palstat pursuaa noita kyseenalaisiakin julkkiksia äitiyden onnessa.Ei ymmärrä tätä pieni ihminen!!!!
  9. T

    pinoudutaan hoitoputken alussa olevat

    Tervehdys pitkäsatä aikaa kaikille tasapuolisesti! Olen psytellyt vähän tietosesti tuola taka-alalla kun tätä yritystä on nyt sitten jatkunut reilun vuoden verran ja aina tädin vierailun alkaessa masennus on valtaisa, eikä suinkaan helpotu vauvakuume etenkään tuolla kuumeiluosastolla juttujen...
  10. T

    Yksityinen sairasvakuutus ja lapsettomuushoidot???

    Mulla Lähivakuutuksen sairaskuluvakuutus ja se ei korvaa mitään gynekologisiin vaivoihin viittaavaa ts. naistentaudit on just sillä pienellä präntillä kirjotettu ulos. =( Toisaalta ymmärrän, toisaalta en. Veikkaan nimittäin että miesten urologiset toimenpiteet menee kyllä vakutusten piikkiin.
  11. T

    Ryhdy World Visionin kummiksi

    Heips! Alotin juuri Kenialaisen 7-vuotiaan pojan kummina "Mietaan jalanjäljissä". =) Olen jo pidempään pohdiskellut tuota asiaa ja nyt sitten pääsin toteutusasteelle.Hyvältä tuntuu!Ehkä tämä tosiaan liittyy tähän omaan vauvakuumeiluunkin. ;)
  12. T

    Terolutin käyttäjät

    \ Mulla kolmas Tero-kierto meneillään ja mulla oli kans ekassa kierrossa ihan mahottomasti sivuvaikutuksia (ennen kuurin alotusta menkat oli melkis 3 kk:tta myöhässä).Olin tosi kipeä...semmonen menkat alkaa just olo sen koko reilun kymmenen päivää kunnes runsas vuoto alko.Herkillä olen ollut...
  13. T

    LaSposa ja muut *tutut*

    Jummi,jammi...Meitsi bongas eilen illalla ja uuisiks tänäaamuna ekan kerran elämässään ovis-testistä kaks tummaa viivaa.Ainakin nyt sitten vissiin jotaki elämää on tuolla alpäässä ja hormoonit hyrrää. B) Illalla "tarttis" sitten vietellä tuo ukkokulta ja toivoa että siimahännät löytäis kohteensa...
  14. T

    LaSposa ja muut *tutut*

    Tervehdys!Täällä viedään nyt sitten toistaiseksi viimestä Teroavusteista kiertoa ja sit tarttis "päästä omilleen" taasen.Ei ole noista hormoneista vielä muuta iloa ollut kun että täti on muistanu vierailla ajallaan. Sisko eillen kertoi että heille on tulossa kolmas lapsi sijoituksen...
  15. T

    Mihin terolutin vaikutus perustuu?

    Heips! Ihan oikein tuumailet.Kyllähän sen vuodon pitäis vissiin viikon sisällä viimesestä pilleristä alkaa,mut luontopa voi aina tehdä meille temput. ;)
  16. T

    tää emäntä onkin raskaana!!!

    :heart: ONNEA PIETU ja HULDA !!! :heart:
  17. T

    LaSposa ja muut *tutut*

    :heart: Mukava kuulla että Triinellä ja Katjuskalla kaikki ok! Onnea myös jatkoon!! :heart: Kirsikalle tsemppiä ja ISO :hug: !! Täällä nyt lähestyy toisen Tero-kierron "totuuden hetket" kun tänään meni viimenen nappi. Että pari tulevaa päivää sen sitten taasen kertoo missä mennää.Ovista en...
  18. T

    Teroluteilla negatiivinen vaikutus ovulaatioon?

    Mielestäni tulkitsit ketjua ihan oikein. Tsemppiä yritykseen myös teille! :heart:
  19. T

    Teroluteilla negatiivinen vaikutus ovulaatioon?

    Ei varmaa tietoa, mutta periaatteessa kai kun kierron pituus normalisoituu on ovisksellakin parempi mahdollisuus tulla "ajallaan".Ja itse ovikseenhan ei Teroilla pitäs olla vaikutusta,eikä myöskään tuohon munasoluun.Että ovis voi olla vielä sen jälkeenkin kun Tero pilleri kuuri on alotettu.Vuoto...
  20. T

    LaSposa ja muut *tutut*

    Tuitsu:Etpä ollut ainoo jolle asia tuli mieleen uutta "totuuden torvea" eli Seiskaa lueskellessa. B) No täällä nyt pästy eroon timpurista joka asui meillä viikot puoli vuotta tämän meneillään olevan rakenusprojektin takia.Tarkoittaa siis sitä että mahikset tuohon sänkykamaripuuhasteluun nousi...

Yhteistyössä