Hakutulokset

1. StellaMom

♥ Esikoisesta haaveilijat ♥

@Bumbani ja @KukkaSosuli Toivottavasti pääsette nopeasti selvittelemään missä mättää. Mäkin olisin ollut samassa tilanteessa, 33v tuli täyteen tänä vuonna ja elokuussa tuli vuosi täyteen aloittamisesta, mutta samalla sitten tuli plussa testiin, ehkä vähän yllättäen koska ovista en saanut...
  2. StellaMom

Haaveena vauva 2020

Kyllä mä nään molemmissa jotain, ihan ku toinenkin punertaisi!? Mä en ole kokeillut että laittaisin ovis ja rt samaan, mutta hyvä jos tällaisia tehdään niin näkee vähän miten ne reagoivat :)
  3. StellaMom

Huhtikuiset 2020

Olisiko pari viikkoa noissa seulonnan testeissä? Se neuvolatäti sanoi kyllä mut en nyt ihan muista. Se on ihan ymmärrettävää ettei seksi tule ekana mieleen, mutta jos kaikki on hyvin niin ei seksielämää tarvitse muuttua hirveästi. Mullakin on flunssa varmaan tulossa, karhealta kurkku tuntuu :)
  4. StellaMom

Huhtikuiset 2020

Olen kyllä itsekin huomannut että eri tavall tuo kolmas jalka tökkii kyllä, mutta sekin riippuu asennosta. Me ei olla saatu mitään lehtistä, mutta kotiin tuli tehtävä ensi kertaa varten. Parisuhdekysymyksiä :D
  5. StellaMom

Tervetuloa esikoisryhmään! Onko teillä ollut apuja yrittämisen aikana vai menneet ihan luomuna? Yli 30 vuotiaat pääsevät vuoden yrittämisen jälkeen lisätutkimuksiin :)
  6. StellaMom

Joo hyvältä näyttää, kai se on tämä oireettomuus joka vähän mietityttää aina. Kun odottaa että oksentaa heti plussasta ja ei sellaista tapahdu niin miettii vain että kuvittelenko asioita vain? Km:stä en puhunut kellekään, paitsi miehelle. Ei ehditty kauan ilota asiaa mutta km tapahtui aamulla...
  7. StellaMom

Haaveena vauva 2020

Mä olen aina katsonut sitä niin, että säännöllinen on suurinpiirtein sama kp määrä, mutta tosiaan en ole kysellyt lääkäriltä :) Ovulaationi ajankohdan perusteella mun plussakierto oli vain 24 päivää, tärkeämpi on se luteaalivaiheen pituus, kuin kierron kokonaispituus. Yli 10 päivän...
  8. StellaMom

@taatelinen Toivotaan että kaikki hyvin, tosiaan varhaisultrassa kätilö totesi että koska syke näkyi, sikiö oli viikkoja vastaava ja ruskuaispussi oli nätti (ja kuulemma kohtukin oli nätti, mitä ikinä se tarkoittaakaan :LOL:) niin keskenmeno prosentti laskisi vain muutamaan prosenttiin. Mä...
  9. StellaMom

Täällä odotellaan NT ultraa noin 3 viikon päästä. Eli mun testailut ovat tällä erää ohi, katsotaan tuleeko tämä nyytti syliin asti. Jännitellään tosiaan sitä että saadaanko ensimmäisen kolmanneksen jälkeen vihreetä valoa, sitten päästään kertomaan eteenpäin asiasta. Muualla kuin täällä...
  10. StellaMom

Haaveena vauva 2020

@Pampula3 Voisin sanoa että minä tulin raskaaksi ilman että sain kiinni ovulaatiosta. Testailin kp 11 ensimmäisen kerran koska minulla oli ollut säännöllinen 27/38 päivän kierto ainakin 3kk jo ennen tuota kiertoa. Ainoa ero edellisiin oli mun ja mieheni ketogeeninen ruokavalio jota aloitettiin...

Yhteistyössä