Hakutulokset

  1. Ä

    Muita 86-äitejä Satakunnasta

    Onko muita -86 äitejä jotka toisinaan kaipaisi hieman vaihtelua arkeen??
  2. Ä

    Minkäikäinen kun sait lapsia???

    mä sain 18 vuotiaana pojan. Nyt asutaan kahdestaan. oikeestaan haluaisin löytää tätä kautta ystäviä muista äideistä...!? =)
  3. Ä

    äidit-86

    onko muita saman ikäisiä äitejä? mistä päin olette, minkä ikäisiä lapsia ym.? =) itse olen varkaudesta, ja poika on nyt 3kk =)
  4. Ä

    nuori isä, ei tajua

    Olen 20-v ja aviomies täytti just 22, lapset 2,5v ja 8kk. meillä on mies osallistunu alusta asti kaikkeen, mihin kyl varmaan vaikuttaa se, että me on tarkotuksella haluttu ja toivottu molempia lapsia. hoidin kaikki kotityöt ite kun olin kotona (mies on noin 10h päivässä töissä), mut nyt mies...
  5. Ä

    Muita nuoria toista odottavia?

    Jos tarinasi on tosi niin onneksi olkoon ja älä välitä ihmisistä joilla ei ole parempaa tekemistä kuin solvata toisia!!! Osoitat olevasi kypsä juuri siten ettet vastaa näiden "ylikypsien" ihmisten solvauksiin. Itseäni harmittaa vietävästi että tulin rskaaksi vasta 17 vuotiaana sillä nyt 19...
  6. Ä

    Muita nuoria toista odottavia?

    Jos tarinasi on tosi niin onneksi olkoon ja älä välitä ihmisistä joilla ei ole parempaa tekemistä kuin solvata toisia!!! Osoitat olevasi kypsä juuri siten ettet vastaa näiden "ylikypsien" ihmisten solvauksiin. Itseäni harmittaa vietävästi että tulin rskaaksi vasta 17 vuotiaana sillä nyt 19...
  7. Ä

    lokaäitejä?

    Itselläni on laskettu aika 20.10 ja esikoinen on syntynyt marraskuussa 2003. Menen synnyttämääm Kuopion Kysiin. Onnellista odotus aikaa sinulle!
  8. Ä

    nuoret äidit!!!

    oon 19 vuotias, lapsi 2kk. asutaan helsingis avomiehen ja lapsen kanssa. olis kiva meilailla muitten nuorten äitien kanssa.. voitais eka meilailla ja sit ehkä jossain vaiheessa nähä.. mennä kahville , kävelylle,shoppailee jne.. ottakkaa ihmeessä yhteyttä jos kiinnosti aiti-86@luukku.com :attn:
  9. Ä

    yh äitejä espoosta

    Heippa vaan kaikki!! Löytyykö matinkylän lähettyviltä yh äitejä??? On kyllä kavereita jolla on lapsia, mutta myös miehet. Olis joskus kiva että vois mennä vaikka viikonloppuna kyläilemään kun ei tartte miettiä viettävätkö nämä ystäväni perheen yhteistä aikaa. Kiva olisi myös jakaa tuntemuksia...

Yhteistyössä