Hakutulokset

  1. N

    Iltarukous rules!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1

    Meidän pikkuinen kohta 2 vee on tosi söötti laittaessaan kädet ristiin ja rukoillessaan isin ja äidin kanssa yhdessä: "Rakas Jeesus, siunaa meitä, anna meille enkeleitä, siivillänsä meitä peitä, älä meitä koskaan heitä". Ja joka ilta muistetaan vielä kaikkia läheisiä, kavereita, mummeja ja...
  2. N

    4-v synttäreille leikkejä

    Moikka Olisiko antaa vinkkejä leikeistä 4-v tytön lastenkutsuille ? Osallistujia kuusi tyttölasta ja äipältä on ideat on ihan hukassa . Kaunis kiitos jo etukäteen =)
  3. N

    APUA! noin 10 kertaa huutoa yöllä

    Meidän juuri 1 vuotta täyttänyt on jo 3 viikon ajan alkanut heräämään öisin. Ennen ei juuri ikinä. Olen todella huolestunut, mikä voi pienellä olla vikana? Herääkö teidän taaperot öisin monta kertaa? viime yönä puol 1 huusi ekan kerran, sitten melkein puolen tunnein välein johonki kuuteen asti...
  4. N

    pulauttelua vai oksennusta

    niin erottaako noi kaks asiaa pienellä vauvalla jos ei siis kuitenkaan hirveästi oksenna tai pulauta.. tulee vaan allergiat mieleen ku jostain luin et oksentelu voi olla joku allergia reaktiokin
  5. N

    herpes ja vauva

    Olen huolissani pienestä vauvasta että olenko tartuttanut häneen sukupuoliherpeksen tai voiko se vielä tarttua häneen.. eli itselläni on kyseinen herpes ja synnytin alateitse vauvan. Synnytyksen aikana ei ollut herpestä enkä lapsella sellaista ole huomannut mutta olen vain huolissani et...
  6. N

    Lastenvaunut

    kertokaa kokemuksia lasten vaunuista, minkä merkkiset kannattais ostaa ja missä lapsi mahtuis nukkumaan kauemmankin ku vaan puoli vuotta? tässä on onneks aikaa etsiä ku syksyllä vasta laskettu aika.
  7. N

    Voiko sykkeestä päätellä tyttö vai poika

    Muistan lukeneeni jostain että sikiön sydämen sykkeestä voisi päätellä onko tulossa tyttö vai poika siis jos syke yli 140 olis tyttö ja jos alle 140 olis poika.. onko tässä perää tai teillä joilla syntynyt lapsi niin onko syke ollut noissa ? oikaiskaa nyt jos tietoni on ihan väärä
  8. N

    koska keskenmeno

    Te jotka olette kohdanneet ikävän tapahtuman keskenmenon niin onko se yleensä tullut ennen ku sydän ääniä on edes kuultu vai jo sen jälkeen ku sydän äänet kuultu ja ulrtassa oltu? oliko teillä kipuja ja miten sen huomasitte? Itse olen tälläinen ainainen pelkuri olen rv 13+6 ja olin lääkärissä...
  9. N

    Miksi 1,4-vuotias läppää?

    Minua ihmetyttää miksi meidän poika on ruvennut läpsimään muita lapsia naamalle. Onko se normaalia?
  10. N

    hyvää ruokaa

    Miten saisin hyvää ruokaa broilerin suikaleista? aina en viitsi tehdä kanaviilokkia tai risottoa. kertokaa hyviä ohjeita please. :(
  11. N

    Myyrmäki ja lähiympäristö!

    Tervehdys! :wave: Äiti 31vee ja tyttö-04 kaipaavat kovasti juttuseuraa ulkoilun ja kahvittelun parissa.Asumme lähellä Myyrmäkeä!Käymme päivittäin ulkoilemassa ja tykkäämme muutenkin liikkua paljon!Mukavaa ja puheliasta seuraa siis nyt hakusessa! :hug:
  12. N

    sektio vai alatiesynnytys?

    Siis kommentteja, varsinkin nilltä, joilla on kokemus molemmista. Ihmettelen niitä, jotka haluaa sektion (esim. pelon vuoksi) vaikka ei ole kokemusta alatiesynnytyksestä. Itsellä eka oli sektio ja toinen ns. normaali. En vapaaehtoisesti ottaisi sektiota ikinä. Mitä mieltä olette?
  13. N

    Miten päivä hurahtaa?

    Miten teillä päivät etenee kotona olijat? Mitä teette päivän aikana? Meillä lapset 3v ja 1,2v. Aamulla heräillään n. 7.30, syödään aamupalat ja tehdään aamupesut. Sitten siirrytään ulkoilemaan, jossa viihdytään näin talvisin max. 1,5h. Sitten lounaan kimppuun, jonka jälkeen lapset leikkii...

Yhteistyössä