Hakutulokset

1. T

IVF hoidoissa oleville/sinne joutuville

Pp2, pahaa oloa ja vähän juilottelee munasarjojen tietämillä. Luget aiheuttanee pahan olon. Huomenna olis gonapeptylin pistäminen, sitä mulla ei aiemmin ollukkaan.
  2. T

Mie en puh viitti alkaa värkkään :whistle: Mulla siis oli eilen se 1.PAS Onko se muuten nyt pp1 vai 2 o_O
  3. T

Noniin. 8 solunen 3 päivänen alkio siirretty.. Nyt sit vaan piinaillaan.. 10.6 testi enkä meinaa aiemmin testata, en tuoresiirrostakaan testannu ku vasta päivänä mikä sovittiin. Aika lunkisti otettu tää nyt.. :love:
  4. T

Tulihan se sieltä, just ku olin luovuttanu! Eli ovulaatio, selvä sellainen, kahteen testiin. Ma 27.5 siirretään 3 päivänen jos selviää sulatuksesta (y)
  5. T

Kolmella eri ovistestillä edelleen negaa.. Eipä lääkäri ollu oikeassa, ei päästy siirtoon loppu viikosta. Alkaa usko loppumaan.. Ei tätä vaan aina jaksais :cry: Välillä tuntuu että sanon ukolle et käyttää alkiot ihan jonku muun kans ku musta ei tähän oo. Nytki selvät ovis oireet mut negaa...
  6. T

Felicitakselta käskivät jatkaa testailua niin eihän se muu auta. Onneks tuli nuo cb testit nyt. Siksi vain alko epäilyttämään kun lääkäri puhu et ovis tosi lähellä ultraan mukaan ja väläytteli jo siirtoa loppu viikolle.. Huonolta näyttää :unsure:
  7. T

Onnea plussanneille :love:
  8. T

Kertokaapa tyhmälle: eilen aamulla pregchekin testissä lähes saman vahvuset viivat, eilen illalla ja tänä aamuna sitä selkeästi vaaleammat. Oliko eilen siis ovulaatio kuitenkin? o_O Meneekö taas ohi.. Tänään tuli vasta cb testit postissa.. Huoh et osaa olla vaikeeta. Laitoin kyllä jo kaikuunkin...
  9. T

Mulla oli tänään folliultra, näytti oikein hyvältä. Lääkäri ohjeisti tänään tekemään illalla vielä uuden ovistestin.. Ei ehtiny ne mun tilaamat tulla, oon tehny siis tuolla cittarista ostamallani.. Mietin jo et käynkö apteekista hakemassa cb testin kuitenki.. Ettei vaan mee ovis ohi. Tuntemuksia...
  10. T

Miten ootte saanu noita veri testejä? Felicitaksessa ei puhuttu niistä mitään, normi testi vain virtsasta..
  11. T

Mie nyt kuitenki tilasin ;) Nyt mulla on kuukaudeksi ovistestejä, eipä lopu kesken :whistle:
  12. T

Mulla on ollu vain lugestronit, vuoto alko 2 päivää aiemmin ku ois testin saanu tehä eli pp12 ellen väärin muista..
  13. T

Ei kuulemma heti ekasta aamuvirtsasta. Mullaki alkaa ovistestit, mutta 17.5 ja ultra on 20.5. Ostin cittarista joitain ovistestejä, toivottavasti ne toimii.. CB testit oli 46e 10kpl :( Niitä ku mun tapauksessa joutuu huonolla tuurilla tekeen monta, viimeks tein yli 2 viikkoa eikä ovista tullu..
  14. T

Lainarahalla täällä menty alusta saakka kun mentiin suoraa Felicitakselle. Mun sterilisaation takia ei päästy julkiselle. Mut yksityisellä onki ihana palvelu eikä tartte jonotella mihinkään. Ja lisäksi Felicitaksen kaiku-palvelu helpottaa asiointia äärimmäisen paljon. Täällä tänään kp4. Eilen...
  15. T

Vihdoinkin kp1!!! 20.5 ultraan, mut 17.5 pitäs varmuudeksi alottaa jo ovistestit. Kertokaas mitkä oli ne parhaat? Huomenna selviää alotanko oviksen varmistamiseksi Letrosolin (?). Anteeks tää oma napailu mut tällä puhelimella selaaminen ja kommentoiminen on tosi vaivalloista, olette kyllä...
  16. T

Meillä piti olla tauko syksyyn saakka, mutta päätettiinkin vielä kerran yrittää. Nyt jostakin syystä kuukautiset temppuilee, nyt jo kp42. En muista näin pitkää koskaan olleenkaan. Terolutit aloitettiin niiden käynnistämiseen 3 päivää sitten, 10 päivän kuurin määräsi, mutta voi kuulemma lopettaa...
  17. T

Meillä piti olla tauko syksyyn saakka, mutta päätettiinkin vielä kerran yrittää. Nyt jostakin syystä kuukautiset temppuilee, nyt jo kp42. En muista näin pitkää koskaan olleenkaan. Terolutit aloitettiin niiden käynnistämiseen 3 päivää sitten, 10 päivän kuurin määräsi, mutta voi kuulemma lopettaa...
  18. T

Me päätettiin pitää pieni tauko. Jos sais tän stressi tason laskemaan.. Ajateltiin että jos heinäkuun kuukautisista alettas taas hommiin. Saa nähä malttaako sitä odottaa ;) Hirmusti tsemiä kaikille :love:
  19. T

Onnea raskautuneille :love:

Yhteistyössä