Hakutulokset

  1. T

    Helmikuiset 2020

    Hei kaikille tasapuolisesti :love: En ole ehtinyt tänne juuri tarinoimaan, mutta olen kyllä satunnaisesti käynyt lueskelemassa. Työt vie kaiken mun ajan ja oon ollu melko väsynytkin. Nyt alkaa suurin väsymys ilmeisesti pikku hiljaa väistymään ja jaksaa jo vähän touhaillakkin (y) Nyt on siis rv...
  2. T

    Helmikuiset 2020

    Niin joo ja seulaverikokeissa käyty tänään sekä toisessa neuvolassa. Halusi kontrolloida ku eka neuvolassa olin kuiva eukko :D Nyt tosiaan se 10+6 eikä neuvolassa doplerilla saatu vielä sydänääniä kuulumaan :( Varhaisraskauden ultrassa 7+4 näky sykkivä sydän. Nyt sain tietty kehiteltyä itelle...
  3. T

    Helmikuiset 2020

    Täällä toinen (y) Ikää 39v, kolmas muksu tulossa. Vanhemmat lapset 20v ja 17v :love: Nyt rv10+6.
  4. T

    Helmikuiset 2020

    Mulla samana päivänä neuvola, nyt rv 5+5. Jotenkin vieläkin niin epäuskoinen olo, voiko oikeesti olla totta, että oon raskaana vuosien toiveiden jälkeen. Samalla se 2.7 oleva ultra pelottaa ihan hirveästi, mitä jos kaikki ei olekkaan hyvin.. :unsure: On kyllä nyt semmosta tunteiden vuoristorataa...
  5. T

    Helmikuiset 2020

    Mulla kans lapsettomuushoidot taustalla, ne tehty yksityisellä, siksi sinne ultraankin :)
  6. T

    Helmikuiset 2020

    Täällä ei tehdä julkisella puolella varhaisraskauden ultraa, eka olis vasta se nt uä.. Menen kyllä muutenkin ultraan hoitavan tahon luo..
  7. T

    Helmikuiset 2020

    Liityin jo fb ryhmäänkin mutta huikataanpa tännekki heipat! :p Meille ivf hoitojen jälkeen eka plussa. Takana tuoresiirto ja nyt ensimmäinen pakastesiirto. La menee 14.2 mutta katsotaan nyt mitä ultra näyttää 2.7. Pelottaa että jos kaikki ei ookkaan ok mut ei se auta ku päivä kerrallaan mennä..
  8. T

    IVF hoidoissa oleville/sinne joutuville

    2.7. olis ultra, toivottavasti toukka pysyis mukana.. Eilen lopetin luget. Oksettava olo koko ajan, tänään vihlasuja/menkkamaista tuntemuksia.. Pelottaa.
  9. T

    IVF hoidoissa oleville/sinne joutuville

    Mulla on se varhaisraskauden uä vasta heinäkuun ekalla viikolla felicitaksessa :confused: Piinaviikot edessä, en vielä uskalla tästä ketjusta poistua.
  10. T

    IVF hoidoissa oleville/sinne joutuville

    Pp13, enkä malttanu, jollaki halppistestillä tein. Plussa sieltä tuli :D:love: Huomenna virallisena testauspäivänä teen vielä cb-testin.
  11. T

    IVF hoidoissa oleville/sinne joutuville

    Pp12, hieman haluttas jo testailla.. Ajattelin kyllä et oisin oottanu maanantaihin :p
  12. T

    IVF hoidoissa oleville/sinne joutuville

    Ihanaa, onnea @shelterme :love:
  13. T

    IVF hoidoissa oleville/sinne joutuville

    Varmasti inhottavaa tommonen epätietosuus @shelterme :love: Puhelimella en saanu auki tuota kuvaa jostaki syystä. Täällä pp10. Eilen illalla iski kauhea pahoinvointi poreammeessa ja yhä jatkuu :eek: Oon malttanu olla vielä testailematta.
  14. T

    iltatähtikö vielä

    Ikää 39v, mun lapset jo 17 ja 20v. Kovin on vauva toiveissa :love: Hoitojen kautta rakkaan kanssa iltatähteä täällä toivotaan :love:
  15. T

    IVF hoidoissa oleville/sinne joutuville

    Reissu tehty, teki kyllä niin hyvää :love: Kävin välillä kurkkimassa mitä tänne kuuluu, mutta muuten oon yrittäny olla koko vauva-asiaa miettimättä. Nyt pp9, hieman jo alkaa jännittään miten meidän käy.. Viimeksi se taisi olla pp12 ku alko vuotaan ellen väärin muista.. Huonoa oloa on, muuten ei...
  16. T

    IVF hoidoissa oleville/sinne joutuville

    ON: Pp7, pahoinvointi voimistunut, hieman painetta/nippailua kohdun kohdilla, munasarjojen nippailut loppuneet. Väsyttää. Vaikea tietää mikä johtuu lääkkeistä jne joten en edes analysoi enempää ;) Aika rennoin fiiliksin tässä menty. Tänään lähetään hellun kans pikku reissuun, pääsee vähän koti...
  17. T

    IVF hoidoissa oleville/sinne joutuville

    Aivan totta! :eek::love:
  18. T

    IVF hoidoissa oleville/sinne joutuville

    Mulla alko toi kipu vasta tänään. Ajattelin ensin että oon rehkiny liikaa töissä mut voishan se olla muutakin :ROFLMAO: Tänään enemmän huonoa oloa kuin ennen. Kummaa painetta ala mahassa. Nyt miettiny täällä hirveesti tuota ruoka puolta.. Minä kun oon ollu keto/vhh ruokavaliolla syksystä...
  19. T

    IVF hoidoissa oleville/sinne joutuville

    Pp4, vasemmalta puolelta munasarjoja sekä lonkka vähän kipeänä/vihloo/nippailee.. Siellä oli se johto folliikkeli.. En tiä onko merkitystä. Eilen pistin gonapeptylin. Kuinka säännöllisesti te laitatte nuo tukilääkkeen, lähinnä luget tmv? Mulla tuo työ vähän hankaloittaa.. Nyt onneks alko...
  20. T

    IVF hoidoissa oleville/sinne joutuville

    @Nipsu_78 olen todella pahoillani :cry: Pp3, ei oireita. Hieman painetta välillä keskellä häpykumpua, hieman huonoa oloa, mutta johtuu varmasti edelleen lugeista. Töissä saanu juosta pitkiä päiviä tukka putkella, ei oo kerenny paljon miettimään..

Yhteistyössä