Hakutulokset

1. T

IVF hoidoissa oleville/sinne joutuville

Mulla eka pas eli en oo aiemmin ovulaatiota tihkutellu..
  2. T

Onnea plussista, niistä haaleistakin :love: Täällä kp22, ei ovulaatiota. Tais olla tälle kuulle tässä.. :cry: Mietin jopa että pidetäänkö taukoa syksylle..
  3. T

Kp20 eikä oo ovulaatiota saatu bongattua. Turhauttaa... :cry: Yhtä odottamista ja tuskailua, onko kaikki tän arvosta.. :(
  4. T

Mulla 3 päivää ovistestejä takana, lääkäri kyllä meinasi, et todnäk aika likelle perjantaita menee. Oon tehny 2 erilaista testiä aamusin, ihan vaan oman mielerauhan vuoksi :D Odottavan aika on pitkä..
  5. T

Mulle tuli ainaki vajaassa viikossa. Parissa päivässä oli tieto apteekissa
  6. T

Niinkö?! Mun mielestä lääkäri sano et 6 päivänä siirrosta :eek: Pitääpä kysyä vielä tuosta. Ihmettelinkin että miksi niin myöhään..
  7. T

Ultra ohi. Sunnuntaina alotan ovulaatiotestien teon, mut luultavasti pidempi kierto tulossa.. Mut muuten kaikki näytti hyvältä. Mitkä oli ne hyvät ovistestit? Ostin cittarista jonku 10kpl setin.. Luget alkaa taas päivää ennen siirtoa, tällä kertaa 2x200mg ja Gonapeptyl tuli uutena. Sitä yks...
  8. T

Minä ilmeisesti epäselvästi ilmoitin omat tiedot, minulle siis tehtiin tuoresiirto mutta se ei onnistunut eli alkio ei kiinnittynyt.. Nyt on kp2 ja uä on 3.4. Sit pääsen jossain vaiheessa tikutteleen ovista (y)
  9. T

# yritysaloitettu 1/18 #minulle 3.lapsi,miehelle 1 #syy minun sterilisaatio #1. IVF (tuoresiirto ei onnistunut, PASia odotellessa) Ei tuo tullu punasella :LOL: Mulla on nyt sit joku erityispitkä kierto, 33 päivää jo. Turhauttaa.. :unsure:
  10. T

@Domi Onnea oikein paljon :love::love: Ei munkaan tietoja taida olla tuolla listassa, oon niin urpo tän tekniikan kans :D

Yhteistyössä