Hakutulokset

  1. E

    Kesäkuiset 2023

    Mulla oli tänään varhaisultra, viikkoja oli 6+0 eli la 22.6.2023 😍 syke näkyi, eli toistaiseksi kaikki kunnossa. Laitan viestiä tuosta fb-ryhmästä! 😊 Edit. Jos listaa joku päivittää, niin mulle voi päivittää la:n Ellukoo / 22.6.2023 / 2. lapsi
  2. E

    Kesäkuiset 2023

    Mä olen jo pakon edessä kertonut töissä esihenkilölle, koska olen voinut niin kamalan huonosti että jouduin jäämään saikulle muutamaksi päiväksi 😕 muuten en olisi kertonut ennen kuin nt-ultran jälkeen. Huomenna olisi varhaisultra, toivottavasti siellä on hyviä uutisia 🤞🏻 Face-ryhmään liittyisin...
  3. E

    Kesäkuiset 2023

    Mä ostin viime raskaudessa äitiyshousut tosi aikaisin just sen takia että kaikki normihousut puristi. Mutta eihän ne oikein toimi vielä sillon kun maha on pieni 😁 mahdollisimman löysät ja mukavat housut vaan. Mä onneksi teen niin paljon kotoa töitä että voin olla mitkä housut vaan jalassa. Joku...
  4. E

    Kesäkuiset 2023

    On kyllä ollut jo huono olo useamman päivän, ja karmea päänsärky. Lisäksi palelee aivan koko ajan! Mutta ainakin nää oireet auttaa konkretisoimaan raskautta, sitä kun on ollut vähän vaikea uskoa 😁 ensi viikolla on varhaisultra, vielä sinne asti jaksettava jännittää! On kyllä vaikea keskittyä...
  5. E

    Kesäkuiset 2023

    Moikka! Voisin varovasti liittyä joukkoon, plussasin eilen. Meillä on ennestään esikoinen 6/2019 ja toiselle annettiin lupa tulla 1,5v sitten. Kaikki ei mennytkään yhtä helposti kuin esikoisen kohdalla ja aloitettiin lapsettomuushoidot äskettäin. Letrozolilla vahvistettu kierto on nyt ekaa...
  6. E

    Kesäkuiset 2019

    Kävin tänään ultrassa selvittämässä raskauden keston (epäsäännöllinen kierto). Ekan kerran kävin 2 vkoa sitten ja silloin näkyi vain pieni rakkula kohdussa. Nyt näkyi jo alkio ja sydämensyke :love::love: Vastasi viikkoja 6+4 eli la on 24.6.2019. Ihanaa kuulla hyviä uutisia! Mut voi siis lisätä...
  7. E

    Kesäkuiset 2019

    Voi ei @Maya123 :cry: Kovasti halauksia sinne :love:
  8. E

    Kesäkuiset 2019

    Tämä pahoinvointi on jotain aivan järkyttävää! Uutena on tullut myös armoton väsymys. Työpäivät on pelkkää taistelua pahoinvointia ja väsymystä vastaan. Iltaisin ei jaksaisi tehdä yhtään mitään. Huhhuh, on tämä rankkaa. Täytyy vain toivoa että jossain vaiheessa menee ohi. Ja luo ainakin uskoa...
  9. E

    Kesäkuiset 2019

    Kiitos kaikillle tsempeistä ja vertaistuesta <3 Vuoto lakkasi tänään aamupäivällä kokonaan. Taisi olla harmitonta kun oli niukkaa ja kivutonta ja loppui nopeasti. Ihanaa, nyt on taas vähän luottavaisempi olo :) Hui kun ehdinkin säikähtää.
  10. E

    Kesäkuiset 2019

    Ja vuoto tuli takaisin. Tosi pientä on ja harvoin tulee siteeseen asti. Toivonkipinä vielä on koska ei ole kipuja mutta samalla raastaa pelko keskenmenosta.
  11. E

    Kesäkuiset 2019

    @Momon halauksia <3 Tiedän miltä sinusta tuntuu. Täällä verenvuoto hävisi yöksi. Toivottavasti ei tule takaisin. Kipuja ei juurikaan ollut. Kamalaa olla sydän syrjällään...
  12. E

    Kesäkuiset 2019

    Olen vasta viikolla 4-5. Mulla on ollut epäsäännöllinen kierto, kävin yhden kerran ultrassa jo viikkojen selvittämiseksi ja silloin arvioi olevan vasta 3-4. Kontrolliultra olisi ensi viikon perjantaina... Ihan pieniä alavatsakipuja on mutta ei mitään menkkakipuihin verrattavia. Näytti jo että...
  13. E

    Kesäkuiset 2019

    Tiesin tämän! :( Äsken alkoi vuotaa runsaasti kirkasta verta. Itken vain, ehdin olla jo niin onnellinen. Mieskään ei ole kotona eikä tänne nyt pääse. Miksi... :(
  14. E

    Kesäkuiset 2019

    Ei ole tämä alkuraskaus kyllä hätäisen hommaa! Jatkuvasti ailahtelee tunteet, välillä pelottaa että kaikki menee pieleen ja välillä taas on luottavainen olo että kyllä kaikki sujuu. Sitten taas eksyn lukemaan nettikeskusteluja ja alkaa pelottaa. Nyt vakaasti päätän että lopetan niilä...
  15. E

    Kesäkuiset 2019

    Täällä myös tuttuja nuo epävarmuuden tunteet ja menettämisen pelko. Onneksi selkeät raskausoireet ja varhaisultra helpottavat hieman. Silti vähän väliä hiipii ajatus mieleen että jos kaikki ei olekaan hyvin tai menee kesken. Yritän kuitenkin pysytellä positiivisena ja luottaa siihen että kaikki...
  16. E

    Kesäkuiset 2019

    Kävin eilen siinä ekassa ultrassa raskausviikkojen selvittämiseksi epäsäännöllisen kierron takia ja kyllä siellä jotain näkyi! Hyvin alussa ollaan, viikkoja on kuulemma arviolta vasta 3-4. Oireita on, pahoinvointia, päänsärkyä, jatkuvia vatsa- ja selkätuntemuksia ja armoton väsymys. Luotto vähän...
  17. E

    Kesäkuiset 2019

    Soitin tänään neuvolaan kun sain jälleen positiivisen testin tänään. Mulla on tosiaan pitkä ja epäsäännöllinen kierto ja varasi sen takia ultran heti tämän viikon perjantaille raskausviikkojen tarkentamiseksi. Nyt alkoi jännittää! Mitenhän siellä voi edes vielä näkyä mitään...
  18. E

    Kesäkuiset 2019

    Moikka! Mä varovasti jo kirjoittelen. Plussa saatu eilen kp 40. Laskurin mukaan la olis joskus kesäkuun puolivälin jälkeen ja viikkoja 4+ jotain. Mulla on epäsäännöllinen ja aika pitkä kierto niin en saa ihan varmaksi laskettua, lisäilen siis listaan itseni sitten jos / kun tiedot tarkentuu...

Yhteistyössä