Hakutulokset

  1. StellaMom

    Aktiivinen yritys numero 3 alkaa tästä kuusta taas, viimeinen kerta kun yritetään ilman...

    Aktiivinen yritys numero 3 alkaa tästä kuusta taas, viimeinen kerta kun yritetään ilman lääkärinapuja. 5 vuotta ollaan odotettu jo, ehkä jaksetaan se vuosi vielä...
  2. StellaMom

    Lapsettomuushoidoissa olevat

    Hei, uusvanha henkilö liittyy keskusteluun tässä. Viimeksi täällä olin joskus 2019. Takana on siis 5 v yrittämistä ja kaksi kemiallista, yksi keskenmeno n. rv 11. Ensimmäistä ei ole vieläkään saatu mukaan. Eiliseen asti uskoin että olisin onnistunut mutta nyt ollaan taas KP 2 joten uusi kierto...
  3. StellaMom

    Haaveena vauva 2022

    Tsemppiä piinapäiviin! Joskus ovuloimaton kierto voi näyttää lähesplussaa (näin mulla) mutta sitten hiipuu kun ei kypsynytkään mikään. Mulla toki alhainen AMH hormoni, mikä voi vaikuttaa siihen myös. Nyt toki odotellaan huomista RT täällä...*hymiö joka puree kynsiä*
  4. StellaMom

    Kolme vuotta myöhemmin, ja edelleen samassa tilanteessa. Toiveissa ensimmäninen!

    Kolme vuotta myöhemmin, ja edelleen samassa tilanteessa. Toiveissa ensimmäninen!
  5. StellaMom

    Haaveena vauva 2022

    Hei, siitä on jo vuosia kun viimeksi kirjoittelin tänne mutta nyt tuli sellainen fiilis, että tarvitsee tukea. KP 29/27 meneillään, rt tehty maanantaina eli kp 26, mutta oli puhdas nega. Kuukautisvuotoa ei ole tullut, korkeintaan haalean vaaleanpunainen turhu, ja se tuli tänään. Ei muita oireita...
  6. StellaMom

    Haaveena vauva 2020

    Täällä mennään kp 26 ja dpo 12 luultavasti. Tiputtelua on ollut paljon mutta näin vähän odotinkin tämän tyhjennyksen jälkeen. Täytyy sanoa että tyhjennys oli aika kova isku mulle mutta ei se lannistanut minua kuin sen viikon ehkä. Sitten alkoi taas ruoka maistumaan ja oman miehen kainalo oli...
  7. StellaMom

    ♥ Esikoisesta haaveilijat ♥

    Olin rv 12 ja se ei tapahtunut mulla spontaanisti joten naistenkliniikasta tuli tyhjennyslääkkeet mukaan, alkio oli pienentynyt itsestään mutta ei ollut tullut ulos. Kipu ja tiputteluvuotoni oli siis keskenmeno, mutta vasta 5 päivän jälkeen lähdin sairaalaan kun se alkoi häiritä unta jopa...
  8. StellaMom

    Haaveena vauva 2020

    Joo nehän sanoivat että 4vko tyhjennyksestä pitäisi testaa että on poistunut, ja jos silloin olisi vielä positiivinen niin lähtis näyttäytymään taas heille. Mutta ohjeissa oli että tekisi vielä 2 vko sen jälkeen, eli yhteensä 6vko tyhjennyksestä, vielä toisen. Mutta nyt 3vko sen jälkeen näyttää...
  9. StellaMom

    Haaveena vauva 2020

    Mikäs meininki täällä? Mulla alkoi viikko 3 tyhjennysvuodon jälkeen ja vähän tuhruvuotoja on viellä epäsäännöllisesti mutta en ole huolissani. Odotan menkkojen alkavaksi viikon kuluttua :) En tiedä kannattaako mun edes käydä täällä enää, joskus se tuntui hyödylliseltä ja nyt se tuntuu jotenkin...
  10. StellaMom

    ♥ Esikoisesta haaveilijat ♥

    Heippa tänne! Mikäs on tilanne kaikilla muulla? Mulla on kolmisen viikkoa tyhjennysvuodosta ja tänään oli mielestäni täysin blankko raskaustesti. Jos oli jotain niin olisi pitänyt tiirustella kauan ja hyvässä valossa. Olen ollut kauan poissa täältä ja odottanut vuodon loppumista, se loppui noin...
  11. StellaMom

    Haaveena vauva 2020

    Täällä 10. päivä vuotoa kkm jälkeen. Välillä vähemmän ja välillä enemmän. Tänään tuli tummaa verta ja pientä hyytymää ja paaaaljon limaa. (Anteeksi ällötiedosta) miehen kanssa olemme pitkästä aikaa olleet ilman seksiä yli viikon, ja pyrimme olemaan kunnes vuoto loppuu. Ajatellaan jo seuraavaa...
  12. StellaMom

    Haaveena vauva 2020

    Torstaina tilasin, tulivat maanantaina eli ei ongelmia mulla!
  13. StellaMom

    Haaveena vauva 2020

    Kauheeta kun täällä käy ja ei jaksa kuin peukuttaa hyville uutisille. Kaikki ilo muiden plussista on poistunut tällä hetkellä! Kotona mulla on sellainen olo että en tiedä pitäisikö nauraa vai itkeä. Mieheni on pysynyt rauhallisena mutta mä välillä huomaan että tuihotan jotain asiaa ja mietin...
  14. StellaMom

    ♥ Esikoisesta haaveilijat ♥

    Toinen km vuoden sisällä, lokakuu ei ole mun kuukausi. 7.10 viime vuonna tuli sponttaaninen km ja kkm todettiin nyt 1.10. Oli tyhjä olo tiistaina, tuijotin seinää ja itkin. Pääni ei ymmärtänyt, ruoka ei maistunut. En oikein ymmärrä vieläkään asiaa, mutta kaikki vauva-asiat menivät roskiin...
  15. StellaMom

    Haaveena vauva 2020

    Oliko sulla todettu kkm vai? Multa meni ohi! Mä otin tänään kohtua supistavaa lääkettä, mutta se ei ollut niin pahaa enää. Kaikki taisi tulla ulos jo ti-ke yönä. Aivan kamala olo oli, en saanut unta ja vertaa vuosin kuin sika pönttöön. Kauheeta ...
  16. StellaMom

    ♥ Esikoisesta haaveilijat ♥

    Liityn varmaan tänne uudestaan jos/kun kkm:stä toivun. Tsemppiä kaikille piinailijoille!
  17. StellaMom

    Huhtikuiset 2020

    Poistun täältä, kkm todettu tänään! Toivottavasti oon viimeinen tästä ryhmästä! Tsemppiä teille!
  18. StellaMom

    Haaveena vauva 2020

    En heti ole tulossa mukaan listalle takas mutta päivitän tilannettani täälläkin. Kkm todettu tänään, olo on maansa myynyt mutta kai tää tästä. Vetäydyn hetkeksi pois täältä ja keskityn suremiseen mieheni kanssa. Ilmoittaudun ehkä mukaan kisaan kun tästä on toipunut. Kiitän etukäteen...
  19. StellaMom

    Huhtikuiset 2020

    Olen tuota glukoosilitkua juonut kerran toistekin, ei ole kovin hyvää! Flunssaa sain varmaan kun kävin uimassa, ja musta tuntuu etten jaksa tehdä mitään enää. Mut kai tämä tästä ohi menee :)
  20. StellaMom

    Huhtikuiset 2020

    Hyvä kuulla että sullakin oli vähäistä! Ja olen todellakin iloinen että lääkäri on kommentoinut noin, se luo vähän luottavaisuutta oman raskauden jatkumiseen. Kuuntelin dopplerilla vatsaani myös äsken ja taisin löytää sykettäkin mutta se on niin vaikeassa paikassa ettei ole kovin helppo kuunnella :)

Yhteistyössä