Hakutulokset

  1. M

    IVF hoidoissa oleville/sinne joutuville

    Tsemppiä kaikille piinailijoille ja negan saaneille paljon voimia surun keskelle. ❤️ @Haaveissavauva, olen tosi pahoillani tilanteestasi. Mut voi kans lisätä nyt piinailijoihin. Kaiken vuoristoradan jälkeen päästiin tänään siirtoon. Meillä kävi vain ikävä tuuri siinä mielessä, että punktio oli...
  2. M

    IVF hoidoissa oleville/sinne joutuville

    @CherryPie85 tervetuloa jännäilemään uudestaan :) Huomasin, että olet suunnilleen saman ikäinen kanssani ja minullakin on matala amh-arvo ikäisekseni - 0.8. Jos saan kysyä, onko sinulla arvo laskenut näiden vuosien myötä vai pysynyt suht samalla matalalla tasolla? Itseä, kun asia mietityttää...
  3. M

    IVF hoidoissa oleville/sinne joutuville

    Huh! Punktio just ohi ja vielä pienissä lääkepöllyissä. Kaikki follikkelit oli tallella! Saatiin 10, joista yhdeksässä oli solu. Oon niin helpottunut JUST Nyt! Seuraavaksi päästään taas sitten jännittämään seuraavaa etappia eli kuinka moni oli kypsä ja kuinka moni hedelmöittyy jne. mutta nyt...
  4. M

    IVF hoidoissa oleville/sinne joutuville

    @justhope kiitos vastauksesta, helpottavaa kuulla, että ilman kummempia turvotuksia ja paineen tunnetta voi olla tulossa monta munista. On tämä taival ollut jo heti alussa mutkia täynnä, nyt kaikki peukut pystyyn huomiselle, että päästäis punktion ja sieltä olisi tulossa enemmän kuin muutama...
  5. M

    IVF hoidoissa oleville/sinne joutuville

    @Mandala, kuinka suuri Ovitrelle-annostus sulla oli? Mulla on oi-hoidoissa näkynyt 12 päivää 6500 iu annos, kun testasin joka päivä huvikseni koska lääke katoaa elimistöstä. Kesken menneessä raskaudessa kävi niin, että testi ei näyttänyt negaa missään vaiheessa, haaleni vain kunnes vahvistui...
  6. M

    IVF hoidoissa oleville/sinne joutuville

    Meillä tämän eka ivf:n aloitus on ollut henkisesti niin raskasta etten ole edes jaksanut kirjoitella. Melkoista jännitysnäytelmää ollut. Ensin lääkkeet ei tuottaneet oikein mitään vastetta (ekasta ultrassa yksi rakkula), lääkitystä muokattiin, kolme johtavaa follia lähti kasvamaan ja lääkäri...
  7. M

    IVF hoidoissa oleville/sinne joutuville

    Meillä lääkäri Suomen parhaimmistoa, Varila Helsingin Dextralla, taitaa olla sama kuin @Mandala sinulla? En siis usko, että tämän päivän tulos oli millään muotoa riippuvainen lääkärin osaamisesta tai osaamattomuudesta. Oon suht nuori kyllä (33), mutta amh-arvo 0.88 ja laskenut reippaasti...
  8. M

    IVF hoidoissa oleville/sinne joutuville

    Eka ultra takana, pistokset eivät ole tehonneet, ei vastetta. :( Mulla ollut kp 1-3 käytössä Letrozole ja Bemfola-pistokset kp 2-> eteenpäin. Tänään oli siis kp 6 ja tosiaan ei ole munarakkulat kasvaneet. Olen aivan rikki. Nyt lopetaan pistokset ja syön 7,5 mg Letrozolea lauantaihin asti...
  9. M

    IVF hoidoissa oleville/sinne joutuville

    Kuulostaa tosi rankalta.. Olen pahoillani puolestasi.:( Toivottavasti tuo blasto selviäisi ja sen kanssa kaikki menisi juuri parhaalla tavalla. <3
  10. M

    IVF hoidoissa oleville/sinne joutuville

    Hei kaikille, Olen uusi täällä ja kaipaisin kipeästi vertaistukea ja asioiden jakamista muiden hoidoissa olevien kanssa. Taustaa: Olen 33v. nainen, mies suunnilleen samaa ikäluokkaa. Olemme yrittäneet lasta hieman yli vuoden, johon mahtuu seuraavaa: -kaksi keskemenoa, yksi luomu raskaus...

Yhteistyössä