Hakutulokset

  1. A

    Toivoisin nyyttiä perheeseemme jouluksi

    Mä olen syntynyt jouluaattona, enkä ole sitä koskaan kokenut huonona asiana. Lapsena sain aina syntymäpäivälahjat heti aamusta ja illalla sitten yhtä paljon joululahjoja kuin siskoni =)
  2. A

    ~KesäMassut 2007~ vol. 2

    Taas pitkästä aikaa minäkin ajattelin kertoa kuulumisia. Onnea kaikille 1-vuotta täyttäneille ja täyttäville :flower: Meillä Konstantin täytti tänään vuoden, mutta synttäreitä juhlittiin jo sunnuntaina. Kyllä aika on kulunut nopeaan. Meillä ei vielä kävellä eikä seisotakaan itsekseen. Nyt...
  3. A

    ~KesäMassut 2007~ vol. 2

    Mulle on taas tullut pitkä väli kirjoittamisessa, mut lukemassa kyllä käyn ahkeraan. Kiitos Myylle uudesta pinosta. Toivottavasti tämä nyt toimii. Meillä piti olla viime viikolla se maitoaltistus, mutta siirtyi 26. helmikuuta, kun Konstantinilla vaan tuntuu flunssa jatkuvan. Saatiin jo toinen...
  4. A

    Kesämassut Turussa ja lähiseudulla

    Eli onko kukaan kiinnostunut huomisesta tapaamisesta. Ollaan tulossa Turkuun, joten jos joku haluaa tavata niin ollaan noin klo 12 Turussa :)
  5. A

    Kesämassut Turussa ja lähiseudulla

    Voi olla et teilläpäin Kata ei ole sillä viikolla hiihtoloma, sillä sehän on eripaikoissa Suomea eri aikaa. Täällä Meillä on se viikko 8 lomaa.
  6. A

    Kesämassut Turussa ja lähiseudulla

    Meille sopii myös tiistai 19. päivä. Ollaan silloin tulossa muutenkin Turkuun. Vietetään hiihtolomaa Caribiassa =) Tosin silloin myös mies ja tytöt mukana, mut he voi mennä vaikka silloin Heseen syömään. Saadaan huone Caribiasta noin klo 14, joten jos nähdään klo 11-12 niin siinä ehtis hyvin...
  7. A

    Kesämassut Turussa ja lähiseudulla

    Mulle myös sopii parhaiten tiistai tai torstai. Ja mieluummin ehkä minäkin Myllyyn tulisin, mut käy keskustakin. Mites olis ens viikolla tiistai 12. päivä? Ja kello 11-12 ois meillekin sopiva aika.
  8. A

    Kesämassut Turussa ja lähiseudulla

    Mulle sopis maanantai, tiistai tai torstai viikolla tai sit viikonloppuna. Laittakaahan muutkin ehdotuksia päivistä. Toi Forum sopii kyllä mulle.
  9. A

    Kesämassut Turussa ja lähiseudulla

    Yritettäiskö sopia tapaamista helmikuulle? Kiinnostuneita?
  10. A

    ~KesäMassut 2007~

    Jospa minäkin välillä ilmottelisin ittestäni. Päivittäin käyn lueskelemassa, mut miten tää kirjottaminen aina tuntuu jäävän ajatustasolle. Me oltiin eilen Konstantinin kanssa lastenpolilla prick-testeissä. Niissä testeissä sit jo näkyi maito ja kananmuna allergia. Parin viikon päästä mennään...
  11. A

    ~KesäMassut 2007~

    Huomenta! No nyt se on meilläkin virallisesti todettu se maitoallergia. Olen sitä vähän miettinyt, mut mun syömisistä poika ei saa mitään rajuja oireita, on vaan pientä ihottumaa iholla, välillä enemmän ja vähemmän. No eilen illalla annoin pojalle sit valmista Muksun kaurapuuroa, joka on...
  12. A

    ~KesäMassut 2007~

    Teppana meillekään ei ollut tullut pituutta kuukaudessa kuin 1cm, mut meillä terkka sanoi, et pelkästään rintaruokituilla lapsilla käy niin, ja ovat miettineet omien käyrien tekemistä rintaruokituille ja korvikelapsille. Me ollaan myös menossa 7kk iässä pituuskontrolliin, kun kiinteät on...
  13. A

    Minkä kokoisia vauvoja 6kk?

    Meillä poika 9050g ja 66cm, pipo 44cm :heart:
  14. A

    Kesämassut Turussa ja lähiseudulla

    Oisko se sit tiistaina, jos vaan muille sopii silloin?
  15. A

    ~KesäMassut 2007~

    No nyt on meidänkin pikkumiehellä ensimmäinen antibioottikuuri, korvatulehdukseen :( Kovasti poju yskii ja on nuhainen. Vaporizeria olen käyttänyt ja on tosi hyvä. Viime yönä meillä nukuttiin piiiitkästä aikaa tosi hyvin, herättiin vain kerran. Eli ei korvia ainakaan kovin vaivaa, sillä tänään...
  16. A

    Kesämassut Turussa ja lähiseudulla

    Ens viikolla mulle sopis tiistai ja keskiviikoksi voisin yrittää järjestää hoidon keskimmäiselle ja koulukuljetuksen esikoiselle, jos muille käy vaan keskiviikko. Oisko ens viikolla sit klo 10 Myllyssä?
  17. A

    ~KesäMassut 2007~

    Meillä oli eilen 6kk neuvola. Uudet mitat 9050g ja 66cm. Olipas Kata teillä hurjan kuuloinen tilanne. Onneksi kaikki on nyt hyvin :hug: Noi allergiat on kyllä sellaisia, et tarkkana joutuu olemaan. Meillä syödään soseita nyt 2 kertaa päivässä. Kasvisosetta 11-12 aikaan ja hedelmäsosetta...
  18. A

    Kesämassut Turussa ja lähiseudulla

    Mä tossa jo aikaisemmin silloin laitoin viestiä, et en pääse tulemaan, sillä mulle ei noi keskiviikkopäivät sovi, mut yritetään tammikuussa tavata jos vaikka mäkin pääsisin silloin :)
  19. A

    apua lihasoseisiin

    mulla olis tällainen ohje: 50g lihaa ja noin 250g perunaa tai muita kasviksia.
  20. A

    ~KesäMassut 2007~

    Mukavaa perjantaita kaikille! Onneksi ebbuliini pääsit pelkällä säikähdyksellä siitä parvekkeelle lukitsemisesta :hug: Lapset osaavat välillä olla aika velmuja =) Harrastuksista on ollut puhetta meillä noita harrastuksia riittää. Käydään muskarissa, avoimessa päiväkodissa, äitiryhmän...

Yhteistyössä