Hakutulokset

  1. K

    minkäikäisenä lähtenyt lapselta hammas?

    Meillä nimittäin tytöltä 4 v 5 kk tippui tänään hammas ja se säikäytti kyllä hieman, sillä ei kai niiden vielä kuuluisi irrota? En voi soittaakaan mihinkään hammashoitolaan ennenkuin aamulla vasta... irronnut hammas kyllä näytti ihan normaalilta putoavalta maitohampaalta, eikä tyttö sanonut että...
  2. K

    Laihdutus blogin avulla

    Minä päätin taas kerran laihtua.. ja koska se aina ennen on ollut niin vaikeaa, päätin kokeilla julkisen nöyryyttämisen voimaa... Eli aloitin kirjoittamaan blogia saavutuksistani (lisäksi kirjoittaminen on eräänlaista terapiaa myös: kun kirjoitan, en ehdi työntämään herkkuja suuhuni :) ). Moni...
  3. K

    mistä löytyisi samispaitoja miehelle ja pojalle

    Antakaa vinkkiä, tahtoisin ostaa joululahjaksi jotkut kivat paidat isille ja pojalle :-)
  4. K

    Neuvokaa joulukarkkien teossa

    Ajattelin itse väsätä lähipiirille pientä jouluyllätystä ja koska en oikein muuta osaa kuin kokata niin päädyin karkkeihin... oisko jollain jotain uutta ja kivaa reseptiä? Tai sitten teen kolakarkkeja... en vain tiedä niiden säilyvyydestä, kuinka paljon aikaisemmin niitä voisi tehdä?? Ja...
  5. K

    minkä pituisia teidän 3 v tyttärenne ovat?

    Kysyn siksi, että omamme on ikäisekseen pitkä ja nyt neuvolassa alettiin puhua, että pitää varmuuden vuoksi tarkistaa kilpirauhasarvot, ettei ole mitään häiriötä siellä. Tähän asti on vain sanottu, että kun vanhemmat ovat pitkiä niin lapsetkin ovat. Alkoi mietityttämään nyt, että onko meidän...
  6. K

    Mistähän löytyis halvalla kuvakiekkoja wiew masteriin?

    Tytär sai sellaisen lahjaksi ja kun katsoin kaupassa kiekkoja niin aika kalliita ja yksipuolisia ovat... löytyisikö keltään varastosta vanhoja kiekkoja, ihan kaikenlaisia? Vinkkejä?
  7. K

    Päiväkahviseuraa Palokasta? ;-)

    Eli löytyisikö uusia tuttavuuksia Palokan keskustan läheltä? Itse asun aika perällä matinmäentiellä, mutta nyt ensi viikolla tyttö 3 v aloittaa seurakunnan kerhossa tiistaisin ja olisin nyt seuraa vailla niille parille tunnille, jotka hän siellä viettää. Vien häntä bussilla/autolla palokan...
  8. K

    kuka tietää muumimukikampanjasta

    että voiko sen mukin lunastaa mistä tahansa iittalan tuotteita myyvästä myymälästä vai vain iittalan omasta myymälästä? Kun niitä ei näyttänyt olevan kuin etelä-suomessa... Mistä sen saisi Jyväskylässä?
  9. K

    saiko joku muu kutsun osallistua koekaniiniksi uudelle rokotteelle?

    Meille tuli pojalle 4 kk... olisi sellainenuusi, joka on juuri saanut myyntiluvan, joka ehkäisee mm korvatulehdusta, aivokalvontulehdusta jne... vertausryhmä saisi hepatiitti a tai b rokotetta ja itse saatais tietää vasta vuonna 2011 mitä poika sai... Kieltäydyttiin kunniasta, meidän poika ei...
  10. K

    mitä tapahtui eilen HEROESissa

    nauhoitus oli loppunut kesken... :o kertokaa mitä tapahtui sen jälkeen kun peter avasi silmänsä... mitä se oli maalannut ja mitä muuta tapahtui??
  11. K

    Kysymys ihottumasta, onko kellään kokemusta?

    Meidän tytön (2 v 4 kk) kyynärtaipeisiin ilmestyi parisen viikkoa sitten kutiavia näppyjä, joita hoidin alkuun kortisonilla. Neuvolassa neuvoivat niin. Sitten ihottuma paheni, levisi koko käsivarteen ja kämmensyrjiin, peukalon ja etusormen yläpuolelle. Tyttö raapii niitä välillä vereslihalle...
  12. K

    Vihdoinkin

    Emma saa pikkusiskon tai -veljen :heart: Kyllä oli aamulla hauskaa, kun mies tuli yövuorosta kotiin ja menin sitten näyttämään testin tulosta. Eka kommentti oli "mun pää ei kestä painetta..." Mutta onnellisia ollaan molemmat =)
  13. K

    Tuntuuko missään?

    Olen synnyttänyt kaksilasta ja mieheni on sanionut, että paikkani ovat löysisityneet..Päätimme yhdessä kokeilla geishakuulia paikkojen treenaasimeen..On ollut tosi mukavaa huomata edistystä ja seksikin tuntuu paljon voimakkaammin..Ollaan myös katseltu eroottisia elokuvia yhdessä mieheni kanssa...

Yhteistyössä