Hakutulokset

  1. A

    Kesäkuiset 2023

    Tää viesti oli varmaan mulle. Tiedoksi että niitä vaunuja tarvitaan nyt myös tälle 1v lle kun vanhat hajosi. Mutta kiitos mä poistun nyt täältä.
  2. A

    Kesäkuiset 2023

    Apua, nuo viestit meni samaan...
  3. A

    Kesäkuiset 2023

    Saanko udella syytä elektiiviselle? Me ajateltiin huomenna tilailla donkeyt ja butterflyt. Saa hyvällä alella kun ottaa samalla. 💔 Niin paljon voimaa surun käsittelyyn teille🥺😥
  4. A

    Kesäkuiset 2023

    Meillä on nyt bugigsen Camit, ostaisin foxit. Me ostetaan donkeyt, kun E- mies on alle 2 kun tämä Milli syntyy.🥰
  5. A

    Kesäkuiset 2023

    Me ei kuuluta kirkkoon niin tulevakin lapsi saa omat juhlat ja nimi annetaan julki jo syntymäilmoituksessa. Ollaan aina haluttu kutsua uutta tulokasta nimellään heti eikä vauva - sanalla.
  6. A

    Kesäkuiset 2023

    Meillä ei ole yhteistä poikanimeä paitsi ehkä Ruudolf tai Rudolf mahdollisesti voisin taipua myös nimeen Julian, jota on hieman hankala taivuttaa kyllä. Käyty kaikki mahdolliset listat läpi ja oikein mikään ei kelpaa miehelle. Toivottavasti on sit tyttö... Tuleeko kenellekään mitään...
  7. A

    Kesäkuiset 2023

    Onko kukaan miettinyt nimiä jo?
  8. A

    Kesäkuiset 2023

    Meillä sanottiin, että viikolla 10+ pitää ottaa. Myöhemmin ei käy. Ja sit 12+0 on ultra jonka jälkeen tulee tuokset Maisaan ja Kantaan. Viimeksi tuli illalla kun aamulla oli ollut ultra. Riskiluku on noiden kahden yhteinen kai?
  9. A

    Kesäkuiset 2023

    Et varmaan pk seudulla? Mä sain heti ekan neuvolan jälkeen varata ja 30.11. 12+0 on npultra.
  10. A

    Kesäkuiset 2023

    Mut siis se monivitamiinin foolin pitäisi riittää?
  11. A

    Kesäkuiset 2023

    Mä niin rakastan tota sydänäänten kuuntelua. Nyt oli 163 syke. Eihän siitä voi olla haittaa? Siis niiden usein kuumtelusta?Syöttekö muuten foolia vielä mammavitamiinien lisäksi?
  12. A

    Kesäkuiset 2023

    Mulla käynyt tuo jo pari kertaa. Mä oon ajatellut, että johtuu hormonien noususta purskahtaen . Meillä ainakin toistaiseksi kaikki hyvin. Älä huoi❣️
  13. A

    Kesäkuiset 2023

    Mulla on paino sama kun jälkitarkastuksessa,vaikka jäätävä turvotus näiden hedelmällisyyshoitojen lääkkeiden takia... Bmi silti 30...
  14. A

    Kesäkuiset 2023

    Vihdoin kuului hyvin syke dopplerilla, 152...tyttö?🤔🥰💖
  15. A

    Kesäkuiset 2023

    Sehän on navassa vasta viikolla 24?
  16. A

    Kesäkuiset 2023

    Kertokaahan millaista on odottaa kesäkuista? Mulla on elokuinen, helmikuinen ja maaliskuinen..
  17. A

    Kesäkuiset 2023

    Saitko jo np ultran varattavaksi?
  18. A

    Kesäkuiset 2023

    Paljon tsemppiä sinne!!!
  19. A

    Kesäkuiset 2023

    Mullakin on huomenna neuvola aamusta🥰
  20. A

    Kesäkuiset 2023

    Onneksi on etätyö. Makaan sohvalla ja jos tästä nousen, lentää laatta. Kahvi ei toimi enää lainkaan

Yhteistyössä