Hakutulokset

1. D

Syyskuiset 2019

Hei vaan kaikki. Hetken tässä itse hiljaiseloo pitäneenä, uskallan taas keskustella. Alkoi tossa viime viikolla jo kauhea ahdistus ja pelko, että onko omalla pienellä kaikki hyvin, vaikka mitään normaalista poikkeavaa ei ole ollut. Oma pää vaan teki tepposia. Tänään oli varhaisultra ja siellä...
  2. D

Syyskuiset 2019

Hei täällä kans yksi leikkurisairaanhoitaja. Samat ongelmat töissä salassa pitämisen suhteen. Esimiehille oli pakko heti kertoa asiasta. Heti kahden viikon jälkeen plussasta jäinkin sitten muutamalle työkaverille kiinni (kiitos sevon). Tuntuu vähän siltä, että täytynee kertoa muillekin tossa...
  3. D

Syyskuiset 2019

Mulla kans hajuaisti ihan järkyn herkkä. Työpaikan kahvihuone on tällä hetkellä tuskallinen paikka, kun kaikki haisee pahalle eikä ole muuta paikkaa syödä lounasta. Äskön meinas heti ruuan jälkeen lentää laatta, kun oma ruoka alko maistumaan kamalalle ja muiden ruokien haju vielä siihen päälle...
  4. D

Syyskuiset 2019

Mulla on kans ollut tosi vaikeeta ton nukkumisen suhteen. Uni ei meinaa tulla ja sit heräilen vähän väliä. Lomalla saattoi olla osittain vaikutusta. Tänään oli eka päivä töissä plussaa jälkeen ja vähän jännitti miten jaksan, kun pahoinvointi on ympärivuorokautista. Onneksi jaksoin melko hyvin...
  5. D

Syyskuiset 2019

Syyskuiset: Kunpa (minä 39, mies 31) mulla 5 ja miehellä 2 nyt ensimmäinen yhteinen. Rv 5+2, La 4.9 Kindness (minä 22, mies 23), toinen, Rv 5+1, La 5.9 Beibihaaveilija (minä 22, mies 24), esikoinen, Rv4+4, La 9.9 Karvakorvat (minä 24, mies 25), esikoinen, rv 4+3, la 9.9 Olivia_ (minä 29, mies...
  6. D

Syyskuiset 2019

Hei vaan kaikki ja onnea muillekin plussanneille. <3 Varovaisesti itsekin uskaltaudun tänne kirjoittaa. Ollaan oltu mieheni lapsettomuushoidoissa, mun pcos:n takia, ja tämä oli toinen kierto, josta nyt sitten tärppäsi ja ensimmäinen lapsi olisi sitten tulossa. 31.12 tein positiivisen testin ja...

Yhteistyössä