Hakutulokset

  1. K

    minkäikäisenä lähtenyt lapselta hammas?

    Oikeastiko? Eli ei siis tarttekaan olla lähempänä kuutta? Voi kun helpotti tuo tieto :)
  2. K

    minkäikäisenä lähtenyt lapselta hammas?

    Meillä nimittäin tytöltä 4 v 5 kk tippui tänään hammas ja se säikäytti kyllä hieman, sillä ei kai niiden vielä kuuluisi irrota? En voi soittaakaan mihinkään hammashoitolaan ennenkuin aamulla vasta... irronnut hammas kyllä näytti ihan normaalilta putoavalta maitohampaalta, eikä tyttö sanonut että...
  3. K

    Laihdutus blogin avulla

    Se linkki ei näköjään äsken tullutkaan oikein, mutta nyt, jos siis jotakuta kiinnostaa :D
  4. K

    Laihdutus blogin avulla

    Minä päätin taas kerran laihtua.. ja koska se aina ennen on ollut niin vaikeaa, päätin kokeilla julkisen nöyryyttämisen voimaa... Eli aloitin kirjoittamaan blogia saavutuksistani (lisäksi kirjoittaminen on eräänlaista terapiaa myös: kun kirjoitan, en ehdi työntämään herkkuja suuhuni :) ). Moni...
  5. K

    Pitääkö tuolta kohta 2,5v jättää päikkärit pois?

    Meilläkin päikkäreille ja yöunille nukuttelut alkoi kestää tuntikausia ja nyt kun ei nuku enää päikkäreitä niin nukahtaa vartissa yöunille ja nukkuu 12 tuntia. Jos joskus herää aikaisemmin niin sitten nukutaan päikkärit. Toki välillä on havaittavissa lievää kiukuttelua päikkäriaikaan, mutta...
  6. K

    Muksu-soseista

    no en ollut edes ajatellut asiaa, että minkä maalaista sattuu olemaan :-)
  7. K

    Muksu-soseista

    Meillä taas ei kummallekaan lapselle kelvannut muksut kun ne oli liian mausteisia verrattuna pilttiin tai bonaan B)
  8. K

    painonvartijat + reductil, kokemuksia??

    Just joku viikko sitten oli iltalehdessä, että briteissä kielletään koko reductil, koska oli yhteyttä sydänsairauksiin. Juuri olin itsekin miettinyt että pyytäisin reseptiä, mutta tuon jutun luettuani päätin yrittää ilman...
  9. K

    mistä löytyisi samispaitoja miehelle ja pojalle

    Hyvä idea, niihinhän saa tekstejäkin päättää itse... nyt kun keksisi sitten jonkun hyvän tekstin :-)
  10. K

    mistä löytyisi samispaitoja miehelle ja pojalle

    Antakaa vinkkiä, tahtoisin ostaa joululahjaksi jotkut kivat paidat isille ja pojalle :-)
  11. K

    Neuvokaa joulukarkkien teossa

    siis kauan eikä kauna :-)
  12. K

    Neuvokaa joulukarkkien teossa

    Kiitti vinkeistä!! Miten kauna tuo fudge säilyy? Jos ei siis syö sitä :laugh:
  13. K

    Neuvokaa joulukarkkien teossa

    Ajattelin itse väsätä lähipiirille pientä jouluyllätystä ja koska en oikein muuta osaa kuin kokata niin päädyin karkkeihin... oisko jollain jotain uutta ja kivaa reseptiä? Tai sitten teen kolakarkkeja... en vain tiedä niiden säilyvyydestä, kuinka paljon aikaisemmin niitä voisi tehdä?? Ja...
  14. K

    minkä pituisia teidän 3 v tyttärenne ovat?

    No niin meitäkin terkkari lohdutteli,että varmuudeksi vain... silti alkoi heti mieltä kaikki huolet kalvamaan. Niinkuin nyt monesta vastauksesta näkee, niin meillä ollaan se 10 cm pitempiä kuin "normi"lapset... meillä molemmat vanhemmat on omien neuvolakorttien kanssa jääneet jälkeen jo aikaa...
  15. K

    minkä pituisia teidän 3 v tyttärenne ovat?

    Kysyn siksi, että omamme on ikäisekseen pitkä ja nyt neuvolassa alettiin puhua, että pitää varmuuden vuoksi tarkistaa kilpirauhasarvot, ettei ole mitään häiriötä siellä. Tähän asti on vain sanottu, että kun vanhemmat ovat pitkiä niin lapsetkin ovat. Alkoi mietityttämään nyt, että onko meidän...
  16. K

    Valakaas minuun vähän rohkeutta! Pitäisi varata kuopukselle neuvola-aika ja saada samalla sanottua, että haluan vaihtaa neuvolantätiä.

    Mun mielestä ei ole mitään väliä minkä takia sinne neuvolaan menee, sen käynnin pitäisi aina tuntua mukavalta ja luontevalta vaikka oiskin kyse vain punnituksesta.
  17. K

    Valakaas minuun vähän rohkeutta! Pitäisi varata kuopukselle neuvola-aika ja saada samalla sanottua, että haluan vaihtaa neuvolantätiä.

    Meilläkin on jaettu alueittain terkkarille, mutta puhelinluettelossa on kaikkien terkkareiden puhelinnumerot ja joskus olen soittanut muillekin jos oma on koko ajan varattu puhelinaikaan, niin voisitko sinäkin soittaa johonkin toisen terkkarin nroon ja sanoa että haluat hänelle? Kun itsestänikin...
  18. K

    mistä tytön huoneeseen oikein ihanat jotkut prinsessa verhot?

    Tai siis korjaus... kirjoitin vähän väärin äsken, ei ne pipsa-verhot olleet eriparia keskenään vaan niiden puuhapete verhojen kanssa. Vaikka piti olla samanpituiset niin pispat oli 4 senttiä lyhemmät ja piti ostaa sellaiset renkaat, että sai samanpituisiksi :-)

Yhteistyössä